Κατά τη διάρκεια
Η πορεία Προπτυχιακά Νοσηλευτικής, Σχολή Ιατρικών Επιστημών της Santa Casa de São Paulo ξεκίνησε διδακτικές και παιδαγωγικές δραστηριότητες της στις 26 Μαρτίου 2001. Τα θεμέλια πορεία νοσηλευτικής γειωμένη ανθρώπων, με επίκεντρο την προώθηση φροντίδας, ευεξίας, πρόληψης και υγείας σε διάφορους τομείς.
Το μάθημα έχει μια παιδαγωγική δομή σύμφωνα με τις τρέχουσες επιστημονικές και κοινωνικών μετασχηματισμών, για την κατάρτιση των αρμόδιων επαγγελματιών να εργάζονται στην τρέχουσα αγορά εργασίας και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που σχετίζονται με τη δημόσια υγεία. Από την αρχή, ο μαθητής περνά μέσα από μια έντονη πρακτική εμπειρία στον νοσοκομειακό συγκρότημα της Αδελφότητας της Santa Casa de Misericordia de Sao Paulo, το οποίο παρέχει πλήρη ικανότητα δράσης και την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων για την άσκηση του επαγγέλματος ηθικά και ανθρώπινο τρόπο.
Βαθμολογήθηκε με το σημείωμα του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και εγκριθεί με το διάταγμα αριθ. 2146/2000 της 22ας Δεκεμβρίου 2000, το Υπουργείο Παιδείας, το μάθημα παρουσιάζει πολιτικό-παιδαγωγικό έργο του στα πλαίσια των αρχών που διέπουν τους νόμους της εκπαίδευσης, όπως ορίζεται στο Συνταγματικό κείμενο - το νόμο των κατευθυντήριων γραμμών και Βάσεις Εθνικής Παιδείας On . 9394/96.
Η πορεία, που πραγματοποιήθηκε από το Ίδρυμα Arnaldo de Carvalho Vieira, έχει τις βάσεις της εγκαταστάθηκαν στην αντίληψή τους για τον άνθρωπο, Πλαίσιο, Νοσηλευτική διαδικασία, Υγεία-Ασθένεια και βιογραφικό, συνοψίζονται ως εξής:
Ο άνθρωπος: είναι με την ικανότητα να σκέφτονται, αισθάνονται, ενεργούν? με την επιφύλαξη των εκπαιδευτικών και κριτική πρακτική, συμμετέχοντας στην πολιτική / ιδεολογική εμπειρία? εκπαιδευτικό / την αισθητική και την ηθική στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία.
Πλαίσιο: τόπος υλοποίησης της διδακτικής-μαθησιακής διαδικασίας, η έγκαιρη ένταξη των μαθητών με την ευκαιρία της αλληλεπιδρούν με και για την κοινότητα, δημιουργώντας ένα σύνδεσμο για να νομιμοποιεί τις πράξεις τους.
Νοσηλευτική: κοινωνική πρακτική, στο πλαίσιο της διαδικασίας εργασιών για την υγεία, θεωρείται ως κατάλληλη δράση στο τέλος της και ότι περιλαμβάνει αντικειμένου, παράγοντας και τα μέσα / εργαλεία. Ιδιαιτερότητα του προέρχεται από τα μέσα ενημέρωσης / εργαλείων εργασίας σας, δηλαδή, ο τρόπος που παρεμβαίνει στην πραγματικότητα, επικεντρώθηκε στο μετασχηματισμό των κλινικών και επιδημιολογικών χαρακτηριστικών.
Διαδικασία Υγεία-ασθένεια: επαγγελματικός χώρος επιδόσεις νοσοκόμα, που καθορίζεται από το έργο και τον τρόπο ζωής, αυτό αποδείχθηκε σε κλινικές και επιδημιολογικές προφίλ.
Βιογραφικό: όλα τα διδασκαλίας-μάθησης καταστάσεις, προγραμματίζονται και οργανώνονται, τα οποία παρέχουν στοχευμένες εμπειρίες για την επίτευξη των προτεινόμενων εκπαιδευτικών στόχων.
Τα σύνολα πορεία και τους στόχους της
Αναπτύξτε ένα μάθημα στοχεύει στην κατάρτιση επαγγελματιών σε τεχνική-επιστημονική και ηθική-πολιτική-κοινωνική-εκπαιδευτική επάρκεια, την ιδιοκτησία και τη δημιουργία της γνώσης?
Καθιερώσει ένα πρόγραμμα σπουδών, ως βασικό μέσο της οργάνωσης που ενσωματώνει τις αξίες και τις αρχές που διέπουν τη θεσμική έννοια της εκπαίδευσης?
Ενεργοποίηση του μαθητή να αναπτύξει την ικανότητά τους για κριτική / αντανακλαστικά κατανοήσει το ευρύ φάσμα των κοινωνικών, πολιτικών, οικονομικών και επιστημονικών, που αφορούν την απόδοση των επαγγελματιών νοσηλευτικής?
Παρέχουν μία καλή τεχνική και επιστημονική βάση που συνεπάγονται την άμεση επαφή με τις διαδικασίες που εμπλέκονται στην επιστημονική παραγωγή?
Εξασφάλιση επιστημονικό υπόβαθρο που διαπερνά ολόκληρο το πρόγραμμα σπουδών, παρέχοντας τη βασική επιστημονική έρευνα ότι η έρευνα επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη και την εδραίωση της νοσηλευτικής γνώσης?
Foster τεχνική και επιστημονική συζήτηση και την ηθική που αναφέρει στο σχηματισμό των στάσεων και συμπεριφορών, και που θα είναι παρόν σε όλη την εξέλιξη του μαθήματος?
Εξετάστε τις μεταμορφώσεις που η πρακτική της Νοσηλευτικής παραμονής στη χώρα, και να ξανασκεφτούμε την κοινωνική του αποστολή, την αναμόρφωση μπροστά στις νέες απαιτήσεις της υγείας.
Τομείς εξειδίκευσης
Ο πτυχιούχος επαγγελματίας νοσηλευτικής μπορεί να δράσει σε διάφορους τομείς της υγείας:
Υγειονομική περίθαλψη: τα νοσοκομεία και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης διάσωσης, Βασικές Μονάδες Υγείας (BHU), νηπιαγωγεία και σχολεία, γραφεία, επιχειρήσεις, και φροντίδα στο σπίτι?
Διαχείριση πληροφοριών: παροχή συμβουλών, συμβουλευτική, τον έλεγχο και νοσηλευτικού προσωπικού του νοσοκομείου?
Εκπαίδευση: μεσαίου επιπέδου, προπτυχιακών και μεταπτυχιακών (εξειδίκευση, μάστερ και διδακτορικό)? και
Έρευνα: πειραματικές, κλινικές, θεωρητικές, επιδημιολογικά.
Περισσότερες πληροφορίες
Η διάρκεια των μαθημάτων: 4 χρόνων
Γυρίστε: Πρωινός
Εργασία: 47 κενές θέσεις
Χρέωση: R $ 1,540.00 - Έτος αναφοράς: 2016