μεταπτυχιακό δίπλωμα στη βιοηθική και Βιοδίκαιο

Universidad de La Laguna

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη βιοηθική και Βιοδίκαιο

Universidad de La Laguna

Είναι μια Διαπανεπιστημιακό Επίσημη Μάστερ (Πανεπιστήμιο της La Laguna, Πανεπιστήμιο της Λας Πάλμας) διδάσκονται στην μικτή λειτουργία. Η διδασκαλία είναι σε απευθείας σύνδεση συνεδρίες τάξη και δύο εντατική το Σαββατοκύριακο (Πέμπτη το βράδυ έως Κυριακή απόγευμα).

Κύρια χαρακτηριστικά:

  1. Δάσκαλος ON-LINE με περιορισμένες συνεδρίες. Μπορεί να γίνει συμβατό με την κλινική εργασία οπουδήποτε.
  2. Με ιδιαίτερη έμφαση στις κλινικές πτυχές της βιοηθικής και με στόχο την κατάρτιση των μελών των επιτροπών και των επιτροπών κλινικής δεοντολογίας των επαγγελματικών ενώσεων.
  3. Πολυκλαδική και ανοικτή. επίσημη μεταπτυχιακό πτυχίο. Με την υποστήριξη των δύο ισπανικών δημόσιων πανεπιστημίων και τη συμμετοχή των καθηγητών από τα τρία άλλα δημόσια πανεπιστήμια και αναγνωρισμένους εμπειρογνώμονες σε κάθε μάθημα.

Αιτιολόγηση τίτλο

βαθμού αυτού Δασκάλου είναι το αποτέλεσμα της εμπειρίας των πέντε πανεπιστήμια (La Laguna, Λας Πάλμας, Χώρα των Βάσκων, Σαραγόσα και Rovira i Virgili) που συμμετείχαν στη διεξαγωγή δικό σας τίτλο Master πρόγραμμα στη Βιοηθική, 60 μονάδες και οργανώνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ευρωπαϊκού χώρου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στις τρεις προηγούμενες εκδόσεις. Αυτή τη στιγμή το Διαπανεπιστημιακό Masters στη Βιοηθική και Βιοδίκαιο είναι επίσημος βαθμό που προσφέρονται από κοινού από δύο από τα πέντε πανεπιστήμια που ήδη ofertaban: Πανεπιστήμιο της La Laguna, και το Πανεπιστήμιο της Λας Πάλμας

Μελέτη της κοινωνικής ζήτησης και της ζήτησης για τους φοιτητές

Η ανάγκη για εκπαίδευση σε βιοηθικής έχει σαφώς κατά τα τελευταία χρόνια, ως αποτέλεσμα της πολυπλοκότητας που έχει αποκτήσει ιατρική πρακτική και την παραδειγματική στροφή στις σχέσεις μεταξύ των επαγγελματιών και των ασθενών. Δεν υπάρχουν αρκετά «καλή πρόθεση» ή κοινή λογική, είναι απαραίτητο να εμβαθύνουμε τόσο φιλοσοφικές και ανθρωπολογικές βασικά άνθρωπο, την υγεία και την ασθένεια, και για τα ηθικά και δεοντολογικά κριτήρια της, καθώς και τις νομικές συνέπειες και αστική και ποινική ευθύνη των ιατρικών πράξεων.

Ένας από τους κύριους στόχους του Δασκάλου, είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών για τον εντοπισμό ηθικά προβλήματα στον τομέα της υγείας και έχει ειδική εκπαίδευση προσανατολισμό για να διευκολύνει τη δημιουργία επιτροπών δεοντολογίας (CEA).

Είναι επίσης συμπληρώνεται από μια ευρύτερη άποψη, δεδομένου ότι από την αρχή έχει προγραμματίσει ένα διεπιστημονικό πρόγραμμα, διασφαλίζοντας ότι η ακαδημαϊκή κατεύθυνση και διδασκαλίας στηρίζονται στην εμπειρία και κατάρτιση σε διάφορους και συμπληρωματικούς τομείς που σχετίζονται με την βιοηθική και Βιοδίκαιο (Νόμος Ιατρική έρευνα και κλινικές δοκιμές, και Νοσηλευτικής). Τέλος, λόγω της διασποράς των μαθητών σε πέντε διαφορετικές εδαφικές περιοχές, και άλλοι οι οποίοι θα είναι εγγεγραμμένοι έξω από αυτές τις περιοχές, έχει οργανώσει ένα σύστημα που βασίζεται σε εικονικές πλατφόρμες μάθησης και εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο διαδίκτυο.

Συμμετέχουν σε αυτό το Μάστερ έχει άμεσες συνέπειες για τη βελτίωση της φροντίδας στα νοσοκομεία, αλλά αποτελεί ένα σημαντικό φόρτο εργασίας για τους περισσότερους μαθητές οι οποίοι πρέπει να συνδυάζει εντατική επαγγελματική αφοσίωση και υψηλό επίπεδο ευθύνης με τη διδασκαλία αφοσίωση στο πρόγραμμα. Για τους λόγους αυτούς αναμένεται ότι ο αριθμός των μαθητών σε κάθε εύρος έκδοση μεταξύ 20 και 40. Επιπλέον, είναι ένα επίσημο μεταπτυχιακό, θα είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους προπτυχιακούς φοιτητές των Επιστημών Υγείας και Νομικών Επιστημών που χρειάζονται ένα Master για να ολοκληρωθεί το κολέγιο και τελικά να εισέλθουν στο διδακτορικό, και για τους αποφοίτους των μελετών Ιατρική, όπως Δάσκαλος Ειδίκευσης.

εισόδου και εξόδου Προφίλ

Ιδανικό προφίλ των φοιτητών

Το προφίλ αποδοχή και την προηγούμενη εκπαίδευση που απαιτείται, που δίνει πρόσβαση στον τίτλο είναι η ακόλουθη:

Κατέχοντας ένα από τα ακόλουθα προσόντα:

  • Ή μεταπτυχιακό πτυχίο στην ιατρική
  • Ή μεταπτυχιακό πτυχίο Νομικής, Νοσηλευτικής, Φυσικοθεραπείας, Κοινωνικής Εργασίας, Ψυχολογίας, και άλλα συναφή.
  • Οι απόφοιτοι ή απόφοιτοι σε αυτά τα θέματα, σύμφωνα με τα προηγούμενα σχέδια της μελέτης.

Αναμένεται να έχει ευαισθησία στις αξίες του σεβασμού και της αξιοπρέπειας, χωρίς διάκριση του πολιτισμού, θρησκείας ή σεξουαλικού προσανατολισμού, και δεσμεύεται για τη βελτίωση της κοινωνίας.

Σύμφωνα με το διάταγμα 168/2008, της 22ας Ιουλίου, εγκρίνοντας τη διαδικασία, τις απαιτήσεις και τα κριτήρια αξιολόγησης για την έγκριση της ανάπτυξης της οδηγεί στην απόκτηση των επίσημων τίτλων Bachelor, Master και ρυθμίζει την πανεπιστημιακή εκπαίδευση διδακτορικό από τις Καναρίους Νήσους (άρθρο 4.5), οι μαθητές πρέπει να αποδεικνύουν τη γνώση μιας δεύτερης γλώσσας, κατά προτίμηση της αγγλικής στο κατάλληλο επίπεδο και σύμφωνα με τις διδακτικές ανάγκες. Αυτό το επίπεδο είναι συνήθως το Β1.

προφίλ Πτυχιούχος

Οι επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τη βιοηθική. ειδικά εκπαιδευμένοι να είναι μέλος της Επιτροπής Δεοντολογίας της Έρευνας, Κλινική Επιτροπές Ερευνητικής Δεοντολογίας, Επιτροπές Ερευνών των ζώων και των επιτροπών δεοντολογίας Πρόνοιας.

Στόχοι

  • Κατάρτιση επαγγελματιών υγείας να αναγνωρίσουν τις ηθικές πτυχές της επαγγελματικής τους πρακτικής, γνωρίζοντας τον εντοπισμό ηθικές συγκρούσεις και τις αξίες που διακυβεύονται σε αυτές τις συγκρούσεις.
  • Εξοπλίσει τους επαγγελματίες υγείας με τη γνώση για να τους δοθεί η δυνατότητα να αναλύουν κριτικά και συστηματικά αυτές τις πτυχές.
  • Παρέχουμε επαγγελματικές πρακτικές δεξιότητες για να ενσωματώσουν αυτές τις διαστάσεις στη συνεχή διαδικασία λήψης αποφάσεων και να είναι σε θέση να τις υποστηρίξει λογικά.
  • Παρέχουν μια βαθύτερη και συστηματική εκπαίδευση σε θέματα βιοηθικής και Βιοδίκαιο μια ομάδα επαγγελματιών οι οποίοι είναι σύμβουλοι στη Βιοηθική, ειδική ηθικής της υγειονομικής περίθαλψης επιτροπές μέλη, επιτροπές δεοντολογίας της κλινικής έρευνας, τις επιτροπές δεοντολογίας και για την προώθηση και το συντονισμό της διδασκαλίας στην βιοηθική και Βιοδίκαιο στην κοινότητα.
  • Η γνώση και η κατανόηση που παρέχουν μια βάση ή ευκαιρία για πρωτοτυπία στην ανάπτυξη ή / και εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ένα ερευνητικό πλαίσιο.

Αρμοδιότητες

  • Αναγνωρίστε ηθικά και νομικά προβλήματα στην πράξη για την υγεία.
  • Διαθέτουν επαρκείς γνώσεις για να κατανοήσουν τις πιο σημαντικές έννοιες και θεωρίες στην ιστορία της βιοηθικής, που σας συνδέει με άλλες συναφείς ειδικότητες.
  • Εξοικειωθείτε με τη νομολογιακή ανάλυση των παραδοχών πλαισιωμένη εντός του Βιοδίκαιο.
  • Κατασκευάστηκε και να επικρίνουν επίσημες και ανεπίσημες επιχειρήματα, στον τομέα της βιοηθικής, αναγνωρίζοντας τη δύναμη ή την αδυναμία τους και κάθε σχετική πλάνη.
  • Αναλύστε τη δομή των πολύπλοκων και αμφιλεγόμενα ζητήματα ηθικής δεοντολογίας, τον εντοπισμό, τη διαμόρφωση και προτείνοντας εναλλακτικές προσεγγίσεις.
  • Ενσωματώστε ηθική συζήτηση, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα πολυ-πολιτισμικότητα στις ανεπτυγμένες κοινωνίες και να αναπτύξει τα επιχειρήματα που προσπαθούν να καταλάβουν ότι πολυ-πολιτισμικότητα και να εξηγήσουμε καλύτερα τις δικές τους θέσεις.
  • Εξοικειωμένοι με την αστική και ποινική ευθύνη των επαγγελματιών biosanitarios.
  • Προσδιορίστε τις πτυχές της υγείας-ασθενούς σημαντικό να γίνει μια ανάλυση των ηθικών προβλημάτων που ανακύπτουν στην καθημερινή κλινική πρακτική.
  • Ενθαρρύνετε στοχαστικό, ομιλητικός και επικοινωνιακή συμπεριφορά σε όλες τις καταστάσεις που απαιτούν έκτακτα μέτρα και αποφάσεις για τον περιορισμό θεραπευτική προσπάθεια.
  • Κατανοήστε την έννοια της συναίνεσης, την αρχή της αυτονομίας και την εξοικείωση με τις προϋποθέσεις που απαιτούνται νόμιμα για την εγκυρότητα της συγκατάθεσης.
  • Η απόκτηση ενός ευνοϊκή προδιάθεση προς μια επικοινωνιακή σχέση που βασίζεται στην κλινική του ασθενούς.
  • Να κατανοήσουν τη σημασία της μεθοδολογίας για την επίλυση των προβλημάτων βιοηθικής.
  • Κατανοώντας τη μεθοδολογική πολυμορφία και ιδιαίτερα τις διαφορές μεταξύ principialist και συνεπειοκρατικές προσεγγίσεις.
  • Μαθαίνοντας να επικοινωνούν ηθικά επιχειρήματα υπερασπίζεται δημόσια τις πεποιθήσεις του.
  • Γνωρίσουν και να εκτιμήσουν τα διάφορα εργαλεία για δεοντολογική εξέταση που θα υποβληθεί βιοϊατρική έρευνα στην Ισπανία.
  • Προβληματιστούν σχετικά με τη σημασία της έρευνας σε θέματα βιοηθικής.
  • Γνωρίζουν τα βασικά περιεχόμενα του κώδικα δεοντολογίας του ιατρικού επαγγέλματος και τη νοσοκόμα.

Καθοδήγηση και διδασκαλία

Το σχέδιο έχει μια διδασκαλία και την ακαδημαϊκή παροχή συμβουλών. Το σχέδιο αυτό έχει ως στόχο να βοηθήσει τους μαθητές του Δασκάλου να ολοκληρώσει με επιτυχία την εκπαίδευσή τους, την παροχή συμβουλών σας ανά πάσα στιγμή και τη διασφάλιση της αυτόνομης μάθησης τους. Για αυτό τρία συμπληρωματικά συστήματα μέσω των οποίων όλες οι δράσεις θα αναπτυχθούν μαθήματα θα συνδέονται. Ο πρώτος τρόπος θα είναι ατομική διδασκαλία από τον δάσκαλο-εκπαιδευτή, ο δεύτερος περιλαμβάνει τη συστηματική καθοδήγηση υπεύθυνη για τη μονάδα και για κάθε στοιχείο και το τρίτο θα πραγματοποιηθεί ως ομάδα στις συνεδρίες και θα διεξαχθεί από ακαδημαϊκούς συντονιστές πλοίαρχος.

Κάθε φοιτητής θα πρέπει να ανατεθεί στην αρχή του μαθήματος ένα άτομο ακαδημαϊκό δάσκαλο μεταξύ των δασκάλων από τα συμμετέχοντα πανεπιστήμια, συνήθως ένα δάσκαλο ο οποίος μεταδίδει τη διδασκαλία στο πανεπιστήμιο στο οποίο είναι εγγεγραμμένος ο φοιτητής. Αυτό δάσκαλος θα είναι υπεύθυνη για την υποστήριξη της διαδικασίας μάθησης των μαθητών και θα διατηρεί τακτική ηλεκτρονική επικοινωνία με τους υπό την κατάλληλη καθοδήγηση τους και να καθορίσει τον τόπο, ημέρες και ώρες σεμινάρια προσώπου που μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές. Ανάμεσα στις λειτουργίες που μπορούμε να επισημάνουμε το δάσκαλο-ακαδημαϊκό σημείωσε:

  1. συμβουλές σχετικά με ανεξάρτητες στρατηγικές μάθησης?
  2. ενθαρρύνει να είναι ανθεκτικές στην επίτευξη των στόχων της εκπαίδευσης, παρά τα εμπόδια που συναντούν?
  3. να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης?
  4. συνεργαστούν για την επίτευξη μιας συνολικής όραμα και professionalizing ακαδημαϊκή μάθηση?
  5. διδάσκει σχέδιο και να οργανώσει τη δραστηριότητα μάθησης.

Επιπλέον, οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτική πλατφόρμα 24 ώρες / 7 ημέρες την εβδομάδα και να έχουν τα απαραίτητα υλικά για την παρακολούθηση των θεμάτων, τις αναθέσεις, και την ανατροφοδότηση από τους δασκάλους και τους καθηγητές. Έχουμε επίσης ένα online μάθημα με τον επικεφαλής της κάθε μονάδας κατά τη διάρκεια της περιόδου παράδοσης (συνήθως 3 μήνες), καθώς και το δάσκαλο της κάθε αντικείμενο (συνήθως μία εβδομάδα). Μπορούν επίσης να απευθύνονται στην Ακαδημαϊκή γραμματέα ανά πάσα στιγμή και να επικοινωνήσετε με τους διευθυντές του Master στο κέντρο τόσο mail και τηλεφωνικά.

Τέλος, κατά τη διάρκεια των συνόδων του Δασκάλου ένα μάθημα, εξατομικευμένες θα γίνει με την προσαρμογή του φορτίου και την κατανομή εργασίας.

εξωτερικές πρακτικές

Αυτό πλοίαρχος δεν προβλέπει την απόδοση των εξωτερικών πρακτικών.

Διατριβή Μάστερ

Περιεχόμενα

Ανάπτυξη της έκθεσης έρευνας ή την πρακτική εφαρμογή της Βιοηθικής μεταξύ 50 και 200 ​​σελίδες είναι δομημένες:

  • Εισαγωγή
  • Στόχοι
  • μέθοδος εργασίας
  • Αποτελέσματα και συζήτηση
  • συμπεράσματα
  • πρακτικές εφαρμογές
  • βιβλιογραφία

Το έργο πρέπει να υποβληθεί σε δημόσιο και τον υπερασπιστεί τον εαυτό του ενώπιον δικαστηρίου των τριών καθηγητών του Δασκάλου.

μαθησιακά αποτελέσματα

Ο φοιτητής πρέπει να είναι σε θέση να αναπτύξει ένα ερευνητικό έργο σε μια περιοχή της βιοηθικής που σχετίζονται με την επαγγελματική εργασία του, που αντιπροσωπεύει μια συγκεκριμένη εφαρμογή των γνώσεων Μάστερ στο επαγγελματικό σας περιβάλλον ή ένα ερευνητικό πρόγραμμα επικεντρώθηκε σε θέματα βιοηθικής.

Επιπλέον, ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση να παρουσιάσει και να την υπερασπιστεί το κοινό με σαφήνεια, ακρίβεια, το βάθος και ικανό συζήτησης στο δικαστήριο.

Το έργο μπορεί να εκτελεστεί και να παρουσιάζονται στα ισπανικά ή στα αγγλικά.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
1 Έτος
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών