Ο ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Οι Εκπαίδευσης (Εθνικό ελάχιστες προδιαγραφές και δημιουργία θεσμικών οργάνων (τροποποίηση) Διάταγμα του 1993, αλλιώς γνωστό ως διάταγμα 9 της 1 ης Ιανουαρίου 1993 είναι ο νόμος βάσει του οποίου Πιστοποιητικού Αρ 0001 της 24ης Απριλίου 1999 που εκδόθηκε από το Αξιότιμο Υπουργό Παιδείας για λογαριασμό της Ομοσπονδιακής Στρατιωτική Κυβέρνηση.

Στόχοι της Ακαδημίας

a. Για να οργανώσετε και να προσφέρουν μαθήματα των οδηγιών που οδηγούν σε πτυχίο, διπλωμάτων, πιστοποιητικών και άλλων τίτλων πανεπιστημιακών και διακρίσεις σε ιατρικές μελέτες και όπως σχετικές μελέτες όπως μπορεί να οριστεί από τη Γερουσία.
σι. Για την οργάνωση και την παροχή εκπαίδευσης και μαθήματα αν οδηγεί στην απόκτηση προσόντων πανεπιστήμιο ή όχι για τα πρόσωπα αυτά μπορεί να συνταγογραφείται από Γερουσία
ντο. Για να κανονίσετε και να οργανώσει συνέδρια, σεμινάρια, μελέτες για το συμφέρον της δημόσιας πολυμάθεια.
ρε. Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της οξείας έλλειψης ιατρικού προσωπικού στη Νιγηρία, την Αφρική και τον κόσμο γενικότερα.
μι. Για να καλύψει το κενό που δημιουργείται από τη διαρροή εγκεφάλων του ιατρικού προσωπικού στη Νιγηρία.
φά. Για να ενθαρρυνθεί η ιατρική έρευνα σε όλους τους τομείς της ιατρικής προσπάθειας.
σολ. Για να εξασφαλιστεί η διατήρηση της ποιότητας και των προτύπων στην Ιατρική Εκπαίδευση τόσο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.
h. Για να δώσουμε ποιοτική ιατρική εκπαίδευση τόσο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, με σκοπό την παραγωγή αποδοτική και εξαιρετικά ικανός γιατροί αφιερωμένη στην παράδοση Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας? και στη διδασκαλία των Ιατρικών Επιστημών.
Εγώ. Για την παραγωγή τους γιατρούς που θα διατηρήσει το υψηλότερο ηθικό πρότυπο του επαγγέλματος.
ι. Για να εκτελέσετε οποιαδήποτε άλλη λειτουργία, όπως θα καθοριστεί από την Σύγκλητο του Πανεπιστημίου.

Το Bachelor of Nursing Επιστημών βαθμός απαιτεί συστηματική απόκτηση γνώσεων στις τέχνες και τις επιστήμες που οδηγεί στην απόκτηση των φιλοσοφικών στάσεων απαραίτητη για την επαγγελματική πρακτική Νοσηλευτικής. Το πρόγραμμα BNSC του Πανεπιστημίου Igbinedion είναι επαγγελματική, καθώς και ακαδημαϊκών. Διασφαλίζει ότι οι άνδρες και οι γυναίκες που ενδιαφέρονται πραγματικά για το νοσηλευτικό επάγγελμα είναι σε θέση να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα όπως και οι ομόλογοί τους σε άλλες ειδικότητες.

Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης μέσα από τη μελέτη της θεωρίας Νοσηλευτικής, κοινωνικές και φυσικές επιστήμες και την έρευνα, δίνει τη δυνατότητα στο άτομο να λειτουργήσει ως επαγγελματίας για την παροχή νοσηλευτικής φροντίδας στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το ακαδημαϊκό πρόγραμμα στη Νοσηλευτική του Πανεπιστημίου Igbinedion συμμορφώνεται με το σύνθημα του Πανεπιστημίου «Γνώση & Excellence".

Ως εκ τούτου, έχουν σχεδιαστεί για να παράγουν επαγγελματίες νοσοκόμα που μπορεί να κατανοήσει τις κοινωνικές, ψυχολογικές και φυσικές παράγοντες που εμπλέκονται στην προώθηση, τη συντήρηση και την αποκατάσταση της υγείας και είναι σε θέση να μεταφράσει αυτούς τους παράγοντες υπόψη τις ανάγκες υγείας και τους σχετίζονται με τις κατάλληλες υπηρεσίες υγείας και την ευρύτερη κοινωνικού συστήματος της χώρας και όχι μόνο.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Η φιλοσοφία του τμήματος Νοσηλευτικής Επιστήμης της Σχολής της Κλινικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Igbinedion, Οκάντα ​​είναι σε συνήχηση με τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης στη Νιγηρία και ότι του Πανεπιστημίου Igbinedion: 1. Η νοσηλευτική σχολή πιστεύει ότι το Τμήμα της Νοσηλευτικής Επιστήμης πρέπει να έχουν τη μεγαλύτερη ανησυχία για την υπηρεσία μέσω υψηλών προδιαγραφών της υποτροφίας και προσωπικό χαρακτήρα. Ο απώτερος σκοπός είναι η προαγωγή της ευημερίας των πολιτών και τον πολιτισμό μέσα από μια ευρύτερη και βαθύτερη γνώση, λεπτότερες δεξιότητες, και την ευρύτερη εκτίμηση των ανθρώπινων αξιών και της Αφρικανικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

  1. Η σχολή πιστεύει ότι η προετοιμασία για την επαγγελματική νοσηλευτική πρέπει να αποτελείται από φιλελεύθερες και επαγγελματική εκπαίδευση που οδηγεί σε πτυχίο, και θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε ένα πανεπιστήμιο ρύθμιση. Ένα τέτοιο πρόγραμμα νοσηλευτικής θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος εκπαίδευσης πανεπιστήμιο, αξιοποιώντας και την υποστήριξη όλων των εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων του ιδρύματος.
  2. Το νοσηλευτικό επάγγελμα πιστεύει ότι ο άνθρωπος είναι ένα βιο-ψυχοκοινωνική ευεξία και οι ανάγκες του είναι το επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων της Νοσηλευτικής. Ο άνθρωπος είναι ένα μέλος μιας οικογένειας και των οικογενειών συνθέτουν τις κοινότητες.
  3. Η σχολή θεωρεί νοσηλευτική είναι μια διαδικασία αλληλεπίδρασης, η οποία έχει ως στόχο να βοηθήσει το άτομο της οικογένειας και της κοινότητας για τη διατήρηση ή τη δημιουργία ενός άριστου επιπέδου υγιεινής διαβίωσης. Η νοσοκόμα είναι ένα εγγενές μέρος της συναλλαγής, η οποία βοηθά το άτομο, την οικογένεια και την κοινότητα να τροποποιήσουν τα πρότυπα της καθημερινής ζωής, σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους. Η νοσοκόμα κάνει αυτό με τη χρήση της αναλυτικής-συνθετικής διαδικασίας, με την εφαρμογή των τεχνικών δεξιοτήτων και απαντήσεις συναίσθημα, και σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες 5. Η σχολή πιστεύει ότι μια ομάδα για την υγεία κατά την οποία το άτομο, η οικογένεια και η κοινότητα να παίξει σημαντικό ρόλο είναι η πιο αποτελεσματική προσέγγιση για την προώθηση, τη συντήρηση και την αποκατάσταση της υγείας.
  4. Πιστεύεται ότι ένα επαγγελματικό πρόγραμμα νοσηλευτικής θα πρέπει να ενσωματώσει τη γνώση από τις τέχνες, τις επιστήμες, τις ανθρωπιστικές επιστήμες και νοσηλευτικής, προκειμένου να διασφαλιστεί η χρηστή επαγγελματική κατάρτιση, για την τόνωση της έρευνας και τη συνεχή απόκτηση νέων γνώσεων, για την προώθηση της ατομικής ανάπτυξης εαυτό και να προωθήσει την ευημερία των πολιτών. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να υπάρχει μια ομαλή εξέλιξη στην εκμάθηση.
  5. Επαγγελματική εκπαίδευση Νοσηλευτική είναι χτισμένη πάνω στη θεωρητική βάση που επιδιώκει να αναπτύξει συνεχώς αυτο-κατευθυνόμενη επαγγελματίες που θα προωθήσει και τη γνώση τεστ στα οποία βασίζεται η πρακτική. Τρέχουσες απαιτήσεις της υγειονομικής περίθαλψης απαιτεί μια καινοτόμο προσέγγιση στην επαγγελματική προετοιμασία και ένα πρόγραμμα σπουδών που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

  1. Για να διατηρήσει τις ακαδημαϊκές προδιαγραφές που προβλέπονται από την Igbinedion Universtiy, Okada 2. Προκειμένου να υπάρξει ένα περιβάλλον ευνοϊκό για την μάθηση και την εξάσκηση της ποιότητας νοσηλευτικής φροντίδας 3. Να αποφοιτήσουν επαγγελματίες νοσηλευτές σε θέση να παρέχουν υψηλής ποιότητας νοσηλευτική φροντίδα σε άτομα, οικογένειες και κοινότητες διαφορετικό υπόβαθρο και σε μια ποικιλία κοινωνικών και πολιτιστικών ρυθμίσεις σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο 4. Για να βοηθήσει τους μαθητές να μάθουν να επιλύουν προβλήματα με την έκθεσή τους σε προβληματικές καταστάσεις και την επίλυσή τους σε ερευνητικά προγράμματα 5. Να παρέχουν επαγγελματίες νοσοκόμα που θα τονωθεί διανοητικά να βελτιώνουν συνεχώς τις δεξιότητές τους πράξη μέσω της αξιοποίησης των αποτελεσμάτων της έρευνας και μια δέσμευση για τον εαυτό της ανάπτυξης.

στόχοι του προγράμματος σπουδών

Μέχρι το τέλος του ακαδημαϊκού προγράμματος στη Νοσηλευτική, η προπτυχιακών αναμένεται να: - 1. Ενσωμάτωση έννοιες και αρχές από τις βιολογικές, κοινωνικές, φυσικές και νοσηλευτική επιστήμες στην παροχή συνολική νοσηλευτική περίθαλψη.

  1. Λειτουργούν αποτελεσματικά, ανεξάρτητα και σε συνεργασία με άλλα μέλη της υγείας και των συναφών κλάδων.
  2. Χρησιμοποιούν τη διαδικασία της νοσηλευτικής και άλλα εργαλεία της νοσηλευτικής στην βοηθώντας τα άτομα, τις οικογένειες και τις ομάδες να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της υγείας.
  3. Διατυπώστε ένα θεωρητικό πλαίσιο που ισχύει για τη νοσηλευτική φροντίδα των πελατών στα τρία επίπεδα της υγειονομικής περίθαλψης με τη χρήση δόγματα από συναφείς επιστήμες.
  4. Ενσωματώστε το σχέδιο ιατρικής φροντίδας σε δραστηριότητες νοσηλευτικής για την επίτευξη των στόχων των εξαρτημένων, αλληλοεξαρτώμενα και ανεξάρτητες λειτουργίες του νοσηλευτή.
  5. Να συμβάλει στη βελτίωση της νοσηλευτικής πρακτικής, συμμετέχοντας σε διεπιστημονική έρευνα, χρησιμοποιώντας τη διαδικασία της έρευνας και τη δημοσίευση της έρευνας σε καταστάσεις νοσηλευτική πρακτική.
  6. Εκτιμήσουν την επίδραση του πολιτισμού και συνήθειες σχετικά με την κατάσταση της υγείας των πελατών και χρησιμοποιούν αυτή τη γνώση για την ανάπτυξη των κλινικών δεξιοτήτων και τη διδασκαλία.
  7. Χρησιμοποιούν τις αρχές της διαχείρισης στη διοίκηση των εγκαταστάσεων υγειονομικής περίθαλψης και του προσωπικού.

Αρμοδιότητες του ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ

Μέχρι το τέλος του ακαδημαϊκού προγράμματος, απόφοιτος θα 1. Λειτουργία εξαρτημένα, αλληλένδετο και ανεξάρτητα σε τρεις (πρωτοβάθμια Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια) τα επίπεδα της φροντίδας, δίνοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσιών νοσηλευτικής σε πελάτες που χρησιμοποιούν τα κατάλληλα έννοια, μοντέλα και εργαλεία της νοσηλευτικής πρακτικής.

  1. Χρησιμοποιούν διαδικασία της νοσηλευτικής για την αξιολόγηση, το σχέδιο, την υλοποίηση και την αξιολόγηση των αναγκών νοσηλευτική φροντίδα του κάθε ασθενούς, της οικογένειας και της κοινότητας.
  2. Επίδειξη κλινικών δεξιοτήτων στην εφαρμογή της φροντίδας χρησιμοποιώντας τη γνώση που προέρχεται από τις φυσικές, κοινωνικές, βιολογικές και νοσηλευτική επιστήμες.
  3. Διατηρήστε τη διασφάλιση της ποιότητας και την προάσπιση της λογοδοσίας στην επαγγελματική πρακτική.
  4. Σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν τυπικής και άτυπης διδασκαλίας για τους πελάτες και το υπόλοιπο προσωπικό για την υγεία με τη χρήση κατάλληλων αρχές της διδασκαλίας και της μάθησης.
  5. Λειτουργία σε ένα διευρυμένο ρόλο μέσα στην ομάδα υγείας στη διαχείριση των ανθρώπινων και υλικών πόρων και την αξιολόγηση των επιπτώσεων των στρατηγικών παρέμβασης φροντίδας.
  6. Κινεί και διεξάγει έρευνα νοσηλευτικής και να αξιοποιήσει τα ευρήματα για τη βελτίωση της νοσηλευτική πρακτική.
  7. Συμμετάσχουν σε συνεργατική έρευνα με άλλους για τη βελτίωση της υγείας του πληθυσμού.
  8. Επίδειξη κατανόηση της ανάγκης για βελτίωση της εαυτό και τους άλλους μέσα από την ενεργό συμμετοχή σε πρόγραμμα συνεχούς εκπαίδευσης.
  9. Αναπτύξουν θετική στάση για να αναγνωρίσει την ουσιαστική αξία του ατόμου μέσω του / διαπροσωπικών απαντήσεις της του.
  10. Εμφάνιση δέσμευση για νοσηλευτικό επάγγελμα και το αίσθημα ευθύνης για τον εαυτό κατεύθυνση και την προσωπική ανάπτυξη.
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε3 περισσότερα μαθήματα αποIgbinedion University, Okada »

Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Μάρτ. 2020
Duration
4 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Μάρτ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Μάρτ. 2020

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη