Μεταπτυχιακό στη Νοσηλευτική σε κρίσιμη περίθαλψη και έκτακτης ανάγκης

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Σχετικά με

Εκπαιδεύουμε επαγγελματίες που είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα υγείας κρίσιμων ασθενών που πηγαίνουν στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και εισάγονται στις μονάδες κρίσιμης φροντίδας του νοσοκομείου, χωρίς να ξεχνάμε την έρευνα, την επαγγελματική ηγεσία και την επίλυση προβλημάτων υγείας.

Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε

  • Αναγνωρίστε και συστηματικά ερμηνεύστε τις ενδεικτικές εκδηλώσεις της σοβαρότητας σε κρίσιμους ασθενείς σε κρίσιμες και επείγουσες μονάδες φροντίδας.
  • Εφαρμόστε προηγμένες τεχνικές ανάνηψης και σταθεροποίηση κρίσιμων ασθενών.
  • Εργαστείτε ως ομάδα σε κρίσιμες καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με άλλους επαγγελματίες.
  • Διεξάγετε μια εποικοδομητική συζήτηση μέσα στην ομάδα υγείας που φροντίζει τους κρίσιμους ασθενείς, υπερασπιζόμενοι τις καλύτερες επιλογές σύμφωνα με επιστημονικά στοιχεία.
  • Ταξινόμηση των ασθενών ανάλογα με τη σοβαρότητά τους και να δοθεί προτεραιότητα στη φροντίδα τους ανάλογα με το αναμενόμενο όφελος της διαδικασίας που θα εφαρμοστεί.

Τι σας προσφέρουμε

Ετήσιες πρακτικές για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, καρδιακής αντίδρασης και κρίσιμης αντίδρασης, αναισθησίας και αναζωογόνησης, ICU, στεφανιαίας, UCI-παιδιατρικής και πρόωρης θεραπείας του Πανεπιστημιακού Συνδέσμου León.

Επαγγελματικές εκδρομές

Εργασίες σε κρίσιμες και επείγουσες μονάδες φροντίδας

ικανότητες

γενικές δεξιότητες

  • Προηγμένες γνώσεις σχετικά με την οργάνωση κρίσιμων συστημάτων επείγουσας περίθαλψης.
  • Προσδιορισμός των διαφορών μεταξύ των διαφόρων διαδικασιών περίθαλψης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και κρίσιμης φροντίδας.
  • Απόκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας για τη σχέση βοήθειας σε κρίσιμη φροντίδα και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
  • Διαχείριση, παροχή και αξιολόγηση ολοκληρωμένης περίθαλψης σε περιπτώσεις κρίσιμης και επείγουσας περίθαλψης.
  • Συμπεριφορά στην εργασία, χρησιμοποιώντας μια κουλτούρα στην κλινική ασφάλεια με την εκτίμηση, ταυτοποίηση, αξιολόγηση και επικοινωνία πιο συχνών ανεπιθύμητων ενεργειών.
  • Ανάπτυξη της επιστημονικής μεθόδου ώστε να είναι σε θέση να διεξάγουν ερευνητικά έργα IDI σε κρίσιμη και επείγουσα περίθαλψη.
  • Ικανότητα διαχείρισης κρίσιμης φροντίδας και υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.

συγκεκριμένες δεξιότητες

  • Οι μαθητές έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν συστηματικά και να ερμηνεύουν τις εκδηλώσεις σοβαρότητας στους ασθενείς, χρησιμοποιώντας τόσο την κλινική αξιολόγηση των ζωτικών σημείων όσο και την τεχνολογική πρόοδο που είναι διαθέσιμη. Η απόκτηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων που απαιτούνται για τη διαχείριση πολύπλοκων θεραπειών ειδικά σχεδιασμένων για τη διαχείριση του κρίσιμου ασθενούς και που απαιτούν τη χρήση προηγμένης και άκρως εξειδικευμένης τεχνολογίας (χρησιμοποιώντας δεξιότητες νοσηλείας, παρεμβάσεις και δραστηριότητες σχεδιασμένες για να παρέχουν τη βέλτιστη φροντίδα και προέρχονται από νοσηλευτική βάσει αποδεικτικών στοιχείων).
  • Οι φοιτητές γνωρίζουν πώς να εφαρμόζουν τις αρχές της πρόληψης και της ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της κινητοποίησης σοβαρών ασθενών, της πρόληψης της νοσοκομειακής μόλυνσης και της εφαρμογής προηγμένων τεχνικών ανάνηψης και σταθεροποίησης κρίσιμων ασθενών (χρησιμοποιώντας δεξιότητες, παρεμβάσεις και νοσηλευτικές δραστηριότητες παρέχουν βέλτιστη φροντίδα και προέρχονται από νοσηλευτική που βασίζεται σε στοιχεία).
  • Ότι οι μαθητές έχουν την ικανότητα να εργάζονται σε ομάδες σε κρίσιμες καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας να επικοινωνούν αποτελεσματικά με άλλους επαγγελματίες και να γνωρίζουν πώς να εκτελούν τις λειτουργίες του ηγέτη ή να βοηθούν τον ηγέτη ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε περίπτωσης. ικανότητα να μεταβιβάζει την περίθαλψη σωστά και με ασφάλεια.
  • Οι φοιτητές έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν τις συναισθηματικές, φυσιολογικές και ψυχολογικές ανάγκες σοβαρών ασθενών, παρέχοντάς τους την απαραίτητη βοήθεια για τη διατήρηση μιας διατροφής προσαρμοσμένης στην κατάστασή τους, εξασφαλίζοντας τον αποτελεσματικό έλεγχο του πόνου του ασθενούς και βοηθώντας τους στη διαδικασία θανάτου στήριξη στα μέλη της οικογένειας) όταν είναι απαραίτητο.
  • Εφαρμογή των αρχών της βιοηθικής σε όλη τη διαδικασία φροντίδας για κρίσιμους ασθενείς, συμπεριλαμβανομένων των πτυχών που σχετίζονται με τον περιορισμό της θεραπευτικής προσπάθειας.
  • Ότι οι μαθητές έχουν γνώση της ιδιαίτερης φροντίδας του παιδιού και ενός σοβαρού νεογνού. Προσδιορίστε τα σημάδια της σοβαρότητας σε αυτές τις ηλικίες. Αναγνωρίστε τις συναισθηματικές, φυσιολογικές και ψυχολογικές ανάγκες των παιδιών και των νεογνών, καθώς και την ανάγκη ενσωμάτωσης των γονέων ή κηδεμόνων τους στη διαδικασία φροντίδας αυτών των ασθενών. Αποκτήστε τις δεξιότητες για να εφαρμόσετε πολύπλοκες τεχνικές που σχεδιάζονται για τη φροντίδα του νεογέννητου και του κρίσιμου παιδιού.
  • Οι μαθητές έχουν την ικανότητα να ταξινομούν τους ασθενείς ανάλογα με τη σοβαρότητα τους και να δίνουν προτεραιότητα στη φροντίδα τους ανάλογα με το όφελος που αναμένεται από τη διαδικασία που θα εφαρμοστεί. Ικανότητα αντιμετώπισης κρίσιμων καταστάσεων με οργανωμένο τρόπο μέσω του προηγούμενου σχεδιασμού τους, συμπεριλαμβανομένης της διανομής ανθρώπινων και υλικών πόρων ανάλογα με τις ανάγκες που ανακύπτουν.
  • Ότι οι μαθητές έχουν την ικανότητα να γνωστοποιούν συστηματικά τη σοβαρή κατάσταση ενός ασθενούς, αναλύοντας κριτικά τις πιθανές θεραπευτικές εναλλακτικές λύσεις.
  • Δυνατότητα διεξαγωγής εποικοδομητικής συζήτησης εντός της ομάδας υγείας που φροντίζει κρίσιμους ασθενείς, υπερασπίζοντας τις καλύτερες επιλογές για τη φροντίδα αυτών των ασθενών με βάση που προέρχεται από επιστημονικά στοιχεία. Δυνατότητα επικοινωνίας πληροφοριών σχετικά με τους σοβαρούς ασθενείς σε μέλη της οικογένειας, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής τους στη λήψη δύσκολων αποφάσεων. Δυνατότητα επικοινωνίας κακών ειδήσεων.
  • Οι φοιτητές έχουν την ικανότητα να σχεδιάσουν μια ερευνητική μελέτη και να αποκτήσουν αποτελέσματα από αυτήν, ενδεχομένως δημοσιεύσιμα σε επιστημονικό περιοδικό ή να μεταδοθούν σε συνέδριο και να αφομοιώσουν με την κριτική έννοια την επιστημονική βιβλιογραφία που σχετίζεται με τον τομέα ενδιαφέροντός τους, ενσωματώνοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες Βασικά στοιχεία της μεθοδολογίας της έρευνας.
  • Οι φοιτητές είναι σε θέση να παρέχουν φροντίδα σε σοβαρά άρρωστους ασθενείς, ενσωματώνοντας επαγγελματικές αξίες, επικοινωνία της υγειονομικής περίθαλψης, συλλογιστική βασισμένη σε επιστημονικά στοιχεία, κλινική διαχείριση και κριτική κρίση, ενσωματώνοντας στην επαγγελματική πρακτική τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις των νοσηλευτών, στις ικανότητες που περιγράφονται στους στόχους και τα μαθήματα που απαρτίζουν το μεταπτυχιακό δίπλωμα, μέσω μιας ανεξάρτητης εκ περιτροπής παρακολούθησης των κλινικών πρακτικών και με μια τελική αξιολόγηση.
Τελευταία ενημέρωση Ιούλ. 2019

Σχετικά με τη Σχολή

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Διαβάστε Λιγότερα
Λέοντος , Ponferrada + 1 Περισσότερα Λιγότερα

FAQ

Άλλη