$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Κορυφαία Διδακτορικά Ιατρικής (MDs) στην Υγεία 2022

Ο Διδάκτορ Ιατρικής είναι ένα δίπλωμα υψηλού επιπέδου που απαιτεί περίπου έξη έτη για την ολοκλήρωσή του. Πολλά προγράμματα M.D. απαιτούν ένα συνδυασμό παρακολούθησης μαθημάτων, ερευνητικών εργασιών και πρακτικής κλιν… περαιτέρω

Ο Διδάκτορ Ιατρικής είναι ένα δίπλωμα υψηλού επιπέδου που απαιτεί περίπου έξη έτη για την ολοκλήρωσή του. Πολλά προγράμματα M.D. απαιτούν ένα συνδυασμό παρακολούθησης μαθημάτων, ερευνητικών εργασιών και πρακτικής κλινικής άσκησης για να πιστοποιήσουν τους φοιτητές ως διδάκτορες ιατρούς.

Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές σχετικά με Διδακτορικά Ιατρικής (MDs) στην Υγεία 2022

Διαβάστε Λιγότερα
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
European University
Τιφλίδα, Γεωργία

Στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ιατρικού επαγγελματία σύμφωνα με τα σύγχρονα διεθνή πρότυπα, ο οποίος θα μπορεί να εφαρμόζει στην πράξη αρχές της τεκμηριωμένης ιατρικ ... +

Στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ιατρικού επαγγελματία σύμφωνα με τα σύγχρονα διεθνή πρότυπα, ο οποίος θα μπορεί να εφαρμόζει στην πράξη αρχές της τεκμηριωμένης ιατρικής, να χρησιμοποιεί στην πράξη σχετικές αρχές ηθικής, έρευνας και επικοινωνίας. και να είναι σε θέση να εδραιώσει τον εαυτό του και να συνεχίσει την ανάπτυξη μέσα σε συνεχώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον. -
M.D.
Πλήρες ωράριο
6 έτη
Αγγλικά
Αύγ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
University of Nicosia Medical School
Λευκωσία, Κυπριακή Δημοκρατία

Το University of Nicosia Medical School , το παλαιότερο και μεγαλύτερο στην Κύπρο, προσφέρει ένα πρόγραμμα σπουδών MD σχεδιασμένο για όσους κατέχουν πανεπιστημιακά πτυχία σε ο ... +

Το University of Nicosia Medical School , το παλαιότερο και μεγαλύτερο στην Κύπρο, προσφέρει ένα πρόγραμμα σπουδών MD σχεδιασμένο για όσους κατέχουν πανεπιστημιακά πτυχία σε οποιονδήποτε τομέα. Η Ιατρική Σχολή έχει χρησιμοποιήσει τη σημαντική εμπειρία της, για περισσότερα από δέκα χρόνια, στην παροχή μεταπτυχιακής ιατρικής εκπαίδευσης για να αναπτύξει ένα νέο πρόγραμμα που απευθύνεται σε κατόχους πανεπιστημιακών πτυχίων οποιουδήποτε κλάδου. Αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη βασική ιατρική εκπαίδευση και έχει διαπιστευθεί από τον Κυπριακό Οργανισμό Διασφάλισης Ποιότητας και Διαπίστευσης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (CYQAA) σύμφωνα με τα ισχυρά και ολοκληρωμένα πρότυπα ιατρικής εκπαίδευσης της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας για Ιατρική Εκπαίδευση (WFME). Ως εκ τούτου, απευθύνεται σε επίδοξους γιατρούς που στοχεύουν να ασκήσουν ιατρική σε όλο τον κόσμο. Διαπιστευμένο σύμφωνα με τα πρότυπα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ιατρικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών με επίκεντρο τον μαθητή με ολοκληρωμένη μάθηση βάσει περιπτώσεων από το 1ο έτος Πρώιμη κλινική έκθεση με διαχρονικές κλινικές τοποθετήσεις από το έτος 2 Έξι έργα που προωθούν την κριτική διερεύνηση και παρέχουν ευκαιρίες έρευνας Υποστήριξη σταδιοδρομίας από το 1ο έτος προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε μαθητή Ποικιλόμορφο φοιτητικό σώμα από