Universidade Iguaçu (UNIG)

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

το θεσμικό όργανο

Η Iguaçu ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - UNIG δημιουργήθηκε από την ωριμότητα των σχολών της Nova Iguaçu Unified από MEC διάταγμα αριθ 1318, της 16ης Σεπτεμβρίου 1993, που δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της 09/20/93, τμήμα Ι, σ. 14.017. Χορηγός του ο Σύλλογος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Nova Iguaçu - SESNI, μη κερδοσκοπικό, φιλανθρωπικό χαρακτήρα, με έδρα στην πόλη της Nova Iguaçu - Πολιτεία του Ρίο ντε Τζανέιρο.

Η UNIG ενσωματώνει το παρόν πέντε πανεπιστημιουπόλεις, και συγκεκριμένα:

Έχω πανεπιστημιούπολη Nova Iguaçu Campus ΙΙ Διδασκαλία Κλινική Campus III Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Δρ τον Paulo Machado Froes Campus V Itaperuna

Βασίζεται στην Πανεπιστημιούπολη μου, μέσα από τις οποίες αλληλεπιδρά, στον κοινωνικό, οικονομικό, πολιτιστικό και πολιτικό με τα πεδινά και τη βόρεια πολιτεία του Ρίο ντε Τζανέιρο, την κορυφαία τεχνολογία και τις βασικές γνώσεις για την πρόοδο αυτών των περιοχών στο Δημόσιο και για τη χώρα.

Ξεκινώντας τις δραστηριότητές της το 1970, η Σχολή Φιλοσοφίας, των Επιστημών και των Γραμμάτων της Nova Iguaçu, πρόσφερε την πρώτη τριτοβάθμια μονάδα εκπαίδευσης της Baixada Fluminense. Το πρωτοποριακό αυτό συνέβη με την εφαρμογή των μαθημάτων Τεχνών (Προσόντα: Πορτογαλικά-Λογοτεχνία και πορτογαλικά-αγγλικά), Μαθηματικά, Φυσική, Επιστήμες της Ζωής, αναγνώρισε το 1974. Το 1976, η Σχολή Επιστημών Αγωγής αναγνωρίστηκε επίσης να συμβάλλουν σημαντικά στη βασική εκπαίδευση στην περιοχή.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, το 1974, με το σύνολο σχεδόν των αρχικών μαθήματα που έχουν ήδη αναγνωριστεί, ήταν η εφαρμογή της Νομικής Σχολής, θεμιτή επιδίωξη της iguaçuana κοινότητας.

Επίγνωση της ευθύνης του και προσεκτικοί όσον αφορά τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, μετά την ενοποίηση των μονάδων σε λειτουργία, SESNI επικαλεστεί και πάλι νέα μαθήματα: Ιατρική το 1976, και Επεξεργασίας Οδοντιατρική και η πορεία της Τεχνολογίας στο Data το 1988 και 1989, αντίστοιχα.

Όλα τα μαθήματα που προσφέρονται από UNIG προέκυψαν προσδιορισμό των χαρακτηριστικών της περιοχής, ενώ παρατηρήθηκαν και στις απαιτήσεις της αγοράς όσον αφορά προσδιορίζονται επαγγελματικό προφίλ.

Η δημιουργία της Σχολής Ιατρικών Επιστημών της Nova Iguaçu ήταν ένα αποφασιστικό βήμα για την αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων υγείας του τοπικού πληθυσμού, ενόψει της έλλειψης ιατρικής φροντίδας και κακές συνθήκες υγιεινής που προσδιορίζονται στην εν λόγω περιοχή.

Η UNIG Διδασκαλία Κλινική κάνει σημαντικά, την ιστορία της υγείας στην περιοχή.

Καθ 'όλη την ύπαρξή της, και να προωθήσει σημαντικές αλλαγές στη γύρω περιοχή, UNIG έχει μεταμορφωθεί σε μια συνεχή διαδικασία διοικητικής, παιδαγωγική και τεχνολογική βελτίωση.

Προσπάθεια για την ποιότητα της εκπαίδευσης και άλλες υπηρεσίες που προσφέρονται, την επιδίωξη της αριστείας, είναι μια αρχή που έχει, κατά τη διάρκεια των δεκαετιών της ύπαρξής του, και εμπνέει τις αποφάσεις τους.

Αιτία ανάπτυξη στην πολιτεία, σημειώνοντας απαιτήσεις στον τομέα της αρμοδιότητάς τους, την καινοτομία, σύμφωνα με την πρόοδο αυτής που προκύπτει, είναι το επίκεντρο των ενεργειών για αυτή την κατευθυντήρια γραμμή.

Η απόφαση για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στους δήμους της São João de Μερίτι και Itaperuna, ενοποιήθηκε το 1996, η ζήτηση για τα φρούτα των δήμων, προσφέροντας έξι επτά προπτυχιακά μαθήματα, αντίστοιχα, έφερε στο κράτος υπό την κινητήρια δύναμη της προόδου στην κοινότητα πριν περιοριστεί στην πόλη της Nova Iguaçu.

Το 1997, συμπεριέλαβε νέα μεταπτυχιακά μαθήματα σε εκείνες που ήδη προσφέρονται: Νοσηλευτικής, Φαρμακευτικής, Φυσικής Αγωγής και Φυσικοθεραπείας.

Η διαδικασία εφαρμογής των νέων μαθημάτων, καθώς και η επέκταση των υφιστάμενων και σε άλλους δήμους, έχει συνεχώς συνοδεύεται από ενέργειες, προκειμένου να διασφαλιστεί και να αυξηθεί η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται.

Ως ένα πανεπιστήμιο, η αποστολή της UNIG είναι να παράγει επιστημονική και τεχνολογική πρόοδο της χώρας και εξυπηρετούν άμεσα την κοινότητα, αντλώντας από τους πόρους και τα μέσα που διατίθενται.

Η αποστολή αυτή απαιτεί μια ευέλικτη και ευέλικτο διοικητικό μοντέλο, ικανό να συλλάβει και μεταφράζοντας τις προσδοκίες της κοινωνίας, ιδίως τη δυναμική της αγοράς, η οποία περιλαμβάνει επαγγελματική κατάρτιση. Ως εκ τούτου, η UNIG έχει μια σύγχρονη διοικητική δομή, όπου ο Πρύτανης επικουρείται από τρεις Pro-Πρυτάνεις, και συγκεκριμένα:

Ακαδημαϊκό Dean - PrOAc Διοικητική Dean - PROAD

Κατά τον καθορισμό των πολιτικών και των προτεραιοτήτων τους, UNIG αναζητήσετε την αναζωογόνηση και τη βελτίωση της προπτυχιακής εκπαίδευσης, την προώθηση της έρευνας ως δημιουργικό μέσο και ανανέωση των γνώσεων και την ενθάρρυνση μεταπτυχιακό, ευρεία και στενή έννοια του όρου, με ολοκληρωμένο τρόπο στα μαθήματα των προγραμμάτων επέκταση.

Διαχειριστείτε συνεχιζόμενη επέκταση αυτού του Πανεπιστημίου αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση.

Επέκταση, αυξάνεται σε ποιότητα, να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας στην οποία εισάγεται UNIG, καθώς επίσης και να προσπαθούν για την παραγωγή νέων τεχνολογιών, τη διάδοση και την ανανέωση της επιστημονικής γνώσης συνεπάγεται σημαντικά μεγαλύτερη πρόκληση.

Ξεπερνώντας αυτή την πρόκληση ήταν η κεντρική ιδέα της διοίκησης UNIG, σύμφωνα με την οργάνωση χορηγό, Σύλλογος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Nova Iguaçu - SESNI.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Portuguese (Brazil)

Όψη Health Bachelor »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Bachelor

ιατρική

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 - 12 εξάμηνα March 2019 Βραζιλία Rio de Janeiro

Η Ιατρική Σχολή (BS) προσφέρεται στην πανεπιστημιούπολη Nova Iguaçu, σε πλήρους απασχόλησης, διάρκειας 12 εξάμηνα, με συνολικό φόρτο εργασίας των 7.990 ωρών κατηγορίας. [+]

Η Ιατρική Σχολή (BS) προσφέρεται στην πανεπιστημιούπολη Nova Iguaçu, σε πλήρους απασχόλησης, διάρκειας 12 εξάμηνα, με συνολικό φόρτο εργασίας των 7.990 ωρών κατηγορίας.

οργάνωση του προγράμματος σπουδών

Η κατασκευή της γνώσης με ολοκληρωμένο και συντονισμένο τρόπο σε ένα πρόγραμμα σπουδών με γνώμονα ικανότητα απαιτεί μια επανεξέταση των παιδαγωγικών πολιτισμού επικεντρώθηκε πορεία για τη δέσμευση της διδασκαλίας της ομάδας. Ο τρόπος της συλλογικής εργασίας έχει ως στόχο μια κριτική κατανόηση της πραγματικότητας υγεία και την εκπαίδευση του ανθρώπινου επαγγελματίες, στοχαστική, ενεργό, δημοκρατικό και δεσμεύεται για κοινωνικά θέματα. Αυτή η ευρύτερη θεώρηση της διδασκαλίας και της μάθησης απαιτεί μια νέα στάση του δασκάλου σε σχέση με την προηγούμενη γνώση, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα και κάθε μάθησης των μαθητών ρυθμούς. ... [-]


φυσιοθεραπεία

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 10 - 10 εξάμηνα March 2019 Βραζιλία Rio de Janeiro

Το Τμήμα Φυσικοθεραπείας (Bachelor) προσφέρεται σε Κάμπι Nova Iguaçu και Itaperuna τη νυχτερινή βάρδια στις 4200 ώρες και διαρκή 10 εξάμηνα. [+]

Το Τμήμα Φυσικοθεραπείας (Bachelor) προσφέρεται σε Κάμπι Nova Iguaçu και Itaperuna τη νυχτερινή βάρδια στις 4200 ώρες και διαρκή 10 εξάμηνα.

διδακτέα ύλη

Η πορεία Bachelor of Φυσιοθεραπεία - Στο Πανεπιστήμιο Nova Iguaçu προσφέρεται με συνολικό φόρτο εργασίας των 4.200 ωρών που πρέπει να καταβληθεί σε τουλάχιστον πέντε (5) έτη, σύμφωνα με το ψήφισμα CNE / CES αρ 4/2009. Το παιδαγωγικό έργο του πορεία Bachelor of Φυσιοθεραπεία - Στο Πανεπιστήμιο Nova Iguaçu - προβλέπει την παροχή LBS ως προαιρετικό μάθημα στο πρόγραμμα, όπως προβλέπεται στη νομοθεσία για τους εργένηδες. Το αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματος αναπτύχθηκε και έχει συνεχώς αναθεωρηθεί προκειμένου να ανταποκριθεί στις πραγματικές ανάγκες του φοιτητικού σώματος και τις αλλαγές που προτείνονται από τους καθηγητές, αφού αξιολογηθούν. Έτσι, η δομή αυτή παραμένει ενημερωμένο και υπακούοντας στις Εθνικές Οδηγίες πρόγραμμα σπουδών.... [-]