Μεταπτυχιακό στη Βιοϊατρική

Universidad de La Laguna

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Μεταπτυχιακό στη Βιοϊατρική

Universidad de La Laguna

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Universidad de La Laguna έχει μια ποιότητα formatica προσφορά σε Μεταπτυχιακό «s και διδακτορικό στη βιοϊατρική και τη βιοτεχνολογία αποτελείται από πτυχία“Master στη Βιοϊατρική”,“Master στη Βιοτεχνολογία”και“Διδακτορικό στην Βιοϊατρικών Επιστημών” , η οποία είναι ακαδημαϊκά συνδεδεμένες με την Ιατρική Σχολή του ΑΠΤΒ. Οι βασικοί στόχοι είναι η έναρξη της διδασκαλίας και ερευνητικής σταδιοδρομίας στην βιοεπιστημών, καθώς και την κατάρτιση των επαγγελματιών για asctividad σε δημόσια και ιδιωτικά ιδρύματα που σχετίζονται με την μοριακή διαγνωστική, την ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας και βιοϊατρικής καινοτομίας.

Αιτιολόγηση τίτλο

Βιοϊατρική είναι ένας από τους τομείς με τη μεγαλύτερη κοινωνικο-οικονομικό αντίκτυπο του περιβάλλοντός μας. Κοινωνία απαιτεί κάθε μέρα μια καλύτερη ποιότητα ζωής, η οποία με τη σειρά της εξαρτάται από την σωστή ανάπτυξη του τομέα της βιοϊατρικής. Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν γίνει σημαντικές πρόοδοι στους διάφορους κλάδους που εμπλέκονται στον τομέα αυτό, η οποία έχει εμβαθύνει τη γνώση του ανθρώπινου οργανισμού, βιοφυσική και βιοχημική βασικές αρχές που εξηγούν τα πράγματα στον τομέα της υγείας και της κυτταρικής βάσης και μοριακό ασθένεια. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών που έχει προκύψει ένα ισχυρό βιοϊατρικό τομέα που απαιτεί πολύ εξειδικευμένους επαγγελματίες τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό κατάρτισης.

Ως εκ τούτου, αν λάβουμε υπόψη τη βιοϊατρική ως μια διεπιστημονική επιστήμη που έχει ως στόχο την εμβάθυνση της λογικής της ζωής με σκοπό τη βελτίωση της υγείας των ατόμων που μπορούν να δικαιολογήσουν το σχεδιασμό του τιτλοδότηση προτεινόμενης - τα οποία μοιράζονται ένα σώμα γνώση με τον Master «s πτυχίο στη βιοτεχνολογία από το Universidad de La Laguna - έχει ως στόχο να προσφέρει μια άκρως εξειδικευμένη σε κάθε μία από τις ειδικότητες που κάνουν μέχρι το πρόγραμμα κατάρτισης, ενώ αλληλένδετα εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα αυτό, διατμηματική και μεταξύ - πειθαρχική χαρακτήρα, έχει σχεδιαστεί για να συνδυάζουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αποσκοπούν στην μεταπτυχιακούς φοιτητές σε εκείνες τις περιοχές της γνώσης με την οποία, στο Universidad de La Laguna , γραμμές της ερευνητικής αριστείας που σχετίζονται με την ανάπτυξη ή μεγαλύτερο μικρότερο βαθμό, τη βιοϊατρική. Αυτό γίνεται για να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα που ενσωματώνει στρώματα της βασικής και εφαρμοσμένης γνώσης.

Το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο να είναι, ως εκ τούτου, ένας απόφοιτος προσφορά ποιότητας με προσανατολισμό προς την εκπαίδευση στη βιοϊατρική έρευνα, ενδεχομένως χρήσιμες για τους βαθμούς ή βαθμούς Βιολογίας, Φαρμακευτικής, Ιατρικής, Χημείας και Ψυχολογίας του Universidad de La Laguna , καθώς και μια λεωφόρο για την κατάρτιση των επαγγελματιών και των γιατρών μεταξύ των αποφοίτων αυτών των πτυχίων ή βαθμούς. Το πρόγραμμα θέτει επίσης ως ευκαιρία κατάρτισης για τους αποφοίτους αυτών και άλλων σχετικών πτυχίων, από τα ισπανικά και ξένα πανεπιστήμια που επιθυμούν να συνεχίσουν τις πανεπιστημιακές σπουδές τους σε αυτούς τους τομείς της γνώσης.

εξωτερικές αναφορές Πανεπιστήμιο

Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Αυτή η διεύθυνση προγράμματος θέματα που έχουν σχέση με σήμερα, γιατί ένας σημαντικός αριθμός τόσο ισπανικά και από άλλες χώρες, έγκριτα πανεπιστήμια προσφέρουν μεταπτυχιακά με παρόμοιο περιεχόμενο. Αρκεί να αναφέρουμε, ως παραδείγματα, το Master στη Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης, το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Μοριακή Βιολογία και Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου της Σεβίλλης, το επίσημο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Βιοτεχνολογία και Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου του Αλικάντε, οι Δάσκαλοι στη Βιοτεχνολογία ιατρική Pompeu Fabra University και μεταπτυχιακό στη Βιοχημεία, Μοριακή Βιολογία και Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης, μεταξύ άλλων, στα ισπανικά πανεπιστήμια. Επίσης, έξω από τη χώρα μας, υπάρχουν παρόμοια προγράμματα, όπως το MSC στη Βιοϊατρικών Επιστημών Έρευνας στο Βασιλικό Κολέγιο του Λονδίνου (Ηνωμένο Βασίλειο), το Master στη Βιοϊατρική και Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου της Βιέννης (Αυστρία), το Master of Science Υγείας από το Johns Πανεπιστήμιο Hopkins (Βαλτιμόρη, MD, USA), καθώς και πολλά ισοδύναμα προσόντα που διδάσκονται σε πανεπιστήμια στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία και πολλές χώρες της Ευρώπης.

Οι εξωτερικές και εσωτερικές διαδικασίες διαβούλευσης για την ανάπτυξη του προγράμματος σπουδών

Όσον αφορά την προηγούμενη μεταπτυχιακό προσφέρονται στο Universidad de La Laguna που σχετίζονται με αυτό το πρόγραμμα, θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτό έχει ως άμεσο προγράμματα προηγούμενα αποφοίτων PhD Βασικές Βιοϊατρικής Έρευνας και Βιοϊατρικής Έρευνας και Χειρουργική Κλινική για τη μία πλευρά, και των επιστημών τη ζωή και το περιβάλλον, από την άλλη, που έχουν προσφέρει τρίτο κύκλο σε αυτό το πανεπιστήμιο επέτρεψε την πρόσβαση στον τίτλο του γιατρού άδεια από τις Σχολές της Ιατρικής, Βιολογίας και Φαρμακευτικής. Επίσης, το Διαπανεπιστημιακό Διδακτορικό Πρόγραμμα Γνωστικής Νευροεπιστήμης, Βιοϊατρική και το επίσημο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (POP) και Βιοτεχνολογίας, τόσο με την ποιότητα Αναφέρετε.

που αποτελείται από καθηγητές που είχε διδάξει και σε μόνιμη επαφή με το Ακαδημαϊκό Συμβούλιο - - το οποίο χρησιμοποίησε ως δεδομένα αναφοράς που παρέχονται από το Υπουργικό Συμβούλιο της ανάλυσης με βάση την εμπειρία που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια της ύπαρξης της POP Βιοϊατρικής και Βιοτεχνολογίας μια επιτροπή για να σχεδιάσει το νέο βαθμό ιδρύθηκε Σχεδιασμός και ΑΠΤΒ σχετίζονται με ακαδημαϊκά θέματα (περιεχόμενο και την οργάνωση), τον αριθμό των αποφοίτων που συνέχισαν τις διδακτορικές διατριβές και έρευνα ικανοποίησης των φοιτητών.

Αυτή η επιτροπή εργάστηκε επικαλούμενη τις διατάξεις της ΑΠΤΒ και της Επιτροπής Μεταπτυχιακών Σπουδών για τη δημιουργία της πρότασης προκύπτει. Στις ΑΠΤΒ διάφορες γραμμές της έρευνας των οποίων υπόκεινται μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκει στην δική της βιοϊατρικής ή σχετίζονται με, στο οποίο οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση στη γενική επιστημονική μεθοδολογία και ειδικούς τεχνικούς τομείς αναπτύσσονται, και διεξάγουν ερευνητικές εργασίες που σχετίζονται με την εργασία τελική Μάστερ και / ή Διδακτορική Διατριβή. Οι περισσότερες από αυτές τις γραμμές έρευνα-ένα από τα δυνατά σημεία των προσόντων που θα ενσωματωθούν proposes- τόσο προτείνεται τώρα Μάστερ και Διδακτορικό στη Βιοϊατρικών Επιστημών.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει, επίσης, ενεργά σε διάφορες ερευνητικές ομάδες από τα τρία πανεπιστημιακά ιδρύματα που σχετίζονται με το αντικείμενο της ίδιας (Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο της Βιοοργανική «Antonio González» Ινστιτούτο Τροπικών Νόσων και Δημόσιας Υγείας των Καναρίων Νήσων, και το Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Τεχνολογιών) καθώς και η Ερευνητική μονάδες του Πανεπιστημίου Νοσοκομεία της Τενερίφης (Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Καναρίων και Νοσοκομείο Universitario Nuestra κυρία de Candelaria). Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί η πιθανή μετατροπή αυτής της κοινής βαθμό, περιλαμβάνοντας τη συμμετοχή του Πανεπιστημίου του Λας Πάλμας, στο εγγύς μέλλον.

Η επιτυχία οποιασδήποτε οικονομίας της γνώσης εξαρτάται από την παραγωγή, διάδοση και εφαρμογή των γνώσεων και, συνεπώς, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσεται. Η ισπανική θέση στην ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας χαρακτηρίζεται από την προσπάθεια που πραγματοποιούνται στη χώρα μας καθ 'όλη τη δεκαετία του ογδόντα για την προώθηση της επιστήμης και της τεχνολογίας. Στην προσπάθεια που αναπτύχθηκε από τη δεκαετία του ογδόντα, η βιοτεχνολογία θεωρήθηκε ως το πρότυπο της τεχνολογίας να εφαρμόσει μια πολιτική αποφασιστική στήριξη του κράτους. Από τότε, η συνολική επένδυση στον τομέα της βιοτεχνολογίας, που ενισχύονται από την υποστήριξη της κυβέρνησης σε έργα ID έχει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων πάνω από το 50% στο δημόσιο τομέα.

Η κατανομή της χρηματοδότησης κατά τομέα δείχνει μία επικράτηση του τομέα της υγείας, 53%, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης των φαρμακευτικών προϊόντων, ιδίως εμβόλια, πρωτείνες, πεπτίδια και μακρομορίων προστέθηκε με γενετική μηχανική υψηλής αξίας? και διαγνωστικά προϊόντα, βασικά μονοκλωνικά αντισώματα και ανιχνευτές DNA. Το υπόλοιπο στο γεωργικών προϊόντων διατροφής, 30%? Chemical, 12%, και την προστασία του περιβάλλοντος, 5%. Τα τελευταία χρόνια η Ισπανία έχει δει μια μεγάλη αύξηση στην προσπάθεια αφιερωμένη στην βιοϊατρική και βιοτεχνολογική έρευνα, η οποία επέτρεψε την παραγωγή της γνώσης και την απόκτηση εμπειρίας, στο σημείο που ευνόησε την πρόσφορο έδαφος ικανό να στηρίξει δημιουργώντας επιχειρήσεις που βασίζονται στην τεχνολογία τόσο στον τομέα των τροφίμων και την υγεία. Παρά το γεγονός ότι έχει δημιουργήσει ένα σημαντικό αριθμό εταιρειών στους τομείς αυτούς αυτή τη στιγμή, όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχει επαρκής τεχνολογική ικανότητα να αναλάβει πολλά άλλα έργα.

Παρά την κυκλική οικονομική κρίση και τις επιπτώσεις της στην κατανομή των πόρων είναι προφανές, λοιπόν, ότι η οικονομική και κοινωνική τομείς που σχετίζονται με την εκπαίδευση που παρέχεται σε αυτό το βαθμό που απαιτείται και συνεχίζουν να απαιτούν από τους επαγγελματίες με υψηλά εξειδικευμένη εκπαίδευση. Το Universidad de La Laguna έχει καθηγητές και ερευνητές οι οποίοι είναι ειδικοί αποδεδειγμένης ποιότητας και τη διεξαγωγή ανταγωνιστική έρευνα σε τομείς που συνδέονται άμεσα με τη βιοϊατρική, όπως αποδεικνύεται από την έρευνα ως μέρος του προγράμματος και το βιογραφικό των καθηγητών και των ερευνητών που συμμετέχουν , η οποία είναι μια εγγύηση ότι το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει ποιοτική κατάρτιση των μελλοντικών επαγγελματιών στους τομείς αυτούς. Επιπλέον, η σχέση αυτών των καθηγητών και ερευνητών με τους συναδέλφους που εργάζονται σε άλλα εθνικά και υπερεθνικά ιδρύματα - τα οποία ενδέχεται να κληθούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα κατάρτισης για το βαθμό - θα συμβάλει στην τσιμέντο πιο έντονα την ποιότητα της κατάρτισης των αποφοίτων .

εισόδου και εξόδου Προφίλ

Η είσοδος Προφίλ

  • Προφίλ 1: Οι απόφοιτοι στη Βιολογία, Χημεία, Ιατρική Βιολογία και Φυσική. Άλλα προσόντα από τα οποία θα μπορούσε να προσεγγιστεί το πρόγραμμα είναι Βιοχημείας, Βιοτεχνολογίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων, Διατροφής και Διαιτολογίας.
  • Προφίλ 2: Νοσηλευτικής, Φυσικοθεραπείας, Ψυχολογία και άλλοι. Ανάλογα με το συγκεκριμένο προφίλ του κάθε δικαιούχου, η Ακαδημαϊκό πτυχίο Επιτροπή μπορεί να υποδείξει σε κάθε μαθητή την απόκτηση επιπλέον γνώσεων, προκειμένου να διευκολυνθεί η ένταξή τους και τη μέγιστη εκπαιδευτικό επίτευγμα.

προφίλ Πτυχιούχος

Ο απόφοιτος ο πλοίαρχος θα εμπειρογνώμονας αναλυτικές τεχνικές της μοριακής βιολογίας και της βιοϊατρικής τους ή / και βιοτεχνολογικές εφαρμογές. Θα είστε σε θέση να χρησιμοποιούν τρέχουσες τεχνικές στους τομείς της έρευνας για τη βιοϊατρική, που του επιτρέπει να ενταχθούν ερευνητικές εργασίες σε εργαστήρια δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων.

Οι ειδικές δεξιότητες που αναφέρονται για τον τίτλο, καθορίζουν τις δραστηριότητες και τους τομείς της γνώσης, όπου ο απόφοιτος μπορεί να ασκήσει τα προσόντα τους.

Ξεπερνώντας τις σπουδές του πλοιάρχου θα παρέχει μια ολοκληρωμένη, αυστηρή και σύγχρονη μεθοδολογία κατάρτισης και έννοιες της βιοϊατρικής και της cursados ​​ειδικότητας, με βασική εκπαίδευση σε θέματα βιοηθικής που εμπλέκονται, βασικές αρχές και νομικές πτυχές των πειραμάτων σε ζώα, και το σχεδιασμό και την ανάλυση των δεδομένων από μελέτες και βιολογικά δείγματα. Ο απόφοιτος θα είναι σε θέση να συνεχίσει τις διδακτορικές σπουδές και να συνεχίσουν τη συνήθη ερευνητική σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε εθνικό ή διεθνές κέντρο.

στόχοι

  • Δώστε μια διεπιστημονική εκπαίδευση σε τομείς της γνώσης για τη βιοϊατρική.
  • εμπειρογνώμονες μορφή σε αναλυτικές τεχνικές μοριακής βιολογίας και βιοϊατρικές εφαρμογές τους.
  • Ανάπτυξη στους μαθητές τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τις τρέχουσες τεχνικές στους τομείς της έρευνας για τη βιοϊατρική, που του επιτρέπει να ενταχθούν ερευνητικές εργασίες σε εργαστήρια δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων.
  • την κατάρτιση ερευνητών που γνωρίζουν και σέβονται τις διαδικασίες της επιστημονικής μεθόδου και να είναι σε θέση να σχεδιάσει και να εκτελέσει διαλύτη έτσι ερευνητικά καθήκοντα και να ερμηνεύουν τα αποτελέσματα και να αντλήσει από τα συμπεράσματα που θα επεκτείνει την επιστημονική γνώση και να συμβάλει στην επίλυση των προβλημάτων κοινωνικά και οικονομικά.

ικανότητες

  1. Ενεργοποιήστε το μαθητή να εντοπίσει τις πιο σημαντικές ηθικές πτυχές της έρευνας που επιδιώκει να καταστήσει νόμιμες πηγές και τον εντοπισμό ηθική καθοδήγηση για την έρευνα και την επίλυση των συγκρούσεων που μπορεί να προκύψουν. (Προσδιορισμός Ηθικά διλήμματα).
  2. Τρένο για να εκθέσει την ηθική συλλογιστική των προτάσεων για ερευνητικά προγράμματα ή τη μεταφορά των επιστημονικών αποτελεσμάτων. (Έκθεμα συλλογισμούς Ηθικής).
  3. Εκπαιδεύσει τους μαθητές να εργαστούν με πειραματόζωα. (Χειρισμός πειράματα σε ζώα).
  4. Ενεργοποιήστε το μαθητή να μελετήσει τη γενετική ποικιλομορφία των ανθρώπων, η γνώση των ασθενειών που προκαλούνται ή τροποποιηθεί από την παρουσία των παραλλαγών στο γονιδίωμα των ατόμων και χρησιμοποιούν αυτή τη γνώση στο σχεδιασμό των πειραμάτων. (Human Genetics Μεταβλητότητα).
  5. Εκπαίδευση να κατανοήσουν τη βιοφυσική και βιοχημική βάση για την κατανόηση της κυτταρικής λειτουργίας, με ιδιαίτερη αναφορά στους μηχανισμούς και τις διαδικασίες που εμπλέκονται στην ομοιόσταση των κυττάρων. (Κυτταρική και Μοριακή Function).
  6. Εκπαιδεύσει τους μαθητές να κατανοήσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των μορίων που συνθέτουν κύτταρα, εξηγώντας, σε τελική ανάλυση, από τους νόμους της φυσικής και της χημείας. (Κυτταρική και Μοριακή Αλληλεπίδραση).
  7. Κατάρτιση να κατανοήσουν το υψηλό επίπεδο ολοκλήρωσης που απαιτούνται για τη λειτουργία των οργάνων και των βιολογικών συστημάτων και τη χρήση αυτής της γνώσης για τη σωστή σχεδίαση των πειραμάτων. (Κυτταρική και Μοριακή Integration).
  8. Ενεργοποίηση της σπουδαστή να κατανοήσει τη μοριακή βάση της αλληλεπίδρασης μεταξύ μακρομορίων και τη σχέση μεταξύ των διαμερισμάτων του στοιχείου για μοριακή και δομική ανάλυση των βιολογικών γεγονός, ιατρικής ή της βιοτεχνολογίας. (Μοριακή και Ανάλυση Κατασκευών).
  9. Τρένο για την κατανόηση της χημείας των βιολογικών διεργασιών (αλληλομετατροπές και μετασχηματισμοί μοριακό, χειρομορφία, αντιδραστικότητα ...) συμπεριλαμβανομένων αλληλεπιδράσεις και να προβλεφθούν πιθανές χημικές αντιδράσεις που εμπλέκονται στο μεταβολισμό των φαρμάκων και των πιθανών παρεμβολών αυτών σε μεταβολικές διεργασίες. (Molecular Μετασχηματισμοί και πρόβλεψη των χημικών αντιδράσεων).
  10. Ενεργοποιήστε το μαθητή να κάνει πιο αποτελεσματική πειραματικά σχέδια. (Πειραματικό υποδείγματα).
  11. Για να εκπαιδεύσει τους μαθητές για την κατανόηση της βιολογικής μεταβλητότητας και για την αξιολόγηση. (Βαθμολογήστε & Ανάλυση μεταβλητότητα βιολογικών).
  12. Για να εκπαιδεύσει τους μαθητές να εκτελέσει περιγραφική ανάλυση χρησιμοποιώντας μια απλή βάση δεδομένων και να κατανοήσουν τις βασικές πτυχές της εξαγωγής συμπερασμάτων της μελέτης από τις κύριες επιδράσεις και αλληλεπιδράσεις. (Επαγωγική).
  13. Για να εκπαιδεύσει τους μαθητές να χρησιμοποιούν λογισμικό στατιστικής αποτελεσματικά. (Χρησιμοποιώντας στατιστικού προγράμματος και δοκιμές).
  14. Εκπαίδευση για την ενημέρωση, την πλήρη και επεκτείνουν τις γνώσεις που απέκτησαν σε ένα διαδραστικό τρόπο με την έρευνα εμπειρογνώμονες σε διάφορους τομείς της βιοτεχνολογίας. (Εμπειρογνωμόνων αλληλεπίδραση).
  15. Ενεργοποίηση του μαθητή να αναλύσει τις θεραπευτικές χρήσεις και πληρούν τις υγειονομικές διατάξεις που διέπουν την ποιότητα της βιοτεχνολογίας φαρμάκων. (Κανονισμοί Ανάπτυξης / νέο φάρμακο).
  16. Για να μπορέσει ο φοιτητής να εφαρμόσει τις μεθόδους προσδιορισμού σχετικών φυσικοχημικών ιδιοτήτων από τη χημική δομή και τον υπολογισμό μοριακή περιγραφείς. (Προσδιορισμός μοριακού περιγραφείς).
  17. Εκπαιδεύσει τους μαθητές να αναλύσουν τη σχέση μεταξύ χημικής δομής και φαρμακολογική δραστικότητα και την βιοκατανομή, μεταβολισμό και τοξικότητα και τις μεθόδους αξιολόγησης. (Δομή Δραστηριότητα Σχέσεις Chemical).
  18. Εκπαίδευση για την εννοιολογική και τεχνική προσέγγιση σε συγκεκριμένα προβλήματα της βιοϊατρικής έρευνας. (Δεξιότητες Μεθοδολογία στη Βιοϊατρική).
  19. Αποκτήσουν τις δεξιότητες για να υπερασπιστεί το έργο ενώπιον δικαστηρίου ή οποιοδήποτε άλλο εξειδικευμένο επιστημονικό φόρουμ. (Παρουσίαση / συζήτηση ενώπιον του Δικαστηρίου).
  20. Εκπαιδεύσει τους μαθητές στην κατανόηση της μοριακής βάσης της νόσου με ιδιαίτερη αναφορά στους μηχανισμούς που εμπλέκονται στις μεγάλες παθολογικές διαδικασίες. (Genetic and Molecular Βάσεις της νόσου).

Καθοδήγηση και διδασκαλία

  1. ένα Ακαδημαϊκό οδηγός που περιέχει το σχέδιο του Εκπαιδευτικού Οργανισμού του Masters, των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και την αξιολόγηση του συστήματος, η αναλογία των γραμμών που συνδέονται έρευνα και τις ολοκληρωμένες μπορούν να λάβουν τη διδασκαλία των φοιτητών οι γιατροί θα δημοσιευθούν (βλέπε παραγράφους 3 και 4 του παρόντος τμήματος).
  2. η ψηφιακή έκδοση του Ακαδημαϊκού Εγχειρίδιο, Highway δημοσίευση όλων των διοικητικών και ακαδημαϊκών θεμάτων που σχετίζονται με τα προσόντα θα δημοσιεύονται μέσω του web.
  3. Ο μαθητής θα έχει ένα δάσκαλο (α) που θα διατεθεί για την Ακαδημαϊκή επιτροπή του Δασκάλου από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους.
  4. Ο φύλακας (α) πρέπει να είναι Γιατρός (α) και μέρος μιας γραμμής / ομάδα συνδεδεμένη με την κύρια έρευνα.
  5. Ο καθοδηγητής (α) - οι οποίοι θα έχουν το πολύ 2 φοιτητές με βάση tutela- τους συμβουλεύει και κατευθύνει τους κατάρτισης και των σπουδαστών των διοικητικών δραστηριοτήτων, ιδιαίτερα εκείνων που σχετίζονται με την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων και την κατεύθυνση Διατριβή Μάστερ (TFM) και να δώσει έγκριση για την τελική έκθεση της TFM που ο φοιτητής πρέπει να παρουσιάσει και να υπερασπιστούν πριν οριστεί το Δικαστήριο για το σκοπό αυτό.

θα πραγματοποιηθεί δεξίωση για τους μαθητές πριν τις ακαδημαϊκές δραστηριότητες του βαθμού, στον τόπο και το χρόνο θα πρέπει να ανακοινώνονται εγκαίρως.

εξωτερικές πρακτικές

Αυτός ο κύριος δεν ασχολείται με την απόδοση των εξωτερικών πρακτικών.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά


Τελευταία ενημέρωση February 10, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
1 Έτος
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών