Πτυχίο Νοσηλευτικής

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

  • Επίσημος τίτλος: Απόφοιτος Νοσηλευτικής
  • Τομέας γνώσεων: Επιστήμες της υγείας
  • Κέντρο: Πανεπιστημιακό Νοσηλευτικό Ίδρυμα Ávila (Assigned Center)
  • Είδος διδασκαλίας: Επί τόπου
  • Γλώσσα: Ισπανικά
  • Ρυθμιζόμενο επάγγελμα: Νοσηλευτική
  • Διάρκεια: 4 ακαδημαϊκά μαθήματα
  • ECTS μονάδες: 240
  • Μέρη νέας συμμετοχής 2019-20: 50

παρουσίαση

Το πτυχίο νοσηλευτικής αρχίζει να διδάσκεται στο USAL κατά το ακαδημαϊκό έτος 2010-11, αφού περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης, αντικαθιστά το δίπλωμα στη νοσηλευτική και πληροί τις προϋποθέσεις για την άσκηση του εγγεγραμμένου νοσηλευτικού επαγγέλματος (ORDEN CIN / 2134 / 2008, της 3ης Ιουλίου, η οποία καθορίζει τις προϋποθέσεις για την επαλήθευση των επίσημων πανεπιστημιακών τίτλων που είναι κατάλληλοι για την άσκηση του επαγγέλματος του νοσηλευτή (BOE 19/7/2008).

Διδάσκεται στα ακόλουθα τρία κέντρα, που είναι το κέντρο που είναι υπεύθυνο για τον τίτλο ΕΕ της Νοσηλευτικής και Φυσικοθεραπείας της Σαλαμάνκα: 1) ΕΕ Νοσηλευτικής της Ávila (συνδεδεμένο κέντρο), 2) ΕΕ Νοσηλευτικής της Zamora (κέντρο αποστολής) και 3) ΕΕ της Νοσηλευτικής και Φυσικοθεραπείας (κέντρο υπεύθυνο για τον τίτλο).

Οι διδασκαλίες αυτού του πτυχίου στοχεύουν στην εκπαίδευση των γενικών ιατρών με επιστημονική προετοιμασία και κατάρτιση για την περιγραφή, τον εντοπισμό, τη θεραπεία και τη σύγκριση των προβλημάτων υγείας που μπορούν να απαντηθούν από τη Νοσηλευτική, χρησιμοποιώντας για αυτό το σύνολο μεθόδων, διαδικασιών, μοντέλων , τεχνικές και ενέργειες που βελτιώνουν την κατάσταση της υγείας και συμβάλλουν στην πρόληψη των ασθενειών και των συνεπειών τους. Όλα αυτά εξετάζοντας το άτομο στην τριπλή του διάσταση: βιολογική, ψυχολογική και κοινωνική.115639_avila_enfermeria.jpg

Οι σπουδές διαρκούν 4 χρόνια (60 μονάδες ECTS ανά έτος για να συμπληρωθούν 240) και προγραμματίζονται σε μαθήματα εξαμήνου. Τα βασικά μαθήματα κατάρτισης (60 ECTS) επικεντρώνονται στο πρώτο έτος. (84 ECTS) διδάσκονται ως επί το πλείστον τα τελευταία δύο χρόνια καθώς και τα μαθήματα επιλογής (6 ECS). Οι εξωτερικές κλινικές πρακτικές (84 ECTS) σχεδιάζονται για όλα τα εξάμηνα εκτός από το πρώτο και τελικό σχέδιο (6 ECTS) για το τελευταίο.

Οι κλινικές πρακτικές πραγματοποιούνται στο Σύστημα Δημόσιας Υγείας της Castilla y León στην περιοχή Ávila (1 κέντρο για νοσοκομειακές πρακτικές και 6 κέντρα πρωτοβάθμιας περίθαλψης) και στην Υποβοηθούμενη Γηριατρική Κατοικία "Infantas Elena y Cristina" του Diputación Provincial de Ávila , από την οποία εξαρτάται η Πανεπιστημιακή Σχολή Νοσηλευτικής.

ικανότητες

στόχοι

Ο γενικός στόχος είναι ότι ο σπουδαστής αποκτά κλινικές ικανότητες, με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις του, κατά τρόπο που του επιτρέπει, μόλις ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του, να εκτελέσει όλες τις επαγγελματικές λειτουργίες, όλες τις ενέργειες που αποτελούν την ουσία της δραστηριότητας Επαγγελματίας της Νοσηλευτικής, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της Κοινωνίας ". Σκοπός είναι να εκπαιδεύσει νοσηλευτές γενικής ιατρικής, με επιστημονική κατάρτιση και επαρκή κατάρτιση ώστε να μπορούν να περιγράφουν, να εντοπίζουν, να αντιμετωπίζουν και να συγκρίνουν προβλήματα υγείας που μπορούν να απαντηθούν από τη Νοσηλευτική, χρησιμοποιώντας το σύνολο μεθόδων, μοντέλα, τεχνικές και ενέργειες που βελτιώνουν την κατάσταση της υγείας και συμβάλλουν στην πρόληψη των ασθενειών και των συνεπειών τους. Όλα αυτά εξετάζοντας το άτομο στην τριπλή του διάσταση: βιολογική, ψυχολογική και κοινωνική.

Οι Ειδικοί Στόχοι που πρέπει να επιτύχουν οι φοιτητές είναι, σύμφωνα με το διάταγμα CIN / 2134/2008 της 3ης Ιουλίου, το οποίο καθορίζει τις απαιτήσεις για την επαλήθευση των επίσημων πανεπιστημιακών τίτλων που πληρούν τις προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος του νοσηλευτή, τα ακόλουθα:

  1. Να μπορεί, στον τομέα της νοσηλευτικής, να παρέχει τεχνική και επαγγελματική υγειονομική περίθαλψη κατάλληλη για τις ανάγκες υγείας των ατόμων που εξυπηρετούν, σύμφωνα με την κατάσταση της εξέλιξης της επιστημονικής γνώσης ανά πάσα στιγμή και με επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας που καθορίζονται στα ισχύοντα νομικά και δεοντολογικά πρότυπα.
  2. Σχεδιάστε και παρέχετε νοσηλευτική φροντίδα που απευθύνεται σε άτομα, οικογένειες ή ομάδες προσανατολισμένες στα αποτελέσματα της υγείας, αξιολογώντας τον αντίκτυπό τους μέσω κλινικής πρακτικής και οδηγών φροντίδας, μέσα που περιγράφουν τις διαδικασίες με τις οποίες διαγνωρίζεται, αντιμετωπίζεται ή νοσηλεύεται ένα πρόβλημα της υγείας.
  3. Να γνωρίζει και να εφαρμόζει τα θεμέλια και τις θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές της νοσηλευτικής.
  4. Κατανοήστε τη διαδραστική συμπεριφορά του ατόμου ανάλογα με το φύλο, την αναπηρία, την ομάδα ή την κοινότητα, στο πλαίσιο του κοινωνικού και πολυπολιτισμικού τους πλαισίου.
  5. Σχεδιάστε συστήματα φροντίδας που απευθύνονται σε άτομα, οικογένειες ή ομάδες, αξιολογώντας τον αντίκτυπό τους και δημιουργώντας τις κατάλληλες τροποποιήσεις.
  6. Βασικές παρεμβάσεις νοσηλείας σε επιστημονικά στοιχεία και διαθέσιμα μέσα.
  7. Κατανοήστε τους ανθρώπους χωρίς προκατάληψη, λαμβάνοντας υπόψη τις φυσικές, ψυχολογικές και κοινωνικές τους πτυχές, ως αυτόνομα και ανεξάρτητα άτομα, εξασφαλίζοντας το σεβασμό των απόψεών τους, των πεποιθήσεων και των αξιών τους, εξασφαλίζοντας το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή, μέσω της εμπιστευτικότητας και του επαγγελματικού απορρήτου.
  8. Προωθήστε και σέβετε το δικαίωμα συμμετοχής, ενημέρωσης, αυτονομίας και συνειδητής συναίνεσης στη λήψη αποφάσεων του εξυπηρετούμενου προσωπικού, ανάλογα με τον τρόπο που ζουν τη διαδικασία της ασθένειας.
  9. OB9. Προωθήστε τον υγιεινό τρόπο ζωής, την αυτο-φροντίδα, υποστηρίζοντας τη διατήρηση προληπτικών και θεραπευτικών συμπεριφορών.
  10. Προστατεύστε την υγεία και την ευημερία του ανθρώπου, της οικογένειας ή των ομάδων που εξυπηρετούνται, εξασφαλίζοντας την ασφάλειά τους.
  11. Δημιουργήστε μια αποτελεσματική επικοινωνία με τους ασθενείς, την οικογένεια, τις κοινωνικές ομάδες και τους εταίρους και προάγετε την εκπαίδευση για την υγεία.
  12. Γνωρίστε τον ηθικό και δεοντολογικό κώδικα της ισπανικής νοσηλευτικής, κατανοώντας τις ηθικές επιπτώσεις της υγείας σε ένα μεταβαλλόμενο παγκόσμιο πλαίσιο.
  13. Γνωρίζουμε τις αρχές της χρηματοδότησης της υγείας και της κοινωνικής υγείας και χρησιμοποιούμε σωστά τους διαθέσιμους πόρους.
  14. Καθιέρωση μηχανισμών αξιολόγησης, λαμβάνοντας υπόψη τις επιστημονικοτεχνικές πτυχές και τις πτυχές της ποιότητας.
  15. Εργαστείτε με την ομάδα των επαγγελματιών ως βασική μονάδα στην οποία οι επαγγελματίες και το λοιπό προσωπικό των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης είναι διαρθρωμένοι με έναν ενιαίο ή πολυεπιστημονικό και διεπιστημονικό τρόπο.
  16. Γνωρίστε τα συστήματα πληροφοριών για την υγεία.
  17. Εκτελέστε νοσηλευτική φροντίδα βασισμένη σε ολοκληρωμένη υγειονομική περίθαλψη, η οποία περιλαμβάνει πολυεπαγγελματική συνεργασία, ολοκλήρωση διαδικασιών και συνέχεια της περίθαλψης.
  18. Γνωρίστε τις στρατηγικές για την υιοθέτηση μέτρων άνεσης και προσοχής στα συμπτώματα που απευθύνονται στον ασθενή και την οικογένεια, στην εφαρμογή της παρηγορητικής φροντίδας που συμβάλλει στην ανακούφιση της κατάστασης των προχωρημένων και τελικών ασθενών.

Ειδικές Αρμοδιότητες

Οι ειδικές αρμοδιότητες περιλαμβάνονται στο διάταγμα CIN / 2134/2008 της 3ης Ιουλίου, όπου καθορίζονται οι προϋποθέσεις για την επαλήθευση των επίσημων πανεπιστημιακών τίτλων που πληρούν τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος του νοσοκόμου:

  1. Γνωρίστε και προσδιορίστε τη δομή και τη λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Κατανοήστε τις μοριακές και φυσιολογικές βάσεις των κυττάρων και των ιστών.
  2. Γνωρίζουν τη χρήση και την ένδειξη των προϊόντων υγείας που συνδέονται με τη νοσηλευτική φροντίδα.
  3. Γνωρίζουν τις διάφορες ομάδες φαρμάκων, τις αρχές της έγκρισής τους, τη χρήση και την ένδειξη και τους μηχανισμούς δράσης τους.
  4. Χρήση φαρμάκων, αξιολόγηση των αναμενόμενων οφελών και των συναφών κινδύνων και / ή επιδράσεων που απορρέουν από τη χορήγηση και την κατανάλωσή τους.
  5. Να γνωρίζουν και να αξιολογούν τις διατροφικές ανάγκες των υγιεινών ατόμων με προβλήματα υγείας καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, να προωθούν και να ενισχύουν τα πρότυπα υγιεινής διατροφής. Προσδιορίστε τα θρεπτικά συστατικά και τα τρόφιμα στα οποία βρίσκονται. Προσδιορίστε τα πιο διαδεδομένα διατροφικά προβλήματα και επιλέξτε τις κατάλληλες διαιτητικές συστάσεις.
  6. Εφαρμογή των τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας και των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης.
  7. Γνωρίζουν τις φυσιοπαθολογικές διεργασίες και τις εκδηλώσεις τους και τους παράγοντες κινδύνου που καθορίζουν τις καταστάσεις υγείας και ασθένειας στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής.
  8. Προσδιορίστε τις ψυχοκοινωνικές απαντήσεις των ανθρώπων σε διαφορετικές καταστάσεις υγείας (ειδικότερα ασθένεια και οδύνη), επιλέγοντας τις κατάλληλες ενέργειες για να τους βοηθήσετε. Δημιουργήστε μια συναρπαστική και σεβασμό σχέση με τον ασθενή και την οικογένεια, ανάλογα με την κατάσταση του ατόμου, το πρόβλημα της υγείας και το στάδιο της ανάπτυξης. Χρησιμοποιήστε στρατηγικές και δεξιότητες που επιτρέπουν την αποτελεσματική επικοινωνία με ασθενείς, οικογένειες και κοινωνικές ομάδες, καθώς και την έκφραση των ανησυχιών και των συμφερόντων τους.
  9. Αναγνωρίστε τις απειλητικές για τη ζωή καταστάσεις και γνωρίζετε πώς να εκτελέσετε βασικούς και προηγμένους ελιγμούς υποστήριξης της ζωής.
  10. Να γνωρίζει και να προσδιορίζει τα ψυχολογικά και φυσικά προβλήματα που προκύπτουν από τη βία λόγω φύλου για την εκπαίδευση του μαθητή στην πρόληψη, έγκαιρη ανίχνευση, βοήθεια και αποκατάσταση.
  11. Προσδιορίστε, ενσωματώστε και συσχετίστε την έννοια της υγείας και της φροντίδας, από ιστορική άποψη, για να κατανοήσετε την εξέλιξη της νοσηλευτικής φροντίδας.
  12. Να κατανοήσουν από οντολογική και επιστημολογική άποψη την εξέλιξη των κεντρικών εννοιών που απαρτίζουν τη νοσηλευτική πειθαρχία, καθώς και τα πιο συναφή θεωρητικά μοντέλα, εφαρμόζοντας την επιστημονική μεθοδολογία στη διαδικασία της φροντίδας και της ανάπτυξης των αντίστοιχων σχεδίων φροντίδας.
  13. Εφαρμόστε τη νοσηλευτική διαδικασία για να παρέχετε και να διασφαλίζετε την ποιότητα και την ασφάλεια της ευημερίας στους ανθρώπους που εξυπηρετούνται.
  14. Γνωρίστε και εφαρμόστε τις αρχές που υποστηρίζουν την ολοκληρωμένη νοσηλευτική φροντίδα.
  15. Άμεση, αξιολόγηση και παροχή περιεκτικής νοσηλευτικής φροντίδας στο άτομο, την οικογένεια και την κοινότητα.
  16. Δυνατότητα περιγραφής των βασικών στοιχείων του πρωτογενούς επιπέδου υγείας και των δραστηριοτήτων που πρέπει να αναπτυχθούν για την παροχή περιεκτικής νοσηλευτικής φροντίδας στο άτομο, την οικογένεια και την κοινότητα. Κατανοήστε τη λειτουργία και τις δραστηριότητες και τη στάση συνεργασίας που πρέπει να αναπτύξει ο επαγγελματίας σε μια ομάδα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Προωθήστε τη συμμετοχή των ανθρώπων, της οικογένειας και των ομάδων στη διαδικασία της ασθένειας τους. Προσδιορίστε παράγοντες που σχετίζονται με προβλήματα υγείας και περιβάλλοντος, βοηθώντας τους ανθρώπους σε καταστάσεις υγείας και ασθένειας ως μέλη μιας κοινότητας. Προσδιορίστε και αναλύστε την επίδραση εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων στο επίπεδο υγείας ατόμων και ομάδων.
  17. Εφαρμόστε τις απαραίτητες μεθόδους και διαδικασίες στην περιοχή σας για να εντοπίσετε τα πιο σχετικά προβλήματα υγείας σε μια κοινότητα. Εκπαιδεύουν, διευκολύνουν και στηρίζουν την υγεία και την ευημερία των μελών της κοινότητας, των οποίων η ζωή επηρεάζεται από προβλήματα υγείας, αναπηρία, κίνδυνο, ταλαιπωρία, ασθένεια, αναπηρία ή θάνατο. Αναλύστε τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τις μελέτες πληθυσμού, προσδιορίζοντας τις πιθανές αιτίες των προβλημάτων υγείας.
  18. Γνωρίστε τις αλλοιώσεις της υγείας του ενήλικα, προσδιορίζοντας τις εκδηλώσεις που εμφανίζονται στις διάφορες φάσεις του. Προσδιορίστε τις ανάγκες φροντίδας που προκύπτουν από προβλήματα υγείας. Αναλύστε τα δεδομένα που συλλέχθηκαν κατά την αξιολόγηση, δώστε προτεραιότητα στα προβλήματα του ενήλικα ασθενούς, καταρτίστε και εκτελέστε το σχέδιο φροντίδας και εκτελέστε την αξιολόγηση.
  19. Εκτελέστε τεχνικές και διαδικασίες νοσηλευτικής φροντίδας, δημιουργώντας μια θεραπευτική σχέση με τους ασθενείς και τα μέλη της οικογένειας. Επιλέξτε παρεμβάσεις με σκοπό τη θεραπεία ή την πρόληψη των προβλημάτων που προκύπτουν από τις αποκλίσεις της υγείας. Έχετε μια συνεργατική στάση με τα διάφορα μέλη της ομάδας.
  20. Προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά των γυναικών στα διάφορα στάδια του αναπαραγωγικού κύκλου και στο κλιμακτήριο και στις μεταβολές που μπορεί να εμφανιστούν, παρέχοντας την απαραίτητη φροντίδα σε κάθε στάδιο. Εφαρμόστε γενική περίθαλψη κατά τη διάρκεια της διαδικασίας μητρότητας για να διευκολυνθεί η προσαρμογή των γυναικών και των νεογνών.
  21. Γνωρίστε τις συγκεκριμένες πτυχές της φροντίδας νεογνών. Προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά των διαφόρων σταδίων της παιδικής ηλικίας και της εφηβείας και τους παράγοντες που καθορίζουν το φυσιολογικό πρότυπο ανάπτυξης και ανάπτυξης. Γνωρίστε τα συχνότερα προβλήματα υγείας στην παιδική ηλικία και προσδιορίστε τις εκδηλώσεις τους. Αναλύστε τα δεδομένα αξιολόγησης του παιδιού, προσδιορίζοντας τα προβλήματα νοσηλείας και τις επιπλοκές που μπορεί να προκύψουν.
  22. Εφαρμόστε τις τεχνικές που ενσωματώνουν τη νοσηλευτική φροντίδα, δημιουργώντας μια θεραπευτική σχέση με τα παιδιά και τους φροντιστές τους. Επιλέξτε παρεμβάσεις που στοχεύουν στο υγιές παιδί και τον ασθενή, καθώς και εκείνες που προέρχονται από διαγνωστικές και θεραπευτικές μεθόδους. Να είναι σε θέση να παρέχει εκπαίδευση για την υγεία σε γονείς ή πρωτοβάθμια φροντιστές.
  23. Κατανοήστε τις αλλαγές που σχετίζονται με τη διαδικασία γήρανσης και τις επιπτώσεις της στην υγεία. Προσδιορίστε τις δομικές, λειτουργικές, ψυχολογικές και τροποποιήσεις του τρόπου ζωής που σχετίζονται με τη διαδικασία γήρανσης.
  24. Γνωρίστε τα συχνότερα προβλήματα υγείας στους ηλικιωμένους. Επιλέξτε παρεμβάσεις φροντίδας με στόχο τη θεραπεία ή την πρόληψη των προβλημάτων υγείας και την προσαρμογή τους στην καθημερινή ζωή μέσω πόρων εγγύτητας και υποστήριξης για τους ηλικιωμένους.
  25. Γνωρίστε το ισπανικό σύστημα υγείας. Προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά της οδηγίας λειτουργίας των νοσηλευτικών υπηρεσιών και τη διαχείριση της περίθαλψης. Γνωρίστε και να είστε σε θέση να εφαρμόσετε τεχνικές διαχείρισης ομάδων.
  26. Γνωρίστε την ισχύουσα νομοθεσία και τον κώδικα δεοντολογίας και δεοντολογίας της ισπανικής νοσηλευτικής, εμπνευσμένη από τον ευρωπαϊκό κώδικα δεοντολογίας και δεοντολογίας της νοσηλευτικής. Παροχή φροντίδας, που εγγυάται το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια, την ιδιωτικότητα, την ιδιωτικότητα, την εμπιστευτικότητα και την ικανότητα λήψης αποφάσεων του ασθενούς και της οικογένειας. Εξατομικεύστε τη φροντίδα λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία, το φύλο, τις πολιτισμικές διαφορές, την εθνική ομάδα, τις πεποιθήσεις και τις αξίες.
  27. Γνωρίστε τα πιο συναφή προβλήματα ψυχικής υγείας στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής, παρέχοντας ολοκληρωμένη και αποτελεσματική φροντίδα στον τομέα της νοσηλείας.
  28. Γνωρίστε την παρηγορητική φροντίδα και τον έλεγχο του πόνου για να φροντίσετε να ανακουφίσετε την κατάσταση των προχωρημένων και τερματικών ασθενών.
  29. Αξιολογεί παρεμβάσεις με στόχο την πρόληψη ή τη θεραπεία προβλημάτων που προέρχονται από αποκλίσεις της υγείας.
  30. Διεξαγωγή έρευνας σε σχέση με τα διάφορα θέματα νοσηλευτικής που μελετήθηκαν.

Προφίλ εισόδου

Συνιστάται ο σπουδαστής να έχει γνώση της βιολογίας και της χημείας.

Η πρόσβαση σε αυτό το προσόν συνιστάται μέσω της επιλεκτικότητας (Baccalaureate) ή παρόμοιων προσόντων.

Οι επιθυμητές ιδιότητες του μελλοντικού φοιτητή του πτυχίου Νοσηλευτικής είναι:

  • Ικανότητα εργασίας
  • Λογική ικανότητα
  • Ικανότητα απόκτησης, ερμηνείας και εφαρμογής της γνώσης.
  • Ικανότητα κρίσιμης ανάλυσης.

Προτεινόμενα θέματα

  • Εφαρμοσμένη Ανατομία
  • Βιολογία
  • Φυσική
  • Χημεία

Πρόσβαση, Προεγγραφή, Εισαγωγή και Εγγραφή

Δεν προβλέπονται προϋποθέσεις ή ειδικές εξετάσεις εισόδου για να εγγραφούν σε αυτό το πτυχίο. Οι βασικοί κρατικοί κανονισμοί ακολουθούνται.

Οι φοιτητές με μερικές επίσημες πανεπιστημιακές σπουδές που επιθυμούν να γίνουν δεκτοί στο πτυχίο αυτό πρέπει να συμβουλευτούν τις απαιτήσεις της ενότητας "Μεταφορά αρχείου" του ακαδημαϊκού οδηγού του πτυχίου στον ίδιο ιστό.

Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές εξόδους

Ακαδημαϊκά αποτελέσματα

Μόλις ολοκληρώσετε το πτυχίο Νοσηλευτικής, σας προτείνουμε να μελετήσετε έναν από τους παρακάτω τίτλους του Πανεπιστημιακού Δασκάλου στο USAL , εάν επιλέγετε μια μεγαλύτερη εξειδίκευση:

  • Εφαρμοσμένη Ανθρωπολογία, Υγεία και Κοινοτική Ανάπτυξη
  • Διεθνής συνεργασία για την ανάπτυξη
  • Τροπικές ασθένειες
  • Διεπιστημονικές μελέτες για το φύλο
  • Αξιολόγηση και Ανάπτυξη Ναρκωτικών [Ειδικότητα 1: Σχεδιασμός, Παραλαβή και Αξιολόγηση των Ναρκωτικών. Ειδικότητα 2: Διαχείριση και Παραγωγή στη Φαρμακευτική Βιομηχανία]
  • Φυσιοπαθολογία και Κυτταρική και Μοριακή Φαρμακολογία
  • Παρέμβαση για άτομα με νόσο του Alzheimer
  • Έρευνα για την αναπηρία
  • Νευροεπιστήμες
  • Χημεία και Φαρμακευτική Φυσικών Προϊόντων
  • Δημόσιες υπηρεσίες και κοινωνικές πολιτικές
  • Διαταραχές επικοινωνίας: Νευροεπιστήμη της ακοής και της γλώσσας
  • Θεραπεία Υποστήριξης και Παρηγορητικής Φροντίδας στον Ογκολογικό Ασθενή
  • ESO και Baccalaureate Teacher, Επαγγελματική Κατάρτιση και Διδασκαλία Γλωσσών

Επαγγελματικές προοπτικές

Τα επαγγελματικά αποτελέσματα του πτυχιούχου Νοσηλευτικής μπορούν να αναπτυχθούν στον τομέα της φροντίδας, της διαχείρισης, της διδασκαλίας ή στον τομέα της έρευνας.

Πεδίο εφαρμογής της βοήθειας:

Στον τομέα αυτό, οι επαγγελματίες νοσηλευτικής παρέχουν άμεση φροντίδα σε άτομα και ομάδες. Η απόκτηση εκτεταμένης γνώσης της νοσηλευτικής επιστήμης και της υγείας, των ανθρωπίνων και των κοινωνικών επιστημών επιτρέπει στους νοσηλευτές να εφαρμόζουν νοσηλευτική φροντίδα με δεοντολογικές αρχές και σεβασμό των αξιών και των δικαιωμάτων των ανθρώπων, αξιοπρέπεια Όλες οι δραστηριότητες φροντίδας πραγματοποιούνται μέσω κριτικής σκέψης, αντανακλαστικής πρακτικής και επιστημονικής μεθοδολογίας. Τα ιδρύματα όπου μπορεί να αναπτυχθεί η φροντίδα είναι:

  • Δημόσια ή ιδιωτικά νοσοκομεία, κλινικές.
  • Κέντρα πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.
  • Κέντρα κοινωνικής υγείας.
  • Άλλες οντότητες που παρέχουν υγειονομική περίθαλψη σε άτομα και ομάδες: ενώσεις, ΜΚΟ κλπ.

Πεδίο εφαρμογής της διαχείρισης:

Οι επαγγελματίες, με εμπειρία και ειδική κατάρτιση, μπορούν να κατέχουν διευθυντικές θέσεις (Ομάδα Α) στους διάφορους τομείς στους οποίους εκτελείται η νοσηλευτική εργασία. Μπορείτε να εκτελέσετε τη διαχείριση στους ακόλουθους τομείς:

  • Βοήθεια
  • Δάσκαλος
  • Θεσμικά: Υπουργεία, Συμβούλια, Δημοτικά Συμβούλια, Επαρχιακά Συμβούλια κλπ.
  • Άλλες οντότητες που παρέχουν υγειονομική περίθαλψη σε άτομα και ομάδες: ενώσεις, ΜΚΟ κλπ.

Πεδίο διδασκαλίας:

Το πεδίο διδασκαλίας των επαγγελματιών νοσηλευτικής αναπτύσσεται σε:

  • Το πανεπιστημιακό πτυχίο Νοσηλευτικής.
  • Διαμορφωτικοί κύκλοι μεσαίας και ανώτερης βαθμίδας. Υποκατάστημα Υγείας.
  • Μεταπτυχιακά Μαθήματα και Πανεπιστημιακοί Διδάσκαλοι.
  • Συνεχιζόμενη εκπαίδευση για τους επαγγελματίες του τομέα της υγείας.
  • Άλλα μαθήματα επαγγελματικής κατάρτισης: Μαθήματα Διαπολιτισμικής Διαμεσολάβησης στον τομέα της Υγείας, Κατάρτιση φορέων υγείας στην κοινότητα, Μαθήματα για φροντιστές ατόμων με εξάρτηση κ.λπ.
  • Αγωγή υγείας για ανθρώπους και κοινότητες.
  • Εκπαίδευση επιτόπιων νέων επαγγελματιών.

Πεδίο της έρευνας:

Ένας από τους τομείς που υπέστη σημαντική αλλαγή τα τελευταία χρόνια είναι ο τομέας της έρευνας και της καινοτομίας. Η έρευνα έχει καταστεί το ουσιαστικό μέσο για τη διασφάλιση της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας της φροντίδας, της διαχείρισης και της διδασκαλίας. Ο απώτερος στόχος κάθε έρευνας είναι να αυξήσει το σώμα της γνώσης της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής πειθαρχίας για να εξασφαλίσει καλύτερη υγειονομική περίθαλψη για τους ανθρώπους και τις ομάδες ανθρώπων και, ως εκ τούτου, για τη βελτίωση της κοινωνίας. Η έρευνα μπορεί να γίνει μεμονωμένα ή ως ομάδα. Η έρευνα μπορεί να γίνει σε:

  • Νοσοκομεία και δημόσια ή ιδιωτικά ιδρύματα υγειονομικής περίθαλψης.
  • Πανεπιστημιακές Σχολές Νοσηλευτικής, Σχολές, Ινστιτούτα Επιστημών Υγείας, Διδακτικά Κέντρα κ.λπ.
  • Ιδρύματα: Υπουργείο, Συμβουλευτική, Δημοτικά Συμβούλια, Υπηρεσίες Υγείας, Εργαστήρια και κάθε ίδρυμα που διεξάγει έρευνα.

Το USAL διευκολύνει την επαγγελματική σας εισαγωγή. Σύνδεσμοι ενδιαφέροντος:

  • Επαγγελματική καθοδήγηση
  • Εκπαίδευση για την απασχόληση.
  • Ανταλλαγή απασχόλησης
  • Συμβουλές για τη δημιουργία επιχειρήσεων.
  • Πρακτικές για μαθητές.
  • Πρακτικές για πτυχιούχους.
Τελευταία ενημέρωση May 2019

Σχετικά με τη Σχολή

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and ... περαιτέρω

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and León. It was founded in 1134 and given the Royal charter of foundation by King Alfonso IX in 1218. It is the oldest founded university in Spain and the fourth oldest European university in continuous operations. The formal title of... Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη