Μάστερ στον τομέα της έρευνας, της διαχείρισης και της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης

Universidad de La Laguna

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Μάστερ στον τομέα της έρευνας, της διαχείρισης και της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης

Universidad de La Laguna

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να εκπαιδεύσει τους ερευνητές και εμπειρογνώμονες στις επιστήμες υγείας σε πολιτιστικές, καλλιτεχνικές, οικονομικές, πολιτικές και ψυχολογικές κοινωνικές διαστάσεις του φαινομένου αναπόσπαστο φροντίδας, κατά τη διαδικασία της υγείας-ασθένειας του ατόμου, της οικογένειας και την κοινότητα στα διάφορα δυναμικής των συστημάτων κοινωνικο-υγείας, έτσι ώστε κατάρτισή τους ενίσχυση και την ανάπτυξη των υπηρεσιών φροντίδας υγείας, την ενδυνάμωση και την ποιότητα της ζωής, με την ανάπτυξη νέων μέσων στον τομέα της διαχείρισης της υγείας και των κοινωνικών υπηρεσιών.

Αιτιολόγηση τίτλο

Οι επαγγελματίες επιστήμες της υγείας, κυρίως νοσηλευτές και φυσιοθεραπευτές ζει μια ιστορική στιγμή για την αναγνώριση της επιρροής της φροντίδας στα αποτελέσματα της κλινικής δοκιμής (νοσηρότητα και θνησιμότητα).

Όταν αυτή η διαδικασία θεωρείται ως ο κύριος στόχος των οργανισμών υγείας, αυτά και τα Συστήματα Υγείας πρέπει να εγκαταλείψουν τις οργανωτικές δομές και διαδικασίες φροντίδας jetlagged αν θέλετε να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες υγείας με την ποιότητα των αποτελεσμάτων. Γι 'αυτό είναι απαραίτητο να εφαρμοστούν τα αποτελέσματα της έρευνας στον ορισμό των υπηρεσιών και της παροχής φροντίδας.

Οι οργανισμοί θα πρέπει να επιλέξει μια υπηρεσία που επιτρέπει την ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων της έρευνας με σημαντικές επιπτώσεις στην ποιότητα των διαδικασιών και των αποτελεσμάτων τους, οι οργανισμοί πρέπει να αναλάβει την ευθύνη να δρα σε ένα μοντέλο, το οποίο σαφώς δεν μπορεί να είναι εκτός από το να εφαρμόζουν στην κλινική πράξη τα στοιχεία που παράγονται από την έρευνα. Δηλαδή, κλινική πρακτική βασίζεται σε αποδεικτικά στοιχεία ως σύμβολο της καθημερινής εργασίας για όλους τους επαγγελματίες.

Επαγγελματική πρακτική θα πρέπει να βασίζονται σε έρευνα και επικυρώνονται από αυτό, επειδή οι ασθενείς ή οι πελάτες απαιτούν ιατρική περίθαλψη που έχουν αποδειχθεί ως το καλύτερο που μπορεί να παρασχεθεί (Raid, 1993).

Τελικά ο σκοπός αυτού του Master είναι η διαχείριση της γνώσης ως πηγή της Ε & Α + Ι, κατάρτιση ερευνητών και εμπειρογνωμόνων στις επιστήμες υγείας διερευνήσει σε πολιτιστικές, καλλιτεχνικές, οικονομικές, πολιτικές και ψυχολογικές κοινωνικές διαστάσεις του φαινομένου αναπόσπαστο της φροντίδας κατά τη διαδικασία της υγείας / ασθένειας του ατόμου, της οικογένειας και της κοινότητας των διαφόρων δυναμική των συστημάτων κοινωνικο-υγείας.

Ο απώτερος στόχος του Master είναι να παρέχει εκπαίδευση για να μπορέσουν οι υπηρεσίες να ενισχύσει και να αναπτύξει την υγειονομική περίθαλψη και την προώθηση της αυτονομίας και της ποιότητας ζωής με οργανική εξελίξεις στον τομέα των κοινωνικών και υγειονομικών υπηρεσιών διαχείρισης. Τελικά παρέχουν νέα θεωρητικά και μεθοδολογικά εργαλεία για τη φροντίδα σε ένα σύνθετο και πολυπολιτισμική κοινωνία, συμβάλλοντας παράλληλα στη βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής των ανθρώπων.

εισόδου και εξόδου Προφίλ

Ιδανικό προφίλ των φοιτητών

Το Master παραδέχονται αποφοίτους, τους πτυχιούχους πανεπιστημίου Υποκατάστημα Επιστημών Υγείας, Κοινωνικών και Νομικών Branch, και εκείνες που σχετίζονται με τις διαδρομές που προσφέρονται στο Master Υποκαταστήματα.

Έξοδος Κίνδυνο

Απόφοιτοι φοιτητές θα εκπαιδευτούν για τη διερεύνηση, τη συλλογή και ερμηνεία των δεδομένων με σκοπό την παροχή πληροφοριών που προωθεί την αριστεία στην πράξη, την ανταγωνιστικότητα, την καινοτομία και το σύντροφό της ανάπτυξης στον τομέα της υγείας.

Εκτός από την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:

  1. Ανάπτυξη γραμμές προσανατολισμένο προς την έρευνα επαγγελματική πρακτική ή / και να χρησιμεύσει ως σημείο εκκίνησης για τη διεξαγωγή της διδακτορικής διατριβής.
  2. Διαχειριστείτε τους πόρους στη διάθεσή σας ανά πάσα εταιρεία κοινωνικο-υγείας.
  3. συμμετέχουν ενεργά στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας.
  4. Ανάπτυξη χρήσιμες και αποτελεσματικές δεξιότητες διαχείρισης και αξιολόγησης των διαδικασιών φροντίδας που οδηγεί εφαρμογή των μεθοδολογιών.
  5. Σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν προγράμματα παρέμβασης που μπορεί να ενσωματώσει βελτιώσεις στις μονάδες διαχείρισης φροντίδα και την εργασία, με ένα συμμετοχικό στυλ.
  6. Παροχή ολοκληρωμένη εκπαίδευση στον τομέα των δημόσιων και ιδιωτικών Διαχείρισης Υγείας.
  7. Συντονίζει την εφαρμογή ενός προγράμματος συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας.
  8. Αναπτύξτε μια εμπειρία στην κατανόηση και κριτική ανάλυση των εννοιών και της μεθοδολογίας της διαχείρισης της ποιότητας.
  9. Ο σχεδιασμός της υλοποίησης των έργων της εκπαίδευσης για την υγεία.
  10. Βάλτε σε εφαρμογή στις τεχνικές εκπαίδευσης για την υγεία.
  11. Επιβλέπει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για παιδιά, εφήβους και ενήλικες.
  12. Προσδιορίστε κοινωνικές απαιτήσεις σε ομάδες με διάφορες αναπηρίες.
  13. Αξιολογήσει τις διάφορες αναπηρίες που χρησιμοποιούν διαφορετικές τεχνικές και εργαλεία αποτίμησης.
  14. Προσδιορίστε διαφορετικούς τρόπους για την προώθηση της αυτονομίας των ατόμων με αναπηρία.

Στόχοι

  • Η γνώση και η κατανόηση που παρέχουν μια βάση ή ευκαιρία για πρωτοτυπία στην ανάπτυξη ή / και εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ένα ερευνητικό πλαίσιο.
  • Ότι οι μαθητές μπορούν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους και την ικανότητά τους για την επίλυση προβλημάτων σε νέα ή άγνωστα περιβάλλοντα εντός ευρύτερων (ή διεπιστημονική) πλαίσια που σχετίζονται με τον τομέα των σπουδών τους.
  • Ότι οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώνουν τη γνώση και να χειριστούν την πολυπλοκότητα, και να διατυπώσει κρίσεις με βάση τις πληροφορίες που ήταν ελλιπή ή περιορισμένη, περιλαμβάνει σκέψεις σχετικά με την κοινωνική και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή των γνώσεων και των κρίσεών τους.
  • Οι μαθητές μπορούν να επικοινωνούν τα συμπεράσματά τους ποια είναι η γνώση και η λογική στην οποία βασίζεται σε ειδικούς και μη ειδικούς κατά τρόπο σαφή και μη διφορούμενο τρόπο.
  • Οι μαθητές πρέπει να διαθέτουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους με έναν τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτο-κατευθυνόμενη ή αυτόνομα.
  • Δυνατότητα να οδηγήσει, τη διαχείριση και το συντονισμό των έργων σε ιδρύματα και ομάδες στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης στην ιεράρχηση χρόνο αποτελεσματικά, ενώ τα πρότυπα ποιότητας που έχει επιτευχθεί.
  • Δυνατότητα να καλύψει τις ανάγκες των ασθενών καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής, της οικογένειας και της κοινότητας σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση των προγραμμάτων φροντίδας σε σχέση με την πρωτογενή φροντιστή, την οικογένεια, την κοινότητα και τους κοινωνικούς εταίρους και για την υγεία.

Αρμοδιότητες

  • Δυνατότητα να ξεκινήσει ερευνητικά προγράμματα και να καθορίσει το πλαίσιο και τις μεταβλητές που εμπλέκονται σε ένα ερευνητικό σχέδιο.
  • Εφαρμόστε τη γνώση της επιδημιολογικής μεθόδου ως επιστημονική μέθοδος για τον εντοπισμό των προβλημάτων υγείας της κοινότητας και τις πιθανές αιτίες της.
  • Δυνατότητα να οδηγήσει διευθύνει και να συντονίζει ιδρύματα και ομάδες στον τομέα της περίθαλψης, την ώρα ιεράρχηση αποτελεσματικά, ενώ τα πρότυπα ποιότητας που έχει επιτευχθεί.
  • Δυνατότητα να καλύψει τις ανάγκες των ασθενών καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση της πιο κατάλληλης φροντίδας, μαζί με τον εξατομικευμένα προγράμματα πρωτογενούς φροντιστή, την οικογένεια και άλλα προβλήματα υγείας ή κοινωνικών λειτουργών.
  • Ικανότητα εργασίας σε ένα ηθικό επαγγελματικό πλαίσιο και ρυθμιστικών και νομικών κωδίκων, την αναγνώριση και την αντιμετώπιση ηθικά ή ηθικά διλήμματα και προβλήματα στην καθημερινή πρακτική και παρακολουθούν την πολιτιστική πολυμορφία.
  • σχετικές γνώσεις και την ικανότητα να εφαρμόσει τις τεχνικές του σχεδιασμού για την υγεία.
  • Η γνώση των κωδίκων δεοντολογίας και της νομοθεσίας που διέπουν το δικαίωμα στην υγεία στην Ισπανία και την Ευρώπη.
  • Δυνατότητα να εκπροσωπούν και να υπερασπίζονται τα συμφέροντα του ασθενούς και της οικογένειας. Εντός της κλινικής και της κοινότητας ικανότητα να εκπαιδεύσει, να διευκολύνει, να παρακολουθεί και να υποστηρίζει τους εργαζόμενους των φοιτητών ιατρικής περίθαλψης και άλλων κοινωνικο πλαίσιο.
  • Η εκπαίδευση στα βασικά της διαχείρισης των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης και την παροχή πρακτικών εργαλείων για τις δεξιότητες διαχείρισης στον τομέα της υγείας.
  • Διαχειριστείτε, το σχεδιασμό και να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα καινοτομίας στην εκπαίδευση σε θέματα υγείας ιδρύματα, δημόσια και ιδιωτικά.
  • Δυνατότητα να ενημερώσει, να εκπαιδεύσει, να παρακολουθεί και να διατηρεί αποτελεσματική επικοινωνία με τους ασθενείς, τις οικογένειες και κοινωνικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με δυσκολίες επικοινωνίας.
  • Πραγματοποιήστε την προαγωγή της υγείας του πληθυσμού με την επικρατούσα προβλήματα με την ανάπτυξη των διαφόρων προγραμμάτων προσαρμοσμένων για διαφορετικές πληθυσμιακές ομάδες ανάλογα με τα επίπεδα της φυσικής κατάστασης και της υγείας.
  • Γνωρίζει τις αρχές και μεθοδολογικές τεχνικές προώθησης και Αγωγής Υγείας.
  • Αξιολογήσει και να αναφέρουν τραυματισμούς, συνέχειες, δυσφορία, αναπηρίας, κλπ, τα οποία μπορεί να έχει ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, που προκύπτουν από την περιστασιακή εργασία, την εμπορία, τον αθλητισμό, τόσο ως ασθένειες που προκαλούνται από εξωτερικούς παράγοντες και εσωτερικά, έτσι ώστε τα ατυχήματα μπορεί να παράγει επαρκή αποζημίωση.
  • Αναλύστε τη νομοθετική, κανονιστική, ανθρώπινων, υλικών και επαγγελματίες διατίθενται για τη διαχείριση των σωματική, ψυχική και κοινωνική τους πόρους της αναπηρίας.
  • Δυνατότητα να παράγουν νέα γνώση για χρήση στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη των πολιτικών υγείας με στόχο τη βελτίωση και την προώθηση της ευημερίας και της ποιότητας ζωής των ατόμων με αναπηρία, εξαρτώμενα, και στο τέλος της διαδικασίας της ζωής, και των οικογενειών τους.
  • Δυνατότητα να πραγματοποιήσει την πρόληψη της αναπηρίας και της εξάρτησης, της προαγωγής της υγείας και της αυτονομίας των εξαρτώμενων ατόμων, εξειδικευμένων παρεμβάσεων, του συντονισμού της περίθαλψης, της συνέχειας της περίθαλψης και της μέριμνας για τους φροντιστές.
  • Ανάπτυξη instrumental δεξιότητες που απέκτησαν.
  • Γνωρίζοντας ιδρύματα, οργανισμούς και εταιρείες που συνδέονται με τον τομέα της ειδικότητάς του Δασκάλου.

Καθοδήγηση και διδασκαλία

Όλα τα νέα εισακτέων με έναν δάσκαλο ο οποίος θα εκτελεί τα καθήκοντα του προσωπικό δάσκαλο. Οι συμμετέχουσες υπηρεσίες που είναι υπεύθυνες για την ανάθεση καθηγητές. Θα διαθέτει καθηγητές ενθαρρύνουν τους μαθητές στην αυτόνομη μάθηση, τη συμμετοχή και την ένταξη στο θεσμό και τη χρήση των πόρων κατάρτισης. Μπορούν επίσης να καθοδηγούν τους μαθητές στη διαμόρφωση του δικού τους προγράμματος σπουδών κατάρτισης και σε όλες τις ακαδημαϊκές αποφάσεις. Παιδαγωγοί καθορίζει επίσης τις κατευθυντήριες γραμμές για την οργάνωση, το συντονισμό και την παρακολούθηση των δραστηριοτήτων παροχής συμβουλών.

εξωτερικές πρακτικές

Εξωτερικές πρακτικές αποτελείται από 24 μονάδες ETCS και πρέπει να γίνονται από εκείνους που επιλέγουν μία από τις τρεις διαδρομές κατάρτισης. Επιδιώκουν να φέρει τους μαθητές στην επαγγελματική πραγματικότητα και την έρευνα, καθώς και να τους φέρει σε επαφή με διαφορετικούς επαγγελματίες, ως προοίμιο για την προβλεπόμενη απασχόληση. Έτσι γίνονται σε διάφορα ιδρύματα του δημόσιου και του ιδιωτικού διοικήσεις των Τενερίφη μέσω ειδικών συμφωνιών οι οποίες για το σκοπό αυτό.

Διοίκηση και νομοθεσία. Συμμετοχή στο συντονισμό και τη διαχείριση της ομάδας στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και των θεσμών γηριατρική φροντίδα. Οργάνωση και προγραμματισμός στον επαγγελματικό τομέα της υγείας και την αξιολόγηση πληρώνουν περισσότερα κατάλληλα προγράμματα εξατομικευμένης φροντίδας, μαζί με την πρωτογενή φροντιστή, την οικογένεια και άλλα προβλήματα υγείας ή κοινωνικών λειτουργών.

Αγωγή υγείας. Γνωρίζοντας τις εκπαιδευτικές πρακτικές προοπτικές Υγείας Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αναπτυχθεί σε πρακτικές και εκπαιδευτικά προγράμματα στον τομέα της εκπαίδευσης για την υγεία. Συμμετοχή στη διαχείριση και το σχεδιασμό καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας στην εκπαίδευση σε θέματα υγείας ιδρύματα, δημόσια και ιδιωτικά, προσαρμοσμένη για διάφορες ομάδες του πληθυσμού ανάλογα με τα επίπεδα της φυσικής κατάστασης και της υγείας.

Αναπηρία. Γνωρίζοντας τους υπάρχοντες πόρους, τις νέες τεχνολογίες και άλλη υποστήριξη για την προσωπική αυτονομία που αναπτύχθηκε στα κέντρα και τους θεσμούς και τις τεχνικές που εφαρμόζονται σε αυτά τα εργαλεία αξιολόγησης που αποσκοπούν στην χρησιμοποιεί μια ενιαία κλίμακα και ευρέως αναγνωρισμένη. Οι αξιολογήσεις και αναφορές για τραυματισμούς, συνέχειες, δυσφορία, την αναπηρία, κ.λπ.

Διατριβή Μάστερ

Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας του μεταπτυχιακού διπλώματος είναι ότι ο / η φοιτητής / για να δείξει τις διαδικασίες κατάρτισης και τεχνικές έρευνας και να είναι σε θέση να ανακοινώσει τα αποτελέσματα, να προχωρήσει σε:

  • Ενσωμάτωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων στα διάφορα μαθήματα του Δασκάλου σε ένα έγγραφο σε κάποια πτυχή της επικοινωνίας της επιστήμης.
  • Διασυνδέοντας τις πολλές πτυχές που κάνουν την επικοινωνία.
  • Κατανοήστε τις δυσκολίες που πολλές φορές περιλαμβάνει την έρευνα σε θέματα που σχετίζονται με την επικοινωνία.
  • Έχουν εφαρμοστεί διάφορες στρατηγικές για την έρευνα της επικοινωνίας.
  • Διατριβή του Δασκάλου θα παρουσιαστεί σε δημόσια συνεδρίαση και αξιολογούνται από ομάδα τριών καθηγητών του πλοιάρχου. Η αξιολόγηση θα κρίνει τη μορφή και τη μεθοδολογία και το περιεχόμενο των εργασιών αυτών, καθώς και της έκθεσης και η δημόσια υπεράσπιση του.

Για την αξιολόγηση των TFM έχουν δημιουργήσει τα ακόλουθα συστήματα αξιολόγησης:

  • Οι εργασίες και τα έργα.
  • προφορικές εξετάσεις (άτομο, ομάδα, την παρουσίαση θεμάτων εργασίας).
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
2 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών