Διδάκτωρ Φιλοσοφίας στις Μελέτες Πληθυσμού

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Σχετικά με

Το Ph.D. στις δημογραφικές σπουδές στην Υγεία είναι διεπιστημονική φύση και παραδίδεται από κοινού από τη Σχολή Επιστημών Υγείας και τη Σχολή Τεχνών και Επιστημών. Οι φοιτητές αυτού του προγράμματος υπόκεινται κανονικά σε επίβλεψη από τα μέλη του Τμήματος των Επιστημών Υγείας και Κοινωνικών Επιστημών.

Οι σπουδαστές που είναι εγγεγραμμένοι στις Μελέτες Πληθυσμού στην Υγεία θα εξετάσουν τη διασταύρωση μεταξύ των συνθηκών στις οποίες ζουν και εργάζονται τα άτομα, οι οικογένειες και οι κοινότητες και βιώνουν την υγεία και την ευημερία. Συγκεκριμένα, ο κύριος επικεντρώνεται στα εξής:

1. Προσδιορισμός των σύνθετων διαρθρωτικών παραγόντων και πόρων που επηρεάζουν την ισότητα στην υγεία : Οι μαθητές θα εκτίθενται σε θεωρητικά πλαίσια που συνδέονται με την κατάσταση υγείας των πληθυσμών, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών και οικολογικών καθοριστικών παραγόντων της υγείας.

2. Προσδιορισμός και κατανόηση των χαρακτηριστικών του κοινοτικού και του υγειονομικού συστήματος και του περιβάλλοντος πολιτικής για την κατανόηση των πόρων του συστήματος υγείας και του τρόπου με τον οποίο είναι αποτελεσματικά για την αντιμετώπιση των ανησυχιών για την υγεία του πληθυσμού : Μια συστηματική επιστημονική προσέγγιση για τη μελέτη πληθυσμιακών μελετών στην υγεία θα προωθήσει την τρέχουσα κατανόηση της πολυπλοκότητας της υγείας και ασθένεια ενώ παράλληλα δημιουργούν τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων υγείας. Εκτός από την εστίαση στα ελλείμματα υγείας ή στους παράγοντες κινδύνου, οι μελέτες πληθυσμού μπορούν επίσης να εντοπίσουν στρατηγικές για τη διατήρηση ή την ενίσχυση της υγείας. Η εξέταση των συμφραζομένων παραγόντων μπορεί να βοηθήσει τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων να καθορίσουν τη γενικευσιμότητα των στρατηγικών με άλλους, παρόμοιους πληθυσμούς.

Οι Μελέτες Πληθυσμού στον τομέα της Υγείας είναι ένα πρόγραμμα βασισμένο σε διατριβές. Το ακαδημαϊκό πρόγραμμα κάθε μαθητή ενσωματώνει τη συγκέντρωση που δηλώνεται με την έρευνα, τη διεξοδική εξέταση και την πορεία των εργασιών συγχρονισμένη γύρω από τα σημαντικά θέματα της συγκέντρωσης και το συγκεκριμένο ερευνητικό πρόβλημα που επιδιώκεται. Ανάλογα με το ακαδημαϊκό υπόβαθρο, οι μαθητές μπορεί να υποχρεούνται να ολοκληρώσουν έως και έξι μαθήματα. Οι απαιτήσεις του μαθήματος προσφέρονται μέσω ενός συνδυασμού ανεξάρτητων μελετών, οι οποίες θα είναι προσαρμοσμένες άμεσα στα θέματα της δηλωμένης συγκέντρωσης και τα υφιστάμενα τακτοποιημένα μεταπτυχιακά μαθήματα στις κοινωνικές και υγειονομικές επιστήμες.

Τα βασικά μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος προετοιμάζουν τους αποφοίτους να αναλάβουν ερευνητικές ή πληθυσμιακές παρεμβάσεις στον τομέα της υγείας σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των προηγμένων εκπαιδευτικών, μη κερδοσκοπικών και κερδοσκοπικών οργανισμών και κυβερνητικών και ιδιωτικών οργανισμών:

  • Προηγμένες θεωρητικές γνώσεις για τα ακόλουθα -
    • Οι αλληλεξαρτήσεις μεταξύ υγείας και τόπου. Ο αντίκτυπος των τόπων και των χώρων, όπως φαίνεται από το κοινωνικοοικονομικό, γεωγραφικό και δημογραφικό πλαίσιο.
    • Προσδιορισμός άλλων συναφών θεωρητικών πλαισίων που επιτρέπουν την καλύτερη κατανόηση της υγείας του πληθυσμού. Για παράδειγμα, η κοινωνική επιδημιολογία, η πολιτική οικονομία και η διατομεακή.
    • Προσδιορισμός των σχετικών δεικτών υγείας πληθυσμού για τις γεωγραφικές περιοχές και του τρόπου με τον οποίο αυτοί οι δείκτες μπορούν να αντιμετωπιστούν για να επηρεάσουν θετικά την κατάσταση υγείας.
    • Προσδιορισμός των συγκρίσεων μεταξύ γεωγραφικών περιοχών για την πληρέστερη κατανόηση των ομοιότητες και των διαφορών στην κατάσταση της υγείας και της ευημερίας μεταξύ ομάδων ανθρώπων που έχουν διαφορετικά γεωγραφικά πλαίσια, πρόσβασης σε πόρους και ευκαιριών συμμετοχής.
    • Η αλληλεξάρτηση μεταξύ της υγείας του πληθυσμού και της βιωσιμότητας σε ευρύτερο κοινωνικό και παγκόσμιο πλαίσιο. Προσδιορισμός του αντίκτυπου των κοινωνικών (σε) ισότητας στην υγεία και τη βιωσιμότητα του πληθυσμού, εντός και μεταξύ των χωρών, σε σχέση με τις διαφορετικές κοινωνικοοικονομικές, πολιτικές ή κοινωνικοοικονομικές συνθήκες.
  • Αναγνώριση και εις βάθος εξέταση ενός από τους επτά θεματικούς τομείς: (1) πορεία ζωής, γήρανση και υγεία, (2) αποτελεσματικότητα παρέμβασης · (3) η ποικιλομορφία, οι ανισότητες και οι ανισότητες και οι κοινωνικοί καθοριστικοί παράγοντες της υγείας. (4) πολιτικές και ανάλυση πολιτικής · (5) πληθυσμός και δημογραφική αλλαγή · (6) βιωσιμότητα και υγεία του πληθυσμού · και (7) παγκόσμια υγεία.
  • Προηγμένη κατανόηση των σχετικών μεθοδολογικών περιοχών για την εξέταση πληθυσμιακών μελετών, για παράδειγμα, μελετών περιπτώσεων, κοινωνικής επιδημιολογίας και ανάλυσης δικτύου.
  • Προσδιορισμός και εφαρμογή νέων μεθοδολογιών για τη μελέτη της υγείας του πληθυσμού. Για παράδειγμα, συνδηματικά, τα οποία εξετάζουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ ταυτόχρονων ή διαδοχικών ασθενειών σε έναν πληθυσμό σε σχέση με τις κοινωνικές συνθήκες που συσσωρεύονται μεταξύ των πληθυσμών.
  • Προχωρημένη ικανότητα να προτείνει, να σχεδιάσει και να εφαρμόσει ένα ερευνητικό θέμα που να αντιμετωπίζει θέματα υγείας από τις μελέτες πληθυσμού και την κλινική έκβαση προοπτική.
  • Προηγμένη ικανότητα προσδιορισμού των σχετικών μεθόδων μετάφρασης γνώσης που θα επηρεάσουν την πολιτική και τον προγραμματισμό στο πλαίσιο των δημογραφικών μελετών.

Οι υποψήφιοι φοιτητές που αναζητούν εποπτικές αρχές θα πρέπει να επισκέπτονται τη σελίδα Επιτηρητές αναζήτησης.

Το Ph.D. Το πρόγραμμα διοικείται κεντρικά από τη Σχολή Μεταπτυχιακών Σπουδών και όχι από μεμονωμένα τμήματα ή Σχολές.

Συγκεντρώσεις

  • Η ποικιλομορφία, οι ανισότητες, οι ανισότητες και οι κοινωνικοί καθοριστικοί παράγοντες της υγείας
  • Παγκόσμια υγεία του πληθυσμού
  • Η πορεία της ζωής, η γήρανση και η υγεία
  • Πολιτικές, ανάλυση πολιτικής και υγεία του πληθυσμού
  • Η υγεία του πληθυσμού και οι δημογραφικές αλλαγές
  • Βιωσιμότητα και υγεία του πληθυσμού
Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

The University of Lethbridge was built on a commitment to students and the student experience, small classes and the liberal arts. Those founding principles are still at the forefront of what we do. T ... περαιτέρω

The University of Lethbridge was built on a commitment to students and the student experience, small classes and the liberal arts. Those founding principles are still at the forefront of what we do. Today the U of L is respected around the globe and is recognized as a research-intensive, comprehensive university. Διαβάστε Λιγότερα

Ask a Question

Άλλη