Διεθνές Προπτυχιακό Πρόγραμμα (IUP) στην Ιατρική

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Ιδρύθηκε στις 5 Μαρτίου 1946, η Ιατρική Σχολή, η Δημόσια Υγεία και το Νοσηλευτικό Universitas Gadjah Mada (FK-KMK UGM) αναπτύχθηκε και αναπτύχθηκε ταχέως όλα αυτά τα χρόνια. Η FK-KMK UGM έχει τοποθετηθεί για να γίνει ένα κορυφαίο πανεπιστήμιο στην Ινδονησία, την Ασία και τον κόσμο. Χιλιάδες αποφοίτων αποφοίτησαν και χρωμάτισαν τον τομέα της υγείας στην Ινδονησία και σε όλο τον κόσμο. Βρίσκεται σε μια πανεπιστημιούπολη με τροπικό κλίμα, ωραία ατμόσφαιρα και με διάφορες εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν την εκπαίδευση, την έρευνα και την κοινωνική υπηρεσία. Το όραμα της Ιατρικής Σχολής είναι να είναι ένα εξαιρετικό εθνικό πρόγραμμα ιατρικής εκπαίδευσης που είναι καινοτόμο, παγκοσμίως τυποποιημένο και ανώτερο, καθώς και να εξυπηρετεί τα συμφέροντα του έθνους και της ανθρωπότητας με επαγγελματική υποστήριξη ανθρώπινων πόρων. Τα στάδια μάθησης σε ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του FK-KMK UGM περιλαμβάνουν 3. 5 χρόνια προπτυχιακής φάσης, 2 χρόνια Επαγγελματικής Φάσης και 1 έτος πρακτικής άσκησης.

Υπάρχουν δύο προγράμματα:

Διεθνές πρόγραμμα

  • Οι υποψήφιοι από την Ινδονησία ή άλλες χώρες αποφοίτησαν από τα γυμνάσια τα τελευταία τρία χρόνια.
  • Για το Ινδονησιακό: περάσατε την εξέταση εισόδου, περιλαμβάνουν: βασικό ακαδημαϊκό τεστ (μαθηματικά, χημεία, φυσική και βιολογία), σχολική δοκιμή Gadjah Mada (GMST = ψυχολογική δοκιμασία), Αγγλικά, SJT και MMPI. Για τους φοιτητές από άλλες χώρες πέρασε την εξέταση εισόδου των βασικών ακαδημαϊκών εξετάσεων (μαθηματικά, χημεία, φυσική και βιολογία), GMST, και συνέντευξη.
  • Σε καλή κατάσταση υγείας.

Η διαφορά μεταξύ τακτικών και διεθνών προγραμμάτων

Περίπου το 90% του προγράμματος σπουδών μεταξύ τακτικού και διεθνούς προγράμματος είναι παρόμοιο. Ορισμένες διαφορές στο διεθνές πρόγραμμα είναι οι εξής: Διαλέξεις διεξάγονται χρησιμοποιώντας τη γλώσσα της Αγγλικής ως γλώσσα διδασκαλίας, μαθαίνοντας το διεθνές σύστημα υγείας (στο μπλοκ D2) και υποχρεούται να έχει εμπειρία στην εκμάθηση της εξερχόμενης χώρας σε ένα επιλεκτικό μπλοκ (μπλοκ D3) .

Διδακτέα ύλη

Στο ακαδημαϊκό έτος 1992/1993, η FM άρχισε να εφαρμόζει το πρόγραμμα σπουδών βασικής διδακτέας ύλης ιατρικής εκπαίδευσης της ιατρικής εκπαίδευσης Ινδονησίας (KIPDI) με τη στρατηγική της βασισμένης σε προβλήματα μάθηση (PBL). Ξεκίνησε το 2003/2004 χρησιμοποιώντας ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών σε 21 μπλοκ με στρατηγική PBL. Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2007/2008, πραγματοποιήθηκαν τροποποιήσεις των προηγούμενων ενοτήτων. Ξεκινώντας το ακαδημαϊκό έτος 2013/2014, ένα νέο πρόγραμμα σπουδών προσαρμοσμένο στην ιατρική ειδικότητα της ινδονησιακής ιατρικής έχει υλοποιήσει το SKDI 2012 με πρόγραμμα σπουδών που έχει ενσωματωθεί στις στρατηγικές των μπλοκ και της PBL. Με αυτό το νέο σύστημα, διαρκεί 3,5 χρόνια προπτυχιακής εκπαίδευσης ακαδημαϊκή φάση, και 2 χρόνια της κλινικής περιστροφής φάση.

Αναμενόμενο μαθησιακό αποτέλεσμα (ELO)

Υπάρχουν 8 ELO για τους φοιτητές που αποφοίτησαν από το USPM, είναι τυπικοί εθνικοί αρμόδιοι (περιοχή 1-7) και τοπικοί αρμόδιοι (περιοχή 8)

  1. Περιοχή ευγενούς επαγγελματισμού
    1. Έχετε πίστη στο Θεό τον Παντοδύναμο.
    2. Διαθέτει ιδιότητες ηθικής, ηθικής και πειθαρχίας.
    3. Προσέξτε τον νόμο.
    4. Να είστε διορατικοί για τις κοινωνικές και πολιτιστικές υποθέσεις.
    5. Συμπεριφορά στην επαγγελματική συμπεριφορά.
  2. Περιοχή ενδοσκόπησης και δημιουργία ικανοτήτων
    1. Εκτελέστε αυτο-ενδοσκόπηση
    2. Εφαρμογή της διά βίου μάθησης
    3. Επεκτείνετε τη γνώση
  3. Περιοχή της αποτελεσματικής επικοινωνίας
    1. Επικοινωνήστε με τους ασθενείς και τις οικογένειές τους.
    2. Επικοινωνήστε με τους εταίρους εργασίας.
    3. Επικοινωνήστε με τους ενδιαφερόμενους και τις κοινωνίες.
  4. Τομέας διαχείρισης πληροφοριών
    1. Αξιολογήστε τις πληροφορίες και τις γνώσεις.
    2. Αποτελεσματική προώθηση της πληροφόρησης και της γνώσης στους επαγγελματίες του τομέα της υγείας, τους ασθενείς, τις κοινωνίες και τα συνδεδεμένα μέρη για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας.
  5. Τομέας Βασικών Ιατρικών Επιστημών: Εφαρμογή της τρέχουσας βιοϊατρικής επιστήμης, ανθρωπιστικής επιστήμης, κλινικής ιατρικής επιστήμης και επιστήμης της δημόσιας υγείας / προληπτικής ιατρικής / κοινοτικής ιατρικής για τη διαχείριση των προβλημάτων υγείας με ολιστικό και περιεκτικό τρόπο.
  6. Περιοχή των κλινικών δεξιοτήτων
    1. Εκτελέστε διαγνωστικές διαδικασίες.
    2. Εκτελέστε ολιστική και ολοκληρωμένη διαχείριση.
  7. Τομέας διαχείρισης των προβλημάτων δημόσιας υγείας
    1. Εφαρμογή της προώθησης της υγείας σε ατομικό, οικογενειακό και κοινοτικό επίπεδο.
    2. Εφαρμογή πρόληψης και έγκαιρης ανίχνευσης προβλημάτων υγείας σε ατομικό, οικογενειακό και κοινοτικό επίπεδο.
    3. Εκτελέστε τη διαχείριση προβλημάτων υγείας σε ατομικά, οικογενειακά και κοινοτικά επίπεδα.
    4. Ενδυναμώστε και συνεργαστείτε με τις κοινότητες για να επιτύχετε βελτίωση της υγείας.
    5. Διαχειριστείτε τους πόρους με αποτελεσματικό, αποτελεσματικό και βιώσιμο τρόπο στην επίλυση προβλημάτων υγείας.
    6. Εφαρμόστε συγκεκριμένες πολιτικές για την υγεία που είναι υψηλές προτεραιότητες σε κάθε περιοχή στην Ινδονησία.
  8. Οι τοπικές αρμοδιότητες που συμφωνούνται από τον ενδιαφερόμενο είναι
    1. Εκτελέστε ιατρική κατάσταση.
    2. Διαχείριση της ετοιμότητας για καταστροφές.
    3. Διαχειριστείτε τα προβλήματα υγείας της κοινότητας και της οικογένειας μεταξύ των επαγγελματιών.
    4. Εκτελέστε με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη ως επαγγελματίας με βάση το ενδιαφέρον του / της στον τομέα της ιατρικής (παρέχεται σε μαθήματα επιλογής, αποτελούμενα από 19 ενότητες).

Πρόγραμμα μαθημάτων, διδασκαλία και μάθηση

Οι επτά τομείς καθώς και οι τοπικές αρμοδιότητες έχουν μεταφραστεί σε 21 μπλοκ συγκεκριμένων θεμάτων και 14 σταδίων κλινικής περιστροφής (βλ. Παρακάτω), στα οποία καταρτίστηκαν σε 3 φάσεις της διαδικασίας μελέτης. Κάθε μπλοκ είναι παρόμοιο με 6 sks, ενώ τα στάδια πρακτικής άσκησης κυμαίνονται μεταξύ 2-10 sks.

Οι φάσεις της διαδικασίας μάθησης είναι:

Φάση 1 με το θέμα Ίδρυμα Ιατρικής (έτος 1). Στο τέλος αυτής της φάσης, οι μαθητές αναμένεται να καταλάβουν:

  • Τα βασικά στοιχεία της φύσης και της λειτουργίας της ισορροπίας (ομοιοστασία) και των συνθηκών που διακόπτουν την κανονική ισορροπία σε ένα ανθρώπινο σώμα.
  • Η φιλοσοφία ότι το ιατρικό επάγγελμα είναι μια διάρκεια ζωής και αποτελεί μέρος του συστήματος υγείας.

Η Φάση 2 χρησιμοποιεί το θέμα Μετάβαση από τη Θεωρία στην Πρακτική (έτος 2 - 3.5), καθώς είναι ένα ενδιάμεσο επίπεδο. Στο τέλος αυτής της φάσης, οι μαθητές αναμένεται να:

  • Κατανοήστε τη βασική έννοια της ασθένειας, την πρόληψη και τη διαχείριση.
  • Συγκεντρώστε τις διάφορες γνώσεις και κλινικές δεξιότητες με έναν δομημένο και συστηματικό τρόπο κατά τη διαχείριση των θεμάτων υγείας.

Σε αυτή τη νέα μέθοδο PBL, οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν 21 μπλοκ για να αποκτήσουν βαθμό. Το σύνολο των μπλοκ μπορεί να ολοκληρωθεί σε 3,5 χρόνια με το φορτίο μελέτης 165 εξάμηνο-πιστωτικές μονάδες συμπεριλαμβανομένης της διατριβής. Η μάθηση περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε μαθήματα, σεμινάρια (συζητήσεις μικρών ομάδων), πρακτική άσκηση και κατάρτιση δεξιοτήτων ως το βασικό κλινικά ικανό (BCC) στο εργαστήριο δεξιοτήτων. Ο σκοπός του BCC είναι να δώσει στους φοιτητές κλινική εμπειρία πριν αναλάβουν τη μαθητεία τους σε νοσοκομειακή κλινική. Όταν οι φοιτητές αποφοιτήσουν από το προπτυχιακό πρόγραμμα, ο φοιτητής θα λάβει το πτυχίο S.Ked (Bachelor in Medicine).

Η Φάση 3 χρησιμοποιεί το θέμα Doctor in Practice (έτος 4 και 5). Στο τέλος αυτής της φάσης, οι μαθητές αναμένεται να:

  • να εκτελεί προληπτικά μέτρα και διαχείριση κατά των θεμάτων υγείας για έναν ασθενή, την οικογένεια και την κοινότητα με επαγγελματικό τρόπο και να τηρεί αρχές, ηθική και αξίες σύμφωνα με την εξουσία του ως γιατρό.
  • να παραπέμπει σε άλλη μονάδα υγειονομικής περίθαλψης που θα παρέχει πιο αποτελεσματική και αποτελεσματική υγειονομική περίθαλψη.

Αυτή η φάση ονομάζεται περίοδος κλινικής περιστροφής, η οποία είναι μια περίοδος κατά την οποία ένας φοιτητής ιατρικής στο κλινικό τμήμα της εκπαίδευσής του περνά μέσα από διάφορες «εργασιακές» υπηρεσίες μεταξύ 2-10 εβδομάδων κλινικών σταδίων (βλ. Παρακάτω πίνακα). Η διάρκεια της μελέτης για αυτό το κλινικό πρόγραμμα είναι 2 έτη με φορτίο μελέτης 35 sks. Μετά την αποφοίτησή του, ο φοιτητής θα παρακολουθήσει την εξέταση εξόδου (UKMPPD) προτού λάβει τον τίτλο dr. (γιατρός).

Απαιτήσεις εισδοχής

Υποψήφιοι από την Ινδονησία

  • Οι απόφοιτοι των τελευταίων τριών ετών.
  • Ινδονήσιος τίτλος λυκείου (Exact Sciences / IPA). ή
  • Επίπεδο A-Level ή
  • ΙΒ.
    * Υποχρεωτικά μαθήματα είναι Βιολογία και Χημεία?
  • Μη-χρωματική τύφλωση.

Υπερπόντιοι υποψήφιοι

  1. Η μέγιστη ηλικία είναι 25 ετών στις 18 Μαΐου για κάθε περίοδο εισδοχής.
  2. Θεσμικό επίτευγμα TOEFL με τουλάχιστον βαθμολογία τουλάχιστον 500 (χαρτί) ή 173 (βασισμένο σε υπολογιστή) ή 61 (με βάση το διαδίκτυο) ή IELTS τουλάχιστον 5,00 ή με βαθμολογία MUET τουλάχιστον στη ζώνη 4,00.
    * Για διπλωματούχους υποψηφίους: Πιστοποιητικό IELTS με ελάχιστο σκορ 6,5.
  3. Πιστοποιητικό εθνικών ή / και διεθνών βραβείων σε ακαδημαϊκό ή μη ακαδημαϊκό (αθλητικό πρωτάθλημα / πρωτάθλημα καλλιτεχνικής εκτέλεσης (εάν υπάρχει)
  4. Πιστοποίηση STPM με ελάχιστο CGPA 3,00 (σε κλίμακα 4,00) / 3B για τα μαθήματα της επιστήμης. ή
  5. Προ-ιατρικά προσόντα με ελάχιστο CGPA 3,00 (σε κλίμακα 4,00). ή
  6. Πρόγραμμα Ιδρύματος / Α-Επίπεδο ή ισοδύναμο προσόν (Καναδικό Προ-Πανεπιστήμιο, Νότια Αυστραλιανή Συμφωνία, Καναδικό Διεθνές Πρόγραμμα Μαθημάτων, Έτος Ίδρυμα Πανεπιστημίου Monash, Πανεπιστήμιο Ίδρυμα Σπουδών για Νέα Νότια Ουαλία, Α-Επίπεδο, Πιστοποιητικό Ανώτερης Εκπαίδευσης Tamilnadu, Ινδία).

Διαδικασίες εισαγωγής

  1. Εγγραφείτε για έναν λογαριασμό εφαρμογής.
  2. Συμπληρώστε τη φόρμα ηλεκτρονικής αίτησης και ανεβάστε τα απαραίτητα έγγραφα (τουλάχιστον 200 kb και μέγιστο 800kb).
  3. Καταβάλλετε το μη επιστρεπτέο τέλος αίτησης μέσω του συστήματος πολλαπλών πληρωμών της Τράπεζας Mandiri, BNI, BRI, BSM, ή BTN όπως ζητήθηκε.
  4. Η κάρτα εισόδου μπορεί να εκτυπωθεί την ημέρα που αναφέρεται στον λογαριασμό της αίτησης.

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Considered one of the oldest universities in Indonesia, Universitas Gadjah Mada serves as a pillar of educational awakening in Indonesia and purports to be a defender and disseminator of Pancasila.

Considered one of the oldest universities in Indonesia, Universitas Gadjah Mada serves as a pillar of educational awakening in Indonesia and purports to be a defender and disseminator of Pancasila. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη