Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Βασικές πληροφορίες

  • Διευθυντές: D. Benjamín Herreros
  • Πιστωτικές μονάδες: 60 ECTS.
  • Διάρκεια: 31 Οκτωβρίου - Ιούνιος (δύο έτη).
  • Modality: Online και μεικτά.
  • Τιμή: 4.800 ευρώ

παρουσίαση

Στην παρούσα ιατρική, οι ηθικές συγκρούσεις είναι όλο και πιο συχνές και έχουν μεγάλη επίδραση στη λήψη αποφάσεων. Είναι σημαντικό οι επαγγελματίες υγείας να αναπτύξουν ειδικές δεξιότητες για να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες προκλήσεις του φαρμάκου του μέλλοντος. Το «Master στην Κλινική Δεοντολογία» προσφέρει την ευκαιρία να αναπτύξουν γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις για τον εντοπισμό αποτελεσματικών λύσεων στις συγκρούσεις μέσω μιας καινοτόμου διδακτικής μεθοδολογίας που επικεντρώνεται στην ενεργητική διδασκαλία και την εκμάθηση δεξιοτήτων. Το μοντέλο διδασκαλίας που προσφέρεται στο Master είναι ολοκληρωμένο και διεπιστημονικό, επικεντρώνεται στην παρουσίαση των κλινικών περιπτώσεων μέσω προγραμμάτων ειδικά σχεδιασμένων για να διευκολύνουν την κατανόηση των σπουδαστών. Η μέθοδος διδασκαλίας για την παρουσίαση περιπτώσεων μέσω προγραμμάτων έχει εισαχθεί στην ιατρική στον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, είναι καινοτόμος στη διδασκαλία της κλινικής ηθικής στην Ισπανία και τη Λατινική Αμερική.

στόχοι

  • Κύριο: ανάπτυξη ειδικών ικανοτήτων που διευκολύνουν την επίλυση των συχνότερων δεοντολογικών συγκρούσεων στην κλινική πρακτική.
  • Δευτεροβάθμια:
    • Να γνωρίζει τις θεμελιώδεις πτυχές και τα προβλήματα της κλινικής ηθικής, καθώς και τους κύριους τομείς εφαρμογής της στην καθημερινή κλινική πρακτική.
    • Αναπτύξτε τις απαραίτητες δεξιότητες για να αναλάβετε το ρόλο ενός ηθικού συμβούλου / συμβούλου σε τρεις τρόπους: τη μεμονωμένη μορφή του συμβούλου, του μεσολαβητή και του μέλους των επιτροπών δεοντολογίας για την υγειονομική περίθαλψη.
    • Αναπτύξτε τις απαραίτητες στάσεις για να διευκολύνετε τη λήψη ηθικών αποφάσεων, τόσο μεμονωμένα όσο και σε ομάδες, και έτσι να επιλύσετε βέλτιστα τα πιο συχνά ηθικά προβλήματα.

απευθύνεται

  • Επαγγελματίες ιατρικής που αναπτύσσουν κλινική δραστηριότητα στον τομέα της υγείας. Αυτοί οι επαγγελματίες μπορούν να κυμαίνονται από λιγότερο έμπειρους γιατρούς (κάτοικοι των τελευταίων ετών και νέοι αναπληρωτές γιατροί) έως περισσότερους ειδικούς.
  • Πτυχίο επαγγελματίες με ενδιαφέρον για τις ηθικές πτυχές της κλινικής: νοσηλευτική, ψυχολογία, οδοντιατρική, φαρμακοβιομηχανία, φυσιοθεραπεία, κοινωνική εργασία, δίκαιο, φιλοσοφία. Μπορούν να είναι νέοι επαγγελματίες και επίσης ειδικοί επαγγελματίες.

μεθοδολογία

  • Το Master έχει μια μικτή μορφή (συνδυάζοντας την online διδασκαλία με τη διδασκαλία στην τάξη) και επίσης online .
  • Οι τάξεις εξ αποστάσεως θα γίνονται μέσω ροής , αλληλεπιδρώντας έτσι τον μαθητή με τον δάσκαλο και τους συμμαθητές του μέσω μιας online πλατφόρμας που εξασφαλίζει τη συμμετοχή τους, προσφέροντας την ίδια διδακτική ποιότητα με την κατηγορία πρόσωπο με πρόσωπο.
  • Περιπτώσεις-σενάρια: όλες οι τάξεις θα έχουν εκπαιδευτικό σεμινάριο με πρακτικές περιπτώσεις σχεδιασμένες ειδικά για τους σπουδαστές, σύμφωνα με μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία: μοντέλο μάθησης βάσει κρουσμάτων, οικολογική μάθηση και κλινική παρουσίαση . Η μέθοδος διδασκαλίας υιοθετεί μια προσέγγιση επικεντρωμένη στην κατασκευή ενός σεναρίου που αντιπροσωπεύει μια σύγκρουση κλινική περίπτωση, η οποία μπορεί να παρουσιαστεί ή να προσομοιωθεί από τους μαθητές. Το σενάριο υποστηρίζεται από εννοιολογικά σχήματα που επιτρέπουν στον μαθητή να αναλύσει την κλινική περίπτωση από δύο διαστάσεις: την ανάλυση του προβλήματος και τις πιθανές λύσεις του. Με τον τρόπο αυτό, η μάθηση επικεντρώνεται στο πρόβλημα και στις δεξιότητες που απαιτούνται για την επίλυσή του. Όλα τα σενάρια ενσωματώνονται σε προγράμματα που διευκολύνουν την ανάπτυξη των ικανοτήτων των φοιτητών.
  • Η αφηγηματική ηθική (οπτικοακουστικά μέσα και κείμενα) θα διευκολύνει τη συζήτηση των θεμελιωδών θεμάτων του προγράμματος διδασκαλίας, ενσωματώνοντας την κλινική ηθική με τις ιατρικές ανθρωπιστικές επιστήμες (ιστορία της ιατρικής, κοινωνικές επιστήμες, τέχνη, ανθρωπολογία), που επιτρέπει μια βαθιά κατανόηση των προβλημάτων και τα επιχειρήματα που εκτίθενται.
  • Προσομοίωση: οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν προσομοίωση (προσομοιωμένα σενάρια), έτσι ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν σε περιβάλλοντα κοντά στην κλινική πραγματικότητα. Η προσομοίωση σας επιτρέπει να αντιπροσωπεύετε ένα σενάριο με ελεγχόμενο τρόπο και να συνδυάσετε τη μάθηση με βάση τα προβλήματα με την εκμάθηση βασισμένη στις ικανότητες. Το προσομοιωμένο σενάριο προσφέρει τη δυνατότητα χειρισμού της δυναμικής μιας κλινικής περίπτωσης για την τόνωση της ανάπτυξης των ικανοτήτων. Η προσομοίωση συνδυάζει την κλινική παρουσίαση της περίπτωσης σύγκρουσης (προ-ενημέρωση) με μια συνειδητή στιγμή (debriefing) και μετατρέπει τις εμπειρίες του μαθητή (προσομοίωση) σε ένα σημείο εκκίνησης για την κατασκευή συγκεκριμένων ικανοτήτων. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στο διδακτικό προσωπικό να αξιολογήσει την απόκτηση ικανοτήτων μέσω ειδικών εργαλείων σχεδιασμένων με βάση τα εννοιολογικά σχήματα που υποστηρίζουν τον μαθητή στις θεωρητικές τάξεις.
  • Ώρες: Το 50% θα είναι ώρες διδασκαλίας ( online και προσωπικά) και το άλλο 50% θα είναι ατομική εργασία (ανάγνωση διδακτικού υλικού και ανάλυση περιπτώσεων) και σεμινάρια .
  • Οι μαθητές θα έχουν εξατομικευμένα μαθήματα με το διδακτικό προσωπικό για να διευκρινίσουν τυχόν αμφιβολίες που μπορεί να προκύψουν.
  • Η ενότητα 5 των πρακτικών και η TFM έχουν ως στόχο τη διεξαγωγή πρακτικής άσκησης σε κέντρα υγείας και συμβουλευτικές υπηρεσίες δεοντολογίας (επιτροπές δεοντολογίας, κλινικοί σύμβουλοι κ.λπ.), έτσι ώστε ο σπουδαστής να μπορεί να δοκιμάσει την επαγγελματική πραγματικότητα της κλινικής ηθικής και να επεξεργαστεί έτσι ικανότητες που αναπτύσσονται σε όλο τον Δάσκαλο Οι πρακτικές μπορούν να γίνουν αυτοπροσώπως και εξ αποστάσεως.
  • Master Mixed:
    • Ο συνδυασμός Master θα έχει δύο μορφές
      • Εβδομάδες: Δύο εβδομάδες πρόσωπο με πρόσωπο το πρώτο έτος (τελευταία εβδομάδα της ενότητας 1 και την πρώτη εβδομάδα της ενότητας 2) και δύο εβδομάδες πρόσωπο με πρόσωπο το δεύτερο έτος (οι πρακτικές στην ενότητα 5)
      • Ημέρες: Δέκα ημέρες το πρώτο έτος (Παρασκευή πρωί και απόγευμα) και δέκα ημέρες το δεύτερο έτος (Παρασκευή πρωί και απόγευμα).
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Spanish (Spain)
Τελευταία ενημέρωση March 12, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο, Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
2 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
4,800 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Σεπτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη