πτυχίο μάστερ στον τομέα της έρευνας και τη διάγνωση των τροπικών ασθενειών

Universidad de La Laguna

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

πτυχίο μάστερ στον τομέα της έρευνας και τη διάγνωση των τροπικών ασθενειών

Universidad de La Laguna

Τροπικές ασθένειες επηρεάζουν περίπου 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα σε χώρες με οικονομίες χαμηλού εισοδήματος και τις περιοχές των τροπικών και υποτροπικών κλίμα. Σύμφωνα με την ΠΟΥ Τροπικών Νοσημάτων είναι μία από τις κύριες αιτίες θανάτου παγκοσμίως, με την Αφρική η ήπειρος που έχουν πληγεί περισσότερο.

Το Master στην έρευνα και διάγνωση των Τροπικών Νόσων (MIDETROP) θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα οδηγήσουν σε μια καλύτερη προσέγγιση των τροπικών ασθενειών, συμβάλλουν στη βελτίωση της δημόσιας υγείας στις αναπτυσσόμενες χώρες και τη διεξαγωγή έρευνας σε αυτό το ευρύ πεδίο της υγείας.

Αιτιολόγηση τίτλο

Αυτό το Master είναι οργανωμένη, συντονισμένη και διδάσκονται από καθηγητές από το Πανεπιστήμιο της La Laguna, τα μέλη του Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου της Τροπικών Νόσων και Δημόσιας Υγείας των Καναρίων Νήσων, οι γιατροί διαφόρων νοσοκομείων στην Υπηρεσία Υγείας των Καναρίων Νήσων, καθώς και καθηγητές και ερευνητές από διαφορετικά κέντρα αριστείας που σχετίζονται με τροπικές ασθένειες.

Ενδιαφέροντος και συνάφεια

Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί σημαντική αύξηση των διεθνών μεταναστευτικών ροών διευκόλυνε την ανταλλαγή των ασθενειών θεωρούνται μέχρι τώρα αποκλειστικά στις αναπτυσσόμενες χώρες. Σε αυτή την εμφάνιση τροπικών ασθενειών συμβάλλει επίσης σημαντική αύξηση σε ταξιδιώτες σε τροπικές χώρες για εμπορικούς και τουριστικούς σκοπούς. Συστήματα Υγείας της Ισπανίας και της Ευρώπης έχουν τους πόρους περίθαλψης υψηλού επιπέδου? Υπάρχει μια έλλειψη εκδηλώνεται χωρίς εμπάργκο γνώση των τροπικών ασθενειών. Η έγκαιρη διάγνωση, η χρήση ενιαίων κριτηρίων για τη διαχείριση των ασθενών και την εκπαίδευση του προσωπικού υγείας είναι απαραίτητες για τον έλεγχο των ασθενειών αυτών, δεδομένου ότι κάθε μέρα οι επαγγελματίες της υγείας μας αντιμετωπίζουν τη νόσο πριν από μερικά χρόνια είχαν ξεχάσει ή θεωρήθηκαν εξωτική.

Αυτή τη στιγμή, οι λοιμώξεις είναι η κύρια αιτία της βρεφικής και παιδικής θνησιμότητας, με περισσότερα από 13 εκατομμύρια θανάτους ετησίως, τα μισά εκ των οποίων στις αναπτυσσόμενες χώρες, ιδιαίτερα σε παιδιά κάτω των 5 ετών. Η παγκοσμιοποίηση συνεπάγεται υψηλότερο βαθμό αλληλεγγύης μεταξύ των χωρών, που έχει κάνει την έννοια της διεθνώς συνδέονται με τη φτώχεια μεταξύ των οποίων είναι ασθένεια που ονομάζεται τροπικών ασθενειών συνεχίζεται. Η σημασία αυτού του ζητήματος αντικατοπτρίζεται στο Επιπροσθέτως, οι άξονες προτεραιότητας της Ε & Α έβδομου προγράμματος-πλαισίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μια γραμμή που ονομάζεται ασθένειες που σχετίζονται με τη φτώχεια. Για το νέο πρόγραμμα πλαίσιο για την έρευνα και την καινοτομία, Ορίζοντας 2020, της υγείας εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα, με την ενσωμάτωση του ειδικού στόχου Υγεία, δημογραφική αλλαγή και ευεξία. Επιπλέον, αυτός ο Δάσκαλος εμπλέκεται σε 5 από τις 7 εγκλωβισμένων στρατηγικές πρωτοβουλίες σε τρεις περιοχές της ανάπτυξης του προγράμματος το 2020: Millennium Καινοτομία (Ένωση Καινοτομίας), Παιδείας (Νεολαία σε κίνηση), Ανταγωνιστικότητα (βιομηχανική πολιτική για την εποχή της παγκοσμιοποίηση), την απασχόληση και τις δεξιότητες (Ατζέντα για νέες δεξιότητες και θέσεις εργασίας) και τη μείωση της φτώχειας (Ευρωπαϊκή πλατφόρμα για την καταπολέμηση της φτώχειας). Τέλος, και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συντονίζει ένα πρόγραμμα για την έρευνα στην Τροπικών Νόσων (TDR) μεταξύ των οποίων είναι η ελονοσία, τρυπανοσωμίαση, λεϊσμανίαση, σχιστοσωμίαση, η φιλαρίαση, λέπρα, φυματίωση και ο δάγκειος πυρετός.

Εξαθλίωση και την αστάθεια στις αναπτυσσόμενες χώρες έχουν προκαλέσει αύξηση των μετακινήσεων του πληθυσμού κατά την τελευταία δεκαετία. Την ίδια στιγμή, η αύξηση του πληθυσμού προκαλεί πυκνοκατοικημένες πόλεις, με την κακή ποιότητα του νερού, χαμηλή υγιεινής και εκτεταμένη φτώχεια. Όλα αυτά έχουν δημιουργήσει ένα ευνοϊκό περιβάλλον για να ευνοήσει την αύξηση των λοιμωδών νοσημάτων στις χώρες αυτές, με την εμφάνιση των αναδυόμενων και reemerging ασθένειες.

Κανάριες ήταν ανέκαθεν ένα σταυροδρόμι τριών ηπείρων: της Ευρώπης, της Αφρικής και της Αμερικής. Για τα λιμάνια και τα αεροδρόμιά της είσοδο και έξοδο από τα εκατομμύρια των ανθρώπων κατά τη μεταφορά σε άλλα μέρη του κόσμου. Επιπλέον, η Καναρίων πληθυσμού έχει μεταναστών αποστολή σε όλη την ιστορία της, με δύο μεγάλα μεταναστευτικά ρεύματα του εικοστού αιώνα. Στην πρώτη, στις αρχές του αιώνα, ένας μεγάλος αριθμός των καναρινιών πήγε στη Βραζιλία, την Αργεντινή, την Ουρουγουάη και την Κούβα, κυρίως? χρόνια αργότερα, στο ισπανικό μεταπολεμική μετανάστευση κατευθύνθηκε κυρίως προς τη Βενεζουέλα. Η τρέχουσα κοινωνικο-οικονομική κατάσταση πολλών χωρών στη Νότια Αμερική κάνει πολλά από αυτά τα καναρίνια και οι οικογένειές τους που επιστρέφουν στα νησιά. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που σχετίζονται με Τροπικών Νόσων στην Ισπανία είναι η γεωγραφική εγγύτητα με την «χώρα προέλευσης» της μετανάστευσης, γεγονός που καθιστά τα Κανάρια Νησιά η πύλη προς την Ισπανία και την Ευρώπη, μεγάλο πληθυσμό μεταναστών νόμιμα και παράνομα.

Τα σημασία Τροπικών Νόσων για τις Καναρίους Νήσους έχουν αποδεικνύεται από την ένταξη των Καναρίων σχέδιο για την έρευνα, την ανάπτυξη, την καινοτομία και Διάχυσης (2007-2010) μια στρατηγική στην οποία οι ασθένειες αυτές θεωρούνται μέρος των δραστηριοτήτων και πρωτοβουλιών Κλειδί . Η στρατηγική ΙΒΕΤ περιλαμβάνει μεταξύ των προτεραιοτήτων της για σοβαρές ασθένειες και τροπικές ασθένειες, και ορίζει σαφώς τη σημασία της κατάρτισης των επαγγελματιών στον τομέα της Έρευνας και διάγνωση των Τροπικών Νόσων, όπως προτείνεται από την παρούσα Master. Το νέο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Canario Ε & Α + i 2011-2015 στο στάδιο της προετοιμασίας στο σταυρό Στρατηγικός άξονας της 6, περιλαμβάνει μια σειρά από επιστημονικές-τεχνολογικές περιοχές που έχουν χαρακτηρισθεί ως προτεραιότητες και τις στρατηγικές για την ανάπτυξή τους, προσπαθώντας να απαντήσει τρέχουσες ανάγκες και τις μελλοντικές ευκαιρίες και προκλήσεις των Καναρίων Νήσων. Μέσα σε αυτούς τους στρατηγικούς τομείς περιλαμβάνουν Υγείας και Επιστήμης και Τεχνολογίας για την αναπτυξιακή συνεργασία, αποδεικνύοντας και πάλι το ενδιαφέρον που η κυβέρνηση των Καναρίων Νήσων έχουν τροπικές ασθένειες και την πρόκληση ελέγχου.

Πανεπιστήμιο της La Laguna έχει στα τελευταία 10 χρόνια, ο κορυφαίος φόρουμ για την έρευνα και συζήτηση σχετικά με τις τροπικές ασθένειες και σχετίζονται με τη φτώχεια, με την οργάνωση της διεθνούς μαθήματα και για τα σεμινάρια και την κατάρτιση των διεθνών ερευνητών που έχουν πραγματοποιηθεί εδώ διδακτορικών διατριβών τους. Αυτή τη στιγμή, η επίτευξη Tricontinental Ατλαντικού Campus de Canarias 2010-2015 απαιτεί τη συμμετοχή των πανεπιστημίων να αναπτύξουν μια σειρά από δραστηριότητες για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών ρυθμίσεις, την έρευνα, την καινοτομία, και την αστική-εδαφική μεταφοράς. Στον εκπαιδευτικό τομέα, οι δράσεις βελτίωσης ομαδοποιούνται σύμφωνα με την έννοια του Ατλαντικού Campus Tricontinental de Canarias, με παραστάσεις βασίζονται σε Tricontinental καταλυτικό εκπαιδευτικές δράσεις των θεματικών τομέων εξειδίκευσης της πανεπιστημιούπολης, μεταξύ των οποίων και το λεγόμενο Εφαρμοσμένη Βιοϊατρική για την ανάπτυξη της συνεργασίας. Αυτή η θεματική ενότητα περιλαμβάνει την εντολή για τη δημιουργία του Master of Research και διάγνωση των Τροπικών Νόσων που περιγράφονται στην παρούσα έκθεση, που χρηματοδοτείται από το Τμήμα Φαρμακευτικής του ΑΠΤΒ, σε συνεργασία με το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Τροπικών Νόσων και Δημόσιας Υγείας των Καναρίων Νήσων.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν σε αυτό το Μάστερ έχουν εκτενή διδασκαλία, την έρευνα και τη φροντίδα που σχετίζονται με την καριέρα τροπικές ασθένειες. Έχουν μεγάλη εμπειρία στη συμμετοχή και οργάνωση των μαθημάτων που σχετίζονται με το αντικείμενο, τόσο σε τοπικό, εθνικό ή διεθνές. Μπορούν επίσης να συμμετέχουν σε έργα των περιφερειακών, εθνικών ή διεθνών προγραμμάτων έρευνας και συνεργασίας που εγγυάται την τελειότητα των εκπαιδευτικών αυτής της διπλωματικής.

Αυτό το Master απευθύνεται σε επαγγελματίες που cursen να ταιριάζουν τα συμφέροντά τους και να συμπληρώσουν και τα προγράμματα σπουδών πανεπιστημίου στις Επιστήμες Υγείας (Ιατρική, Φαρμακευτική, Βιολογία, Νοσηλευτική ...) που δεν παρέχουν για ασθένειες πολλές πτυχές τροπικό. Η δημιουργία ενός Master στην έρευνα και τη διάγνωση των τροπικών ασθενειών στο πανεπιστήμιο La Laguna επιτρέπει στους επαγγελματίες του τομέα της υγείας να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που οδηγούν σε καλύτερη φροντίδα για τους ασθενείς με τροπικές ασθένειες, συμβάλλει στην ανάπτυξη των δράσεων που αποσκοπούν στην βελτίωση της δημόσιας υγείας στις αναπτυσσόμενες χώρες και να αναπτύξουν την έρευνα σε αυτό το ευρύ πεδίο της υγείας.

εισόδου και εξόδου Προφίλ

Ιδανικό προφίλ των φοιτητών

απόφοιτοι υποκατάστημα των Επιστημών Υγείας και Επιστημών Branch.

προφίλ Πτυχιούχος

Οι απόφοιτοι του Master στην έρευνα και τη διάγνωση των τροπικών ασθενειών (MIDETROP) θα αποκτήσουν τις γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει στην πρόληψη, τη διάγνωση, την έρευνα και τον έλεγχο των τροπικών ασθενειών. Θα είναι σε θέση να εκτελέσουν το σχεδιασμό και να ερμηνεύουν τις διάφορες δοκιμές που απαιτούνται για την επίλυση καταστάσεις που παρουσιάζονται στη διάγνωση και την έρευνα των Τροπικών Νόσων, καθώς και το σχεδιασμό και τη διεξαγωγή των σχετικών με την προώθηση, την εκπαίδευση, τη διαχείριση, την ενημέρωση και την έρευνα στην τροπική Προγράμματα Ασθένειες .

Επιπλέον, ξεπερνώντας αυτό πλοίαρχος θα παράσχει την απαραίτητη βάση για διδακτορικές σπουδές και να ακολουθήσουν μια σταδιοδρομία στην έρευνα στους τομείς αυτούς σε οποιοδήποτε εθνικό ή διεθνές κέντρο.

Στόχοι

  1. Να αποκτήσουν τις γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει για την πρόληψη, τη διάγνωση, τη διερεύνηση και τον έλεγχο των λεγόμενων "Tropical Diseases".
  2. Ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτελέσει το σχεδιασμό και να ερμηνεύουν τις διάφορες δοκιμές που απαιτούνται για την επίλυση των καταστάσεων που παρουσιάζονται στη διάγνωση και την έρευνα των τροπικών ασθενειών.
  3. Παρέχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσει και να διεξάγει σχετικές με τα προγράμματα προώθησης, εκπαίδευσης, διαχείρισης, πληροφόρησης και έρευνας στο Tropical Diseases.

Αρμοδιότητες

Γενικός

  • Εφαρμόστε αντιδραστήρια και μεθόδους που σχετίζονται με τη διάγνωση και την έρευνα των Τροπικών Νόσων αναλυτικές τεχνικές.
  • Αποτελεσματικά αναλύει τις πληροφορίες που σχετίζονται με την Tropical Diseases.
  • Επικοινωνούν και να αναφέρουν σωστά σε τροπικές ασθένειες, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
  • Συμβάλλουν και να εργαστούν σε διεπιστημονικές ομάδες με άλλους επαγγελματίες υγείας.
  • Γνωρίζουν τις ηθικές και δεοντολογικές αρχές, την κατανόηση των ηθικών επιπτώσεων της υγείας σε ένα μεταβαλλόμενο κοινωνικό πλαίσιο.
  • Να βρείτε και να διαχειρίζονται τις πηγές πληροφοριών που είναι αναγκαίες για τη διάγνωση, την πρόληψη, την καινοτομία και την έρευνα στο Tropical Diseases.
  • Καθορισμός και αξιολόγηση των αντιδραστηρίων, και τις μεθόδους που σχετίζονται με τη διάγνωση και την έρευνα των Τροπικών Νόσων αναλυτικές τεχνικές.

Συγκεκριμένος

  • Γνωρίζοντας τα χρήσιμα εργαλεία για τη διάγνωση Τροπικών Νόσων προσαρμοστεί στις συνθήκες υγείας των χωρών.
  • Ανάπτυξη διαγνωστικών πρωτοκόλλων για Τροπικών Νόσων προσαρμόζεται στις συνθήκες υγείας των χωρών.
  • Εφαρμόστε investigacióin επιδημιολογικές μεθοδολογίες που εφαρμόζονται σε προβλήματα υγείας.
  • Για να ξέρετε τα βασικά μολυσματικών παραγόντων που προκαλούν τροπικές ασθένειες και τα συμπτώματά τους, τη διάγνωση και τη θεραπεία.
  • Γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες της κλινικής εικόνας, διάγνωση και θεραπεία των λοιμωδών και παρασιτικών νοσημάτων στα παιδιά.
  • Γνωρίζουν το κύριο δερματολογικές και να παρουσιάσει τις σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες στις τροπικές χώρες, καθώς και κλινικές, διαγνωστικές και θεραπευτικές διαδικασίες.
  • Παρεμβαίνει στις δραστηριότητες προαγωγής της υγείας, την πρόληψη και τη διάγνωση των Τροπικών Νόσων για το άτομο, την οικογένεια και κοινοτικό επίπεδο με μια ολοκληρωμένη και διεπιστημονική θεώρηση της διαδικασίας της υγείας-ασθένειας.
  • Γνωρίζοντας τους οικολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν την παγκόσμια διανομή και την εμφάνιση λοιμωδών τροπικών ασθενειών.
  • Συμμετέχουν στην ανάπτυξη πρωτοκόλλων θεραπείας Tropical Diseases.
  • Εφαρμογή της γνώσης στην επίλυση των προβλημάτων υγείας στο τροπικό περιβάλλον.
  • Αναλύστε τα προβλήματα υγείας στο κοινωνικό και πολιτικό περιβάλλον της φτώχειας.
  • Διαβιβάζουν τα προβλήματα υγείας των πολιτών και τη σχέση τους με τη φτώχεια, τις αιτίες της και τις πιθανές λύσεις.
  • Αναπτυχθούν πρωτόκολλα για την υγεία και την υγιεινή που σχετίζονται με τη μετάδοση των αιτιολογικών παραγόντων των τροπικών ασθενειών.
  • Γνωρίζοντας τις προοπτικές για μελλοντικές θεραπείες που εφαρμόζονται στο Tropical Diseases.

Καθοδήγηση και διδασκαλία

Τμήμα Φαρμακευτικής του ΑΠΤΒ έχει ένα σχέδιο δράσης Tutorial Προσανατολισμού και παρασκευάζονται σύμφωνα με τις γενικές κατευθυντήριες γραμμές του Πανεπιστημίου της La Laguna γι 'αυτό. Οι στόχοι του Σχεδίου Δράσης Tutorial Προσανατολισμού και εστιάζονται στα εξής:

  • Διευκολύνει την προσαρμογή και τη γνώση των μαθητών σχετικά με τη δομή και τη λειτουργία της Σχολής και του Πανεπιστημίου της La Laguna.
  • Foster σε μαθητές προβληματισμού, διαλόγου, αυτόνομη μάθηση, η συμμετοχή στο θεσμό και τη χρήση των πόρων κατάρτισης.
  • Οδηγός για τους φοιτητές στις σπουδές τους και στη μαθησιακή διαδικασία τους.
  • Βοηθήστε τους μαθητές να δημιουργήσουν το δικό τους πρόγραμμα σπουδών κατάρτισης.
  • Οδηγός για το σπουδαστή για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική λήψη αποφάσεων.
  • Καταρτίζει κατευθυντήριες γραμμές για την οργάνωση, το συντονισμό και την παρακολούθηση των δραστηριοτήτων tutorials.

Μέσα σε αυτό το πρόγραμμα η διδασκαλία των φοιτητών του Master of Research και διάγνωση των Τροπικών Νόσων είναι ενσωματωμένο. Για το σκοπό αυτό η Ακαδημαϊκή Οδηγός Προγράμματος που περιέχει το Master Οργανισμός Δάσκαλος, το σύστημα διδακτέα ύλη και αξιολόγησης, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που μπορούν να αναλάβουν τη διδασκαλία των μαθητών θα δημοσιευθούν. Για τη διάδοση αυτής της ιστοσελίδας χρησιμοποιείται Ακαδημαϊκό Οδηγός Τμήμα Φαρμακευτικής του ΑΠΤΒ. Πανεπιστήμιο της La Laguna έχει, επίσης, στο πλαίσιο της θεσμικής δικτυακό χώρο αφιερωμένο στην επίσημη προσόντα του Master στην οποία εξετάζεται γενικές πληροφορίες σχετικά με αυτά τα προσόντα και τις απαραίτητες διαδικασίες για την εφαρμογή και την καταγραφή.

Σχέδιο δράσης για το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες πτυχές:

  • Από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους, ο φοιτητής θα έχει ένα δάσκαλο / ανατεθεί στην Επιστημονική Επιτροπή του Δασκάλου.
  • Ο δάσκαλος / καθηγητής πρέπει να είναι μέλος του Δασκάλου.
  • Ο δάσκαλος / α μπορεί να έχει το πολύ δύο φοιτητές κάτω από την κηδεμονία του, και θα είναι υπεύθυνη για την παροχή συμβουλών και την κατεύθυνση της εκπαίδευσης των φοιτητών και διοικητικών δραστηριοτήτων.

εξωτερικές πρακτικές

Το θέμα τοποθέτησης περιλαμβάνει 12 μονάδες ECTS και υποχρεωτική. Εξωτερικές πρακτικές MIDETROP διέπεται από την Πολιτική Διαχείρισης τοποθέτηση των φοιτητών της ΑΠΤΒ (BOC Νο 57, 21 Μαρτίου, 2012). 300 ώρες που περιλαμβάνουν αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν συνολικά 200 ώρες εργασίας στο εκπαιδευτικό κέντρο της. Τα υπόλοιπα θα διατεθούν για δραστηριότητες με δάσκαλο ΡΕ σας, και ανεξάρτητη φοιτητική εργασία.

Ο στόχος της ΡΕ είναι να επιτρέψει στους μαθητές να εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εκπαιδευτική εμπειρία τους στους χώρους εργασίας, ευνοώντας την απόκτηση δεξιοτήτων στον τομέα των επαγγελματικών δραστηριοτήτων. Θα πραγματοποιηθεί σε διάφορες εταιρείες, ιδρύματα, οργανισμούς και ιδρύματα εκτός ΑΠΤΒ, αλλά μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί σε κέντρα ή υπηρεσίες ΑΠΤΒ εξωτερικά στο Τμήμα Φαρμακευτικής του ΑΠΤΒ. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητη η υπογραφή της συμφωνίας-πλαισίου Εκπαιδευτικής Συνεργασίας και ειδική συμφωνία, η οποία θα περιλαμβάνει τη διδασκαλία οδηγό του θέματος της ΡΕ και κατάρτισης που πρέπει να γίνουν από το έργο των φοιτητών.

Ο μαθητής του PE θα πρέπει να καθοδηγούνται από έναν καθηγητή του Master αρμόδιος για το θέμα (ακαδημαϊκό δάσκαλο) και από έναν επαγγελματία υπηρεσίες που παρέχει στην επιχείρηση, ίδρυμα ή οντότητα, όπου η ίδια (εξωτερική οστεοσύνθεση) εκτελείται. Η COPYPE του Τμήματος Φαρμακευτικής (Επιτροπή Επαγγελματικού Προσανατολισμού και τοποθέτηση) καταρτίζει και δημοσιεύει τα κριτήρια για την ανάθεση στους μαθητές να οντότητες στις οποίες εκτελούν εξωτερικές πρακτικές. Ο συντονιστής του θέματος της ΡΕ θα είναι υπεύθυνος για την ανάθεση μαθητές σε σχολεία υλοποίηση των ΡΕ, όπως κατευθύνεται από το COPYPE.

Διατριβή Μάστερ

Διατριβή Θέμα Μάστερ αποτελείται από 6 ECTS. Σε μαθητές του TFM θα κάνει μοναδικά έκθεση του έργου ή μελέτης που ισχύουν και να αναπτύξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του Master εφαρμόζεται σε ένα θέμα που μας ενδιαφέρει να αναπτύξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του πλοίαρχος εφαρμόζεται σε ένα αντικείμενο ενδιαφέροντος.

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της διατριβής του Δασκάλου, οι μαθητές πρέπει να αναπτύξουν τις δεξιότητες για να: υποθέσεις του σχεδιασμού για σημαντικά θέματα, επισκόπηση των βιβλιογραφικών δεδομένων και ανάλυσή τους, η δυνατότητα να υπερασπιστεί και να συζητήσουν τις προτάσεις μέσα από αποτελεσματική επικοινωνία, πάνω απ 'όλα, η ικανότητα να αντανακλά ενεργά και να πάρει θέση σε περίπλοκες καταστάσεις στον τομέα των τροπικών ασθενειών.

ακαδημαϊκή επιτροπή του Δασκάλου θα παρουσιάσει έναν κατάλογο θεμάτων που μπορεί να εφαρμόσει τους μαθητές για την TFM και τους δασκάλους. Θα δημοσιεύσει επίσης τα κριτήρια για την κατανομή, η σύνθεση της επιτροπής αξιολόγησης, η οποία, κατά περίπτωση, το αντίστοιχο TFM δικαστή και τους βασικούς κανόνες του στυλ, το μέγεθος και τη δομή πρέπει να πληρούν μνήμη TFM. Ζητείται από τους μαθητές που θα διατεθεί για το θέμα της TFM και του αντίστοιχου καθηγητή, πρέπει να περιλαμβάνει στην αίτησή τους μια λίστα προτεραιότητας τουλάχιστον τρία ζητήματα που προσφέρουν αντίστοιχες μελέτες πλοιάρχου.

Η προτεραιότητα στις εκλογές από τους μαθητές θα πρέπει να βασίζεται στα προσόντα που υποβλήθηκαν για την πρόσβαση στον πλοίαρχο. Η ακαδημαϊκή επιτροπή ανατεθεί ξεχωριστά για κάθε εκπαιδευτικούς μαθητή υπεύθυνο για την καθοδήγηση και το θέμα τους να αναπτύξουν στο TFM. Κάθε TFM θα εποπτεύεται από ένα ή δύο καθηγητές, εκ των οποίων τουλάχιστον ένας προέρχεται από το διδακτικό προσωπικό του Πανεπιστημίου της La Laguna που μεταδίδει τη διδασκαλία στο αντίστοιχο τίτλο. Ο ρόλος του θα είναι να καθοδηγήσει τους μαθητές κατά την εκτέλεση των εργασιών, εποπτεύουν και να εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους στόχους που έχουν τεθεί. Κάθε κηδεμόνας δεν μπορεί να εποπτεύει περισσότερες από δύο θέσεις εργασίας ανά ακαδημαϊκό έτος.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
1 Έτος
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ισπανία - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών