Ολοκληρωμένο Master στην Ιατρική
Católica Medical School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Rio de Mouro, Πορτογαλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 1.660 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 2.150 €/μήνα για διεθνείς φοιτητές. Ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις
Εισαγωγή
Το μάθημα UCP Medicine είναι ένα ολοκληρωμένο μεταπτυχιακό δίπλωμα που διαρκεί έξι ακαδημαϊκά έτη. Διαθέτει ένα εξαιρετικά καινοτόμο πρόγραμμα σπουδών, που προκύπτει από τη συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Μάαστριχτ, ένα ίδρυμα μεγάλου διεθνούς κύρους. Έχει επίσης μια συνεργασία για το κλινικό στοιχείο με τον Όμιλο Luz Saúde, έναν από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς ομίλους υγείας στην Πορτογαλία. Το μάθημα υποστηρίζεται από σύγχρονες παιδαγωγικές, με ισχυρή τεχνολογική βάση, και επιδιώκει να εγγυηθεί τον εξανθρωπισμό του ιατρικού επαγγέλματος.
Το μάθημα Ιατρικής θα χρησιμοποιεί μεθοδολογίες διδασκαλίας με επίκεντρο τον μαθητή που προάγουν τη μαθησιακή αυτονομία, τη μεγαλύτερη διατήρηση και το βάθος της γνώσης, με αποδεδειγμένες κλινικές δεξιότητες. Το μάθημα είναι ευθυγραμμισμένο με το μοντέλο διδασκαλίας και αξιολόγησης του Πανεπιστημίου του Μάαστριχτ θα έχει εκπαίδευση στο καλύτερο διεθνές επίπεδο, με κορυφαίους δασκάλους και θα διδάσκεται στα αγγλικά, με το κλινικό στοιχείο στα πορτογαλικά. Το μάθημα θα επιτρέψει την πρόσβαση σε διεθνή εκπαιδευτική κινητικότητα με άλλες κορυφαίες ιατρικές σχολές.
Το Integrated Master in Medicine διδάσκεται από τον Católica Medical School , μια ακαδημαϊκή μονάδα του Universidade Católica Portuguesa, και θα πραγματοποιηθεί στην Πανεπιστημιούπολη Sintra του UCP, δίπλα στο Tagus Parque, σε ένα σύγχρονο κτίριο προικισμένο με εξαιρετικές συνθήκες σπουδών και τεχνολογικούς πόρους . Αυτό το κτίριο έχει μια τεράστια έκταση αφιερωμένη στην έρευνα και θα έχει μια σύγχρονη βιβλιοθήκη. Για την υποστήριξη όλων όσων σπουδάζουν και εργάζονται θα υπάρχει μπαρ, καντίνα και υπηρεσίες μεταφοράς.
Ο κυρίαρχος επιστημονικός τομέας του κύκλου σπουδών είναι η Ιατρική με την Ταξινόμηση CNAEF 721 - ο πρώτος θεμελιώδης τομέας, σύμφωνα με το Διάταγμα Νο. 256/2005, της 16ης Μαρτίου.
Η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ιατρική ρυθμίζεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με σκοπό την αναγνώριση των αντίστοιχων επαγγελματικών προσόντων μεταξύ των κρατών μελών.
Το Integrated Master in Medicine επωφελείται από τη συνεργασία με την Grupo Luz Saúde και τη στενή συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ, το Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, το IP, το Hospital Beatriz Ângelo και το União das Misericórdias Portuguesas.
Το πτυχίο διδάσκεται στο Católica Medical School , στην Πανεπιστημιούπολη Sintra, στο Hospital da Luz στη Λισαβόνα και σε άλλες μονάδες και εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης της Grupo Luz Saúde, καθώς και στα Κέντρα Υγείας και τις Εγκαταστάσεις του Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo, IP , Νοσοκομείο Beatriz Ângelo και μονάδες υγειονομικής περίθαλψης της União das Misericórdias Portuguesas.
Διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά
Το Católica Integrated Master in Medicine παρουσιάζει διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν μοναδικό και καινοτόμο, μεταξύ των οποίων είναι:
- Προώθηση της αριστείας στην ιατρική εκπαίδευση, μέσω ενός προγράμματος σπουδών με παιδαγωγική μεθοδολογία βασισμένη στην επίλυση προβλημάτων. Αυτή η μέθοδος, διεθνώς επικυρωμένη σε αναγνωρισμένα πανεπιστημιακά κέντρα, έχει αποδείξει την επιτυχία της και υπόκειται σε συνεχή ποιοτική παρακολούθηση από την οντότητα που είναι υπεύθυνη για την αρχική της ανάπτυξη - το Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ - και από μια δομή που δημιουργήθηκε ειδικά για το σκοπό αυτό στο Católica Medical School (το Κέντρο για την Ιατρική Εκπαίδευση), με περιοδικές εκθέσεις αξιολόγησης της διαδικασίας διδασκαλίας-μάθησης-αξιολόγησης, που θα συζητούνται εσωτερικά και εξωτερικά με τους κύριους ενδιαφερόμενους.
- Προώθηση της έρευνας με μια κουλτούρα ανοίγματος προς τον κόσμο, καλλιέργεια της εγκάρσιας γνώσης που βασίζεται στις χριστιανικές ουμανιστικές αρχές του UCP.
- Μια κουλτούρα εγγύτητας και κεντρικότητας του ατόμου, σε διάφορες πτυχές: διδασκαλία. έρευνα; κοινοτικός προσανατολισμός·
- Άνοιγμα της ιατρικής εκπαίδευσης σε διεθνείς φοιτητές, όπως και σε άλλες ακαδημαϊκές μονάδες της Católica.
Αυτά τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά του Integrated Master in Medicine θα καταστήσουν δυνατή την προώθηση της ιατρικής εκπαίδευσης με βάση τόσο την κλινική ικανότητα όσο και την ερευνητική ικανότητα, ιδιαίτερα στη μεταφραστική έρευνα — του αντίκτυπου και της εφαρμογής σε πρακτικές και πολιτικές υγείας. Αυτό είναι δυνατό μόνο μέσω της μεθοδολογίας διδασκαλίας-μάθησης-αξιολόγησης αυτού του μαθήματος, που σχετίζεται με τον στόχο της ανάπτυξης της αντανακλαστικής και κριτικής σκέψης στην επιστημονική κατάρτιση, απαραίτητη για την άσκηση, στην αριστεία, της κλινικής πρακτικής.
Βασισμένο στην εμπειρία 50 και πλέον ετών του Πανεπιστημίου του Μάαστριχτ, αυτό το ολοκληρωμένο Master in Medicine επιδιώκει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της πρακτικής της ιατρικής στον 21ο αιώνα, μέσω της χρήσης διαφορετικών και καινοτόμων παιδαγωγικών στρατηγικών και μεθοδολογιών που μεταφράζονται σε μοναδική δομή σπουδών που προωθεί, συγκεκριμένα:
- Ενότητες σπουδών που καλύπτουν διαφορετικούς επιστημονικούς τομείς.
- Διάφορα μεθοδολογικά χαρακτηριστικά (συμπεριλαμβανομένης της μεθοδολογίας Μάθησης βάσει Προβλήματος – PBL).
- Χρήση διαφορετικών τεχνικών εκπαίδευσης, με χρήση κέντρου αριστείας προσομοίωσης, όπως η προσομοίωση επαφής με ασθενείς. Σε αυτό το κέντρο προσομοίωσης προβλέπεται συνεχής εκπαίδευση σε μια σειρά από ιατρικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο πτυχών επικοινωνίας αλλά και κλινικής αξιολόγησης.
- Έμφαση στη διδασκαλία και την εξάσκηση του στοχασμού καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος μέσω συγκεκριμένων παιδαγωγικών στρατηγικών διάγνωσης (προσωπικό χαρτοφυλάκιο, εξετάσεις προόδου, διαβούλευση και προβληματισμός μέσω προσομοίωσης επαφής με πρότυπους ασθενείς/παράγοντες κ.λπ.).
- Η αναλογία μαθητών-δασκάλων δύο μαθητών ανά γιατρό είναι πραγματικά εξαιρετική σε έναν τομέα όπου ο εθνικός μέσος όρος είναι 7,53.
- Εκπαίδευση στην ιατρική έρευνα, με έμφαση σε κλινικούς τομείς και μεταφραστική έρευνα.
Άλλα διακριτικά χαρακτηριστικά αυτού του Ολοκληρωμένου Master in Medicine είναι:
- Όσον αφορά τη διδασκαλία, τη δημιουργία στενής σχέσης μεταξύ καθηγητών και φοιτητών, μέσω προγράμματος καθοδήγησης.
- Σε ό,τι αφορά το πρόγραμμα σπουδών, η εισαγωγή της έρευνας στο πρόγραμμα σπουδών του Ολοκληρωμένου Master in Medicine, μέσω της δημιουργίας σχολικής ενότητας 6ου έτους, με την πραγματοποίηση πρακτικής άσκησης στην επιστημονική έρευνα.
- Η έμφαση στην υποχρεωτική εκπαίδευση όλων των καθηγητών στις μεθοδολογίες διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται, με βάση την εμπειρία του Ινστιτούτου Ιατρικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Μάαστριχτ.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Η ολοκλήρωση του Ολοκληρωμένου Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Ιατρική απαιτεί τη συμπλήρωση 360 ECTS και το πρόγραμμα έχει διάρκεια 6 ακαδημαϊκά έτη (12 εξάμηνα), σύμφωνα με το άρθρο 3 του νομοθετικού διατάγματος αριθ. -Νόμος αριθμ. 65/2018 της 16ης Αυγούστου.
Στα τρία πρώτα έτη σπουδών, η συμπλήρωση 180 ECTS αντιστοιχεί στον πρώτο κύκλο σπουδών και χορηγεί στους φοιτητές το πτυχίο Bachelor in Basic Sciences of Medicine. Ο δεύτερος κύκλος σπουδών έχει ως στόχο την ολοκλήρωση των υπολοίπων 180 ECTS, στα τρία τελευταία έτη σπουδών, και χορηγεί το πτυχίο Master in Medicine.
Διδακτέα ύλη
1ο Έτος
Το ανθρώπινο σώμα σε υγεία και ασθένεια
- (Modular) Ανάπτυξη και Ανάπτυξη I
- (Modular) Κυκλοφορία και Αναπνοή I
- (Modular) Κανονισμός και Ένταξη
- (Modular) Thinking and Doing I
- (Modular) Πέψη και Άμυνα I
- (Modular) Διαβήτης, Παχυσαρκία και Τρόπος Ζωής
- (Εξάμηνο) Βιοηθική
- (Εξάμηνο) Χριστιανισμός και Πολιτισμός
- (Ετήσια) Βιοστατιστική και Επιδημιολογία
- (Ετήσια) Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη I
2ο Έτος
Ενσωμάτωση γνώσεων και δεξιοτήτων: στην πορεία προς την πρακτική
- (Modular) Κυκλοφορία και Αναπνοή II
- (Modular) Ανάπτυξη και Ανάπτυξη II
- (Modular) Επιλογή I (επιλογές παρακάτω)
- (Modular) Πέψη και Άμυνα II
- (Modular) Thinking and Doing II
- (Modular) Επιλογή II (επιλογές παρακάτω)
- (Εξάμηνο) Ηθική και Υγεία
- (Εξάμηνο) Υγειονομικό Δίκαιο
- (Ετήσια) Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη II
Προαιρετικός
- (Modular) Global Health Fundamentals
- (Modular) From Cells and Tissues to Clinical and Research - Histopathology
- (Modular) φλεγμονή και καρδιαγγειακές παθήσεις - Από τους μοριακούς μηχανισμούς στις κλινικές
- (Modular) Εισαγωγή στη Βιοϊατρική Έρευνα
- (Modular) Ψυχιατρικές Διαταραχές - Βιολογική Βάση και Μεταφραστική Έρευνα
3ο Έτος
Από τη θεωρία στον ασθενή
- (Modular) Κοιλιά
- (Modular) Κινητική Συσκευή
- (Modular) Κυκλοφορία και Πνεύμονες
- (Modular) Ψυχοπαθολογία και Ψυχική Υγεία
- (Ετήσια) Απεικόνιση
- (Ετήσια) Φαρμακολογία
- (Ετήσιος) Τομέας Επαγγελματικής Συμπεριφοράς
- (Ετήσια) Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη III
4ο Έτος
Κλινικές εναλλαγές
- (Modular) Internal Medicine Rotation
- (Modular) Surgery Rotation
- (Modular) Γενική Ιατρική και Εναλλαγή Οικογενειακής Ιατρικής
- (Ετήσια) Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη IV
5ο Έτος
Κλινικές εναλλαγές
- (Modular) Εναλλαγή γυναικών και παιδιού
- (Modular) Περιστροφή Νευροεπιστημών
- (Modular) Επιλογή III
- (Ετήσια) Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη V
Προαιρετικός
- (Modular) Καρδιακή Απεικόνιση
- (Modular) Εντατική Θεραπεία
- (Modular) Προγεννητική Διάγνωση
- (Αρθρωτά) Αυτοάνοσα Νοσήματα
- (Modular) Διαχείριση και Πολιτική Υγείας
- (Modular) Αντιμικροβιακή Επιμέλεια
- (Modular) Εισαγωγή στη Μεταφραστική και Κλινική Έρευνα
- (Modular) Πορτογαλική Νοηματική Γλώσσα
- (Modular) Επείγουσα Ιατρική
- (Modular) Γνωστικές Νευροεπιστήμες
- (Modular) Ογκοβιολογία/Ογκολογία
6ο Έτος
Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
- Συμμετοχή στην υγειονομική περίθαλψη (HELP)
- Συμμετοχή σε Επιστημονική Έρευνα (SCIP)
- (Ετήσια) Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη VI
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Στο Integrated Master in Medicine, οι μαθητές ενθαρρύνονται να χτίσουν τον δικό τους τρόπο μάθησης, μέσω της προώθησης ενός ενεργού ρόλου στη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης. Δεδομένων των διαφόρων μεθοδολογιών διδασκαλίας και αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται, οι μαθητές μπορούν να μάθουν να αναλογίζονται συστηματικά το ταξίδι τους και να αναπτύσσουν αυτονομία και αυτοπεποίθηση από πρώιμο στάδιο, προσεγγίζοντας έτσι την τρέχουσα πραγματικότητα στην κλινική πράξη, που επιτυγχάνεται επίσης με την αναλογία 2 φοιτητών ανά ιατρική ομάδα. σε κλινικές πρακτικές.
Η δομή του προγράμματος σπουδών του προγράμματος αποκλίνει από την παραδοσιακή δομή πολλών εθνικών και ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Το Integrated Master in Medicine βασίζεται σε λειτουργικές ολοκληρωμένες ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν όλους τους βασικούς κλάδους, που υποστηρίζονται από όλους τους σχετικούς και θεμελιώδεις επιστημονικούς τομείς, οργανωμένους σε ένα αρθρωτό διαδοχικό σύστημα. Αυτή η δομή εφαρμόζεται στις σημαντικότερες διδακτικές ενότητες βιολογικής και βιοϊατρικής φύσης. Οι επιστημονικοί κλάδοι είναι αγκυροβολημένοι σε συγκεκριμένα θέματα και αντιμετωπίζονται με ολοκληρωμένο τρόπο. Το πρόγραμμα εστιάζει επίσης έντονα στην εκπαίδευση πρακτικών δεξιοτήτων, όπως η επικοινωνία, οι κλινικές διαδικασίες και η ερμηνεία εικόνας, οι οποίες είναι εγκάρσιες σε όλες τις λειτουργικές ενότητες. Επιπλέον, η δημιουργία ενός ετήσιου χαρτοφυλακίου επιτρέπει στους μαθητές να συνδυάσουν την αποκτηθείσα γνώση με προσωπικές εμπειρίες. Περαιτέρω προβληματισμός σχετικά με αυτό το χαρτοφυλάκιο εμπλουτίζει την εκπαιδευτική εμπειρία του προγράμματος σπουδών.
Η έρευνα έχει επίσης θεμελιώδη ρόλο στο Integrated Master in Medicine, μέσω της στενής σχέσης μεταξύ της διδασκαλίας της Ιατρικής και των κατευθυντήριων γραμμών της έρευνας για την υγεία. Αυτή η σχέση επιτρέπει τη συμμετοχή των φοιτητών σε ερευνητικά προγράμματα, από την προπτυχιακή έως τη μεταπτυχιακή τους κατάρτιση, μέσω πολλών προαιρετικών μαθημάτων με προσανατολισμό στην έρευνα.
Το Integrated Master in Medicine είναι εμπνευσμένο από το αναλυτικό πρόγραμμα και τις μεθοδολογίες του Πανεπιστημίου του Μάαστριχτ, του ακαδημαϊκού συνεργάτη της Católica. Η «Μέθοδος του Μάαστριχτ» χαρακτηρίζεται από την εστίαση σε μικρές ομάδες διδασκαλίας (με περίπου 10 μαθητές) στις οποίες οι μαθητές πρέπει να αντιμετωπίσουν προβλήματα του «πραγματικού κόσμου», να θέσουν τους δικούς τους μαθησιακούς στόχους και να οδηγήσουν την έρευνα κάθε περίπτωσης υπό επαγγελματική επίβλεψη. Αυτή η μέθοδος είναι γνωστή ως PBL - Μάθηση βάσει προβλημάτων.
Το Integrated Master in Medicine διδάσκεται στα Αγγλικά - την προνομιακή γλώσσα για τη μελέτη της Ιατρικής διεθνώς -, προωθώντας έτσι ένα περιβάλλον πολιτιστικής ανταλλαγής και επιτρέποντας την κλινική πρακτική σε άλλες χώρες.