περισσότερες από 80 χώρες Το πρόγραμμα σπουδών σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από μια διεθνή ομάδα που αποτελείται από ειδικούς ιατρικής εκπαίδευσης από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Κύπρο και αποφοίτους Ιατρικής Σχολής και εξετάστηκε από μια επιτροπή διαφορετικών ενδιαφερομένων, συμπεριλαμβανομένων ακαδημαϊκών, σημερινών φοιτητών, μελλοντικών εργοδοτών και εκπροσώπων οργανώσεων ασθενών. Το πρόγραμμα σπουδών είναι ευθυγραμμισμένο με την αποστολή και τις βασικές αξίες της Σχολής και αντλεί από τις αρχές και τις μεθόδους της σύγχρονης ιατρικής παιδαγωγικής. Με την εστίαση στο μαθητή στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας, το πρόγραμμα διασφαλίζει την ανάπτυξη ενεργών μαθητών και κριτικών στοχαστών που αγκαλιάζουν τον προβληματισμό σχετικά με την εμπειρία τους και που είναι σε θέση να συνεργάζονται με συναδέλφους από διάφορους κλάδους υγειονομικής περίθαλψης. Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα είναι σε θέση να εξασφαλίσουν μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην ειδικότητα που θα επιλέξουν. Θα μπορούν να ασκούν την ιατρική με ικανό και συμπονετικό τρόπο, συνεργαζόμενοι με άλλους επαγγελματίες υγείας, να εξελιχθούν σε καινοτόμους ερευνητές, αποτελεσματικούς ηγέτες και δασκάλους με επίκεντρο τον μαθητή και, τελικά, να εξυπηρετούν και να βελτιώνουν την υγεία του πληθυσμού. Γενικοί Στόχοι Το πρόγραμμα παρέχει στους μεταπτυχιακούς φοιτητές την ευκαιρία να λάβουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας στην Ιατρική. Καθώς απευθύνεται σε όσους κατέχουν το πρώτο πτυχίο, ο τρόπος παράδοσής του εστιάζει σε μια εξαιρετικά ολοκληρωμένη προσέγγιση της μάθησης. Δίνει μια αρχική έμφαση στις βασικές επιστήμες που σχετίζονται με την ιατρική, ακολουθούμενη από ένα πρόγραμμα βασισμένο σε σύστημα/θέμα, κλινικά εστιασμένο, χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό μεθοδολογιών μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της μάθησης βάσει περίπτωσης/προβλήματος/ομάδας, της ανατρεπόμενης τάξης και της κλινικής εκπαίδευσης. Η κατευθυνόμενη αυτομάθηση και η μάθηση με βάση την τεχνολογία είναι και τα δύο κλειδιά για το πρόγραμμα. Υπάρχει σημαντική πρώιμη κλινική εμπειρία από το δεύτερο έτος που κορυφώνεται στα δύο τελευταία αμιγώς κλινικά έτη σπουδών. Οι γενικοί στόχοι του προγράμματος είναι: Εκπαιδεύστε τους μαθητές να γίνουν ιατροί υψηλής ικανότητας και εξοπλίστε τους με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις που θα τους επιτρέψουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σύγχρονης ιατρικής. Δημιουργήστε ικανούς και φροντισμένους αποφοίτους, ασφαλείς για την εξάσκηση αρχικά ως κατώτεροι γιατροί και με τη δυνατότητα να αναπτύξουν τη σταδιοδρομία τους στον κλάδο της ιατρικής που έχουν επιλέξει. Παρέχετε σε κάθε μαθητή την τεκμηριωμένη γνώση και εμπειρία που είναι απαραίτητη για να προχωρήσει τόσο επιστημονικά όσο και ανθρωπιστικά στη φροντίδα και τη θεραπεία όσων είναι άρρωστα, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης φροντίδας σε επείγοντα ιατρικά περιστατικά. Προώθηση της ανάπτυξης δια βίου δεσμεύσεων για υποτροφίες και υπηρεσίες προς μεμονωμένους ασθενείς και την κοινότητα. Ενθαρρύνετε τους μαθητές να ασκούν την ιατρική ολιστικά, συμπεριλαμβανομένων ηθικών, νομικών, ψυχολογικών και κοινωνικών εκτιμήσεων. Προώθηση της υγείας και της ευεξίας μέσω της πρόληψης και της έρευνας ασθενειών. Συμβολή στην καθιέρωση της Κύπρου ως περιφερειακού κέντρου αριστείας στην ιατρική εκπαίδευση Μαθησιακά Αποτελέσματα Προγράμματος Οι αρχές της αποστολής και οι βασικές αξίες της Ιατρικής Σχολής αποτελούν τη βάση του σχεδιασμού και της ανάπτυξης του μεταπτυχιακού προγράμματος MD (GEMD) και των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων του για τους αποφοίτους. Αυτά τα αποτελέσματα έχουν σχεδιαστεί με βάση ότι οι απόφοιτοι του προγράμματος θα έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και επαγγελματικές ικανότητες για να παρέχουν ασφαλή και αποτελεσματική φροντίδα με επίκεντρο τον ασθενή και έχουν ομαδοποιηθεί σε αυτές τις τρεις αντίστοιχες επικεφαλίδες. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση: Η γνώση Εξηγήστε την κανονική ανθρώπινη δομή και λειτουργία σε μοριακό, κυτταρικό, ιστό, όργανο και επίπεδο ολόκληρου του σώματος από τη σύλληψη έως την τρίτη ηλικία. Εξηγήστε τις επιστημονικές αρχές που διέπουν κοινές και σημαντικές διαδικασίες ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων της φλεγμονής, της μόλυνσης, της νεοπλασίας και του τραύματος. Περιγράψτε τις βασικές φαρμακολογικές αρχές μαζί με τη φαρμακολογία των φαρμάκων που χρησιμοποιούνται συνήθως, συμπεριλαμβανομένων των τρόπων δράσης, της φαρμακοκινητικής, της φαρμακευτικής αλληλεπίδρασης και των παρενεργειών. Περιγράψτε το ρόλο της γενετικής στην πρόβλεψη του κινδύνου ασθένειας και στην εξατομικευμένη ιατρική. Εξηγήστε τους καθοριστικούς παράγοντες της φυσιολογικής ανθρώπινης συμπεριφοράς σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο. Εξηγήστε πώς ψυχολογικοί και κοινωνιολογικοί παράγοντες μπορεί να επηρεάσουν τον κίνδυνο ασθένειας και το αποτέλεσμα της θεραπείας. Περιγράψτε πώς τα άτομα προσαρμόζονται σε σημαντικές αλλαγές στη ζωή, συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισης της ασθένειας. Εξηγήστε την έννοια της «ευεξίας» και περιγράψτε τη σημασία της προώθησης παραγόντων του τρόπου ζωής για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής υγείας. Περιγράψτε το ρόλο της επιδημιολογίας στην αξιολόγηση της υγείας ενός πληθυσμού. Συζητήστε τον ρόλο των περιβαλλοντικών, οικολογικών, κοινωνικών, συμπεριφορικών, επαγγελματικών και πολιτισμικών παραγόντων στον καθορισμό της υγείας σε ατομικό, κοινοτικό και κοινωνικό επίπεδο. Περιγράψτε τις αρχές της πρωτογενούς, δευτερογενούς και τριτογενούς πρόληψης της νόσου, μαζί με τον ρόλο της ανοσοποίησης και του προσυμπτωματικού ελέγχου. Περιγράψτε τις βασικές αρχές ελέγχου των μεταδοτικών ασθενειών τόσο σε νοσοκομειακό όσο και σε κοινοτικό περιβάλλον. Συζητήστε τον ρόλο της διατροφής στην υγεία και την ασθένεια. Συζητήστε τους καθοριστικούς παράγοντες της υγείας από μια παγκόσμια προοπτική και αναγνωρίστε τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν παγκόσμιοι παράγοντες στην τοπική υγεία. Περιγράψτε τη χρησιμότητα των ποιοτικών και ποσοτικών μεθόδων στην επιστημονική έρευνα. Ερμηνεύουν κοινές στατιστικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην ιατρική και στην ιατρική έρευνα. Αξιολογήστε κριτικά την ερευνητική βιβλιογραφία ως προς το σχεδιασμό της μελέτης, τα αποτελέσματα, την ανάλυση και τα συμπεράσματα. Συζητήστε τον ρόλο των γιατρών στη συμβολή στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων ασθενών. Περιγράψτε τις αρχές της πληροφορικής υγείας. Δεξιότητες Επικοινωνήστε συμπονετικά και αποτελεσματικά με ασθενείς και, κατά περίπτωση, με σημαντικούς άλλους, συμπεριλαμβανομένης της λήψης σχετικού, εστιασμένου ιστορικού. Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με συναδέλφους σε όλα τα επαγγελματικά περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένων των ομαδικών καταστάσεων. Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με γραπτά και ηλεκτρονικά μέσα καθώς και προφορικά. Διατηρείτε ακριβή κλινικά αρχεία και επιδεικνύετε δεξιότητες στην καταγραφή, οργάνωση και διαχείριση πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης της κατάλληλης τεχνολογίας πληροφοριών. Πραγματοποιήστε μια εξέταση των κύριων συστημάτων του σώματος σε ένα προσομοιωμένο περιβάλλον. Αξιολογήστε, διερευνήστε και διαχειριστείτε τους ασθενείς με ασφαλή, ικανό και προσεκτικό τρόπο, εφαρμόζοντας υγιή κλινική λογική σε όλα τα στάδια της διαδικασίας. Συνταγογραφήστε φάρμακα με ασφάλεια υπό επίβλεψη, συμπεριλαμβανομένου του υπολογισμού της δόσης, της σύνταξης συνταγών και της χορήγησης. Αναγνωρίστε και διαχειριστείτε απειλητικές για τη ζωή καταστάσεις και παρέχετε τον άμεσο πυρήνα των ιατρικών έκτακτων περιστατικών, συμπεριλαμβανομένων των Πρώτων Βοηθειών και της Αναζωογόνησης. Επαγγελματικές Ικανότητες Συζητήστε τη φύση του ιατρικού επαγγελματισμού και τη σημασία του στη φροντίδα των ασθενών, αναγνωρίζοντας ότι η φροντίδα και η ασφάλεια των ασθενών είναι κεντρικής σημασίας για την καθημερινή τους πρακτική. Συνεργαστείτε με μέλη της διεπιστημονικής ομάδας και κατανοήστε τους προσωπικούς τους ρόλους και ευθύνες εντός της ομάδας καθώς και εκείνων άλλων επαγγελματιών υγείας. Συζητήστε τις βασικές αρχές που στηρίζουν την ορθή ηθική πρακτική, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης σεβασμού των ασθενών ανεξάρτητα από τον τρόπο ζωής, τον πολιτισμό, τις πεποιθήσεις, τη θρησκεία, τη φυλή, το χρώμα, το φύλο, τη σεξουαλικότητα, την αναπηρία, την ηλικία και την κοινωνική ή οικονομική τους κατάσταση. Να έχετε επίγνωση και να είστε σε θέση να συζητήσετε τα κύρια ηθικά ζητήματα στην υγειονομική περίθαλψη που μπορεί να συναντήσετε στην καθημερινή κλινική πρακτική, συμπεριλαμβανομένου του ενδιαφέροντος για την εμπιστευτικότητα και του σεβασμού της ατομικής αυτονομίας. Εξηγήστε τη σημασία της διατήρησης του απορρήτου των ασθενών και του σεβασμού της αυτονομίας, της αξιοπρέπειας και της ιδιωτικής ζωής των ασθενών. Εξηγήστε τις επαγγελματικές και νομικές ευθύνες κάποιου κατά την πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τη φροντίδα, την έρευνα και την εκπαίδευση ασθενών. Δείξτε κατανόηση της σημασίας του να ενεργείτε πάντα με ειλικρίνεια και ακεραιότητα, συμπεριλαμβανομένου του καθήκοντος της ανοιχτής αποκάλυψης όταν τα πράγματα πάνε στραβά. Δείξτε ότι κατανοείτε πότε απαιτείται η συναίνεση του ασθενούς και πώς λαμβάνεται καλύτερα. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση του πότε και πώς πρέπει να ληφθεί η συγκατάθεση από τρίτο μέρος. Αναγνωρίστε τον πιθανό αντίκτυπο στη φροντίδα του ασθενούς των προσωπικών πεποιθήσεων και προκαταλήψεων κάποιου και περιγράψτε τις στρατηγικές που το μετριάζουν. Περιγράψτε τις αρχές της προστασίας των παιδιών και των ευάλωτων ενηλίκων. Δείξτε μια δια βίου δέσμευση για υποτροφίες και υπηρεσίες προς τον μεμονωμένο ασθενή και την κοινότητα. Ασκήστε την ιατρική ολιστικά, λαμβάνοντας υπόψη ηθικές, νομικές, ψυχολογικές και κοινωνικές εκτιμήσεις. Προώθηση της υγείας και της ευεξίας μέσω της πρόληψης και της έρευνας ασθενειών. Συμβολή στην καθιέρωση της Κύπρου ως περιφερειακού κέντρου αριστείας στην ιατρική εκπαίδευση. Διδακτέα ύλη Το πρόγραμμα σπουδών είναι καινοτόμο και βασίζεται στις σημαντικές προόδους στην ιατρική εκπαίδευση που έχουν σημειωθεί διεθνώς τις τελευταίες δεκαετίες και στην τελευταία έρευνα στον τομέα. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η εστίαση στο μαθητή, η διαδραστική διδασκαλία σε μικρές ομάδες, οι τεχνολογικές καινοτομίες, η κάθετη και οριζόντια ολοκλήρωση στις βασικές και κλινικές επιστήμες και ο προσανατολισμός στην κοινότητα. Έτη 1 – 3 Στα πρώτα τρία χρόνια, δίνεται έμφαση στη μάθηση με βάση τα συμφραζόμενα με μαθησιακά αποτελέσματα που συνδέονται με εβδομαδιαία σενάρια ή περιπτώσεις που έχουν όλο και πιο κλινικό χαρακτήρα. Τα σενάρια/ περιπτώσεις παρέχουν ένα πλαίσιο που εστιάζει στα μαθησιακά αποτελέσματα της εβδομάδας και δείχνει τη συνάφειά τους με την πρακτική. Η συζήτηση και ανάλυση αυτών των σεναρίων/ περιπτώσεων σε περιβάλλον μικρών ομάδων είναι η βάση της εβδομάδας μάθησης κατά τα πρώτα τρία χρόνια. Υπάρχει πρώιμη κλινική έκθεση με διαχρονική κλινική τοποθέτηση που ξεκινά από την αρχή του δεύτερου έτους του προγράμματος. Το πρώτο έτος έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια σταθερή βάση στις βασικές επιστήμες που στηρίζουν την πρακτική της ιατρικής. Το έτος επικεντρώνεται στη γενετική και τη μοριακή βιολογία, την ανάπτυξη και τη λειτουργική ιστολογία, τη βιοχημεία και το μεταβολισμό, και τη βάση της φυσιολογίας και της φαρμακολογίας. Αυτά τα βασικά μαθήματα συμπληρώνονται από δύο έργα που καλύπτουν την κριτική αξιολόγηση της βιβλιογραφίας και την ανάλυση δεδομένων παρέχοντας τη βάση για εκπαίδευση στην κριτική διερεύνηση και αξιολόγηση αποδεικτικών στοιχείων. Κατά το δεύτερο έτος, η εκμάθηση των βασικών επιστημών παραμένει το επίκεντρο, αλλά αυτό γίνεται ολοκληρωμένο και συστημικό και καλύπτει διαδοχικά το καρδιαγγειακό, το αναπνευστικό, το γαστρεντερικό, το ουροποιητικό, το ενδοκρινικό, το μυοσκελετικό, το νευρολογικό και το αναπαραγωγικό σύστημα καθώς και την ανάπτυξη και ανάπτυξη στην παιδική ηλικία. Η μάθηση σε μικρές ομάδες συνεχίζεται ως η ραχοκοκαλιά της μαθησιακής εβδομάδας και η διδασκαλία κλινικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων εισάγεται για πρώτη φορά και ακολουθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της εβδομάδας. Εισάγονται οι κλινικές τοποθετήσεις και περιλαμβάνουν διαμήκεις προσαρτήσεις μία φορά την εβδομάδα σε μια σειρά κλινικών πλαισίων, με έμφαση στις εγκαταστάσεις πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Στόχος της κλινικής προσκόλλησης σε αυτό το πρώιμο στάδιο είναι να δώσει αυξημένη εμπιστοσύνη στους μαθητές στη λήψη ιστορικού και στη διεξαγωγή κλινικών εξετάσεων χρησιμοποιώντας δεξιότητες που αποκτήθηκαν στο εργαστήριο προσομοίωσης, καθώς και να παρέχει το απαραίτητο κλινικό πλαίσιο για τα εβδομαδιαία περιστατικά. Εκτός από την οριζόντια ολοκλήρωση της εβδομάδας μάθησης, τα μαθήματα του έτους 2 παρέχουν ευκαιρίες για σπειροειδή μάθηση και κάθετη ολοκλήρωση, όπως συμβαίνει μεταξύ της μοριακής γενετικής στο Έτος 1 και της κλινικής γενετικής στο μάθημα Αναπαραγωγή, Ανάπτυξη και Ανάπτυξη του έτους 2. Κατά το τρίτο έτος, η βασική δομή των εβδομαδιαίων υποθέσεων συνεχίζεται, αλλά τα θέματα γίνονται πιο πολύπλοκα και αφορούν πολλαπλά συστήματα. Οι διαχρονικές κλινικές τοποθετήσεις, παρόμοιες με αυτές που περιγράφονται στο Έτος 2, εμφανίζονται επίσης στο πρώτο εξάμηνο και το πρώτο μάθημα του δεύτερου εξαμήνου με έμφαση στην παροχή ευκαιριών στους φοιτητές να εξασκήσουν τις κλινικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες και να παρέχουν ένα ευρύ κλινικό πλαίσιο για τη μάθηση σε αυτά τα μαθήματα. Τα μαθήματα του 3ου έτους είναι εξαιρετικές ευκαιρίες για σπειροειδή μάθηση και κάθετη ολοκλήρωση της φυσιολογίας και της παθοφυσιολογίας που βασίζεται στο σύστημα καθώς και των κλινικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων με μια στρατηγική που δεν περιορίζεται πλέον από μια προσέγγιση συστημάτων σώματος. Το τελευταίο μάθημα στο Έτος 3 είναι η Πολυνοσηρότητα και η έμφαση εδώ μετατοπίζεται από μια κλινική προσκόλληση μία φορά την εβδομάδα στη μάθηση κυρίως στο κλινικό περιβάλλον. Στόχος αυτού είναι να εδραιώσει τις δεξιότητες των μαθητών στη λήψη κλινικού ιστορικού, στη διεξαγωγή κλινικής εξέτασης και στη διαμόρφωση μιας βασικής διαφορικής διάγνωσης, καθώς και στην ευρεία κατανόηση της διαχείρισης των ασθενών. Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τους φοιτητές για κλινική εκπαίδευση στα Έτη 4 και 5 του προγράμματος. Έτος 4 -5 Στα έτη 4 και 5, η μάθηση λαμβάνει χώρα στο κλινικό περιβάλλον. Η παράδοση του προγράμματος σπουδών στα Έτη 4 και 5 χρησιμοποιεί τόσο οριζόντια όσο και κάθετη ολοκλήρωση. Οι ιατρικοί και χειρουργικοί κλάδοι ενσωματώνονται οριζόντια, για παράδειγμα, Ιατρική και Χειρουργική Γαστρεντερολογία, Νεφρολογία και Ουρολογία, Ρευματολογία και Ορθοπαιδική. Η κάθετη ολοκλήρωση χρησιμοποιείται για την οικοδόμηση σε προηγούμενες γνώσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας επίσημα δομημένης επανεξέτασης των βασικών επιστημών. Οι μαθητές επανεξετάζουν τις καταστάσεις που αντιμετώπισαν τα προηγούμενα χρόνια, καθώς και τις λιγότερο συχνές διαταραχές. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια η εστίαση είναι στην επίτευξη μιας διάγνωσης π.χ. μέσω του ιστορικού, της εξέτασης και των κατάλληλων ερευνών, στα Έτη 4 και 5, οι μαθητές αναμένεται να δώσουν αυξανόμενη έμφαση στη διαχείριση ασθενών. Κατά τη διάρκεια των ανώτερων κλινικών ετών, το επίπεδο ευθύνης αυξάνεται σταδιακά μέσω της επανεξέτασης των θεμάτων που είχαν προηγουμένως συναντηθεί, η οποία κορυφώνεται με επισυνάψεις τύπου βοηθού στο Έτος 5, ως προετοιμασία για το πρώτο έτος κλινικής πρακτικής. Οι φοιτητές που θα παραμείνουν στην Κύπρο για κλινική εκπαίδευση θα χρειαστούν την κατάλληλη γνώση της ελληνικής ώστε να μπορούν να επικοινωνούν καλύτερα με τους ασθενείς. Η Ιατρική Σχολή παρέχει δωρεάν μαθήματα ελληνικής γλώσσας για να προετοιμάσει τους μαθητές για αυτή την απαίτηση. -
M.D.
Πλήρες ωράριο
5 έτη
Αγγλικά
Σεπτ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)