MSc Επαγγελματική Θεραπεία (Προ-εγγραφή)
University of Lincoln
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* για διεθνείς φοιτητές | φοιτητές κατ' οίκον: 9.250 £
Ανακαλύψτε το Lincoln όπου κι αν βρίσκεστε στον κόσμο
Τα διαδικτυακά σεμινάρια, τα μαθήματα master, οι συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων και οι ομιλίες σε πάνελ φοιτητών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε πώς είναι να ζεις και να σπουδάζεις στο University of Lincoln
Εισαγωγή
Το MSc Occupational Therapy (προεγγραφή) είναι ένα πρόγραμμα που βασίζεται στην επιστήμη και έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάζει τους αποφοίτους για εργασία σε διάφορα περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών υγείας, των υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας, της στέγασης, της εκπαίδευσης, των εθελοντικών οργανώσεων ή ως ανεξάρτητων επαγγελματιών.
Αυτό το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για όσους θέλουν να εκπληρώσουν ή να εργαστούν για να εκπληρώσουν τις δυνατότητές τους ως εργοθεραπευτές, για να προωθήσουν τη λειτουργία, την ποιότητα ζωής και την πραγματοποίηση των δυνατοτήτων σε άτομα που βιώνουν επαγγελματική στέρηση, ανισορροπία ή αποξένωση. Πιστεύουν ότι η δραστηριότητα μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για την αποκατάσταση της δυσλειτουργίας, τη διευκόλυνση της προσαρμογής και την αναδημιουργία ταυτότητας.
Οι εργοθεραπευτές συνεργάζονται με ενήλικες και παιδιά όλων των ηλικιών με ένα ευρύ φάσμα παθήσεων. συνηθέστερα εκείνοι που έχουν δυσκολίες λόγω ψυχικής ασθένειας ή σωματικής ή μαθησιακής αναπηρίας. Το μάθημα επιδιώκει να αναπτύξει τις δεξιότητες, τις γνώσεις και την αυτοπεποίθηση που απαιτούνται για να εργαστούν σε μια σειρά από πολύπλοκα και δυναμικά περιβάλλοντα υγείας και κοινωνικής φροντίδας.
Οι σπουδαστές σε αυτό το μάθημα ενθαρρύνονται να εκτιμήσουν και να κατανοήσουν την τρέχουσα πρακτική εργοθεραπείας ενώ είναι κρίσιμοι στην προσέγγισή τους για την ανάπτυξη νέων, καινοτόμων και τεκμηριωμένων παρεμβάσεων. Υπάρχουν διεπαγγελματικά στοιχεία του μαθήματος που έχουν σχεδιαστεί για να αναπτύξουν επαγγελματίες που είναι επαγγελματίες, συμπονετικοί, ασφαλείς, στοχαστικοί και αυτόνομοι. Η συνεργασία με συνομηλίκους από άλλα επαγγέλματα, όπως η φυσιοθεραπεία, η νοσηλευτική, η μαιευτική και η κοινωνική εργασία συμβάλλει στην προώθηση της ομαδικής εργασίας, της συνεργασίας και της εφαρμογής των ερευνητικών δεξιοτήτων στον μετασχηματισμό των υπηρεσιών υγείας και κοινωνικής φροντίδας.
Δίνοντας προτεραιότητα στη διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο
Στο University of Lincoln , προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία των μαθητών μας είναι ελκυστική, υποστηρικτική και ακαδημαϊκά προκλητική. Καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, έχουμε προσαρμοστεί στις κυβερνητικές οδηγίες για να διατηρήσουμε τους μαθητές, το προσωπικό και την κοινότητά μας ασφαλή. Όλοι οι εναπομείναντες νομικοί περιορισμοί Covid-19 στην Αγγλία καταργήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2022 στο πλαίσιο του Σχεδίου της Κυβέρνησης&rsquo για τη Ζωή με τον Covid-19 και έχουμε αγκαλιάσει μια ασφαλή επιστροφή στην προσωπική διδασκαλία στην πανεπιστημιούπολη. Όπου ενδείκνυται, η πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία ενισχύεται με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογίας και μπορεί να συμπληρωθεί με διαδικτυακές ευκαιρίες όπου αυτές υποστηρίζουν μαθησιακά αποτελέσματα.
Είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι να προσαρμόσουμε τα σχέδιά μας εάν οι αλλαγές στην κυβερνητική καθοδήγηση το καταστήσουν απαραίτητο και θα προσπαθήσουμε να κρατάμε ενήμερους τους σημερινούς και τους υποψήφιους φοιτητές.
Χαρακτηριστικά
Στο University of Lincoln βρίσκεται η Μονάδα Έρευνας Κοινότητας και Υγείας (CaHRU), η οποία είναι το ερευνητικό κέντρο για τη Σχολή Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας. Το CaHRU διεξάγει κορυφαία διεπιστημονική έρευνα παγκοσμίως με χρήστες υπηρεσιών, επαγγελματίες των υπηρεσιών υγείας και οργανισμούς για να αυξήσει την υγεία και την ευημερία σε όλες τις υπηρεσίες υγείας, κοινωνικής και φροντίδας τρίτου τομέα. Το CaHRU είναι σύμμαχος με το Ινστιτούτο Υγείας Λίνκολν. Το Ινστιτούτο Υγείας Λίνκολν (LIH) είναι μια πανεπιστημιακή πολυεπιστημονική ερευνητική συνεργασία που διεξάγει εξαιρετικές διεθνώς και παγκόσμιας κλάσης μελέτες από «κύτταρο σε κοινότητα»
Κατά το δεύτερο έτος, οι μαθητές μπορεί να έχουν την ευκαιρία να προχωρήσουν σε μια «τοποθέτηση ρόλων» όπου θα είναι σε θέση να εξερευνήσουν και να αιτιολογήσουν τον πιθανό ρόλο ενός εργοθεραπευτή σε έναν οργανισμό. Οι επιλογές για αυτό είναι ευρείες και ποικίλες και οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν ευκαιρίες σε τομείς ενδιαφέροντος με την υποστήριξη του διδακτικού προσωπικού.
"Αυτές οι πληροφορίες ήταν σωστές τη στιγμή της δημοσίευσης (Ιούλιος 2023)"
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πώς μελετάτε
Η συνεργασία είναι βασικό μέρος αυτού του μεταπτυχιακού τίτλου και οι μαθητές ενθαρρύνονται να μάθουν με και από άλλους επαγγελματίες υγείας. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις διδασκόμενες μαθησιακές εμπειρίες τους σε πραγματικές συνθήκες, καθώς το πρόγραμμα είναι δομημένο μέσω πενήντα τοις εκατό θεωρίας και πενήντα τοις εκατό πρακτικής.
Οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε συνεργασία και συνεργασία με ακαδημαϊκούς, επαγγελματίες, χρήστες υπηρεσιών και άλλους φοιτητές. Το μάθημα στοχεύει να ενδυναμώσει τους φοιτητές να γίνουν νοσηλευτές που είναι ανθεκτικοί, φροντισμένοι, στοχαστικοί και δια βίου μαθητές για να διευκολύνουν τη γνώση άλλων ρόλων και υπηρεσιών, τη συνεργασία μεταξύ φορέων και την αυτοπεποίθηση να εργαστούν πέρα από τα επαγγελματικά όρια.
Φοιτητής ως Παραγωγός
Η μάθηση και η διδασκαλία που βασίζονται στην έρευνα και τεκμηριώνονται στο επίκεντρο της μαθησιακής εμπειρίας των μαθητών σε αυτό το μάθημα. Το Student as Producer είναι ένα μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης που ενθαρρύνει τους ακαδημαϊκούς και τους προπτυχιακούς φοιτητές να συνεργαστούν σε ερευνητικές δραστηριότητες. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που έχει δεσμευτεί να μάθει μέσω του να κάνει.
Οι αρχές του Student ως Παραγωγός είναι η ανακάλυψη, η συνεργασία, η εμπλοκή και η παραγωγή.
Ανακάλυψη
Οι μαθητές μπορούν να μάθουν μέσα από τη δική τους έρευνα. Η ανεξάρτητη μάθηση προωθείται σε κάθε ενότητα μέσω κατευθυνόμενης και αυτοκατευθυνόμενης μελέτης, επιτρέποντας στους μαθητές να ενσωματώσουν το διδασκόμενο περιεχόμενο στον τομέα της πρακτικής τους και προάγοντας την ανεξάρτητη μελέτη ως διαδικασία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές σε όλη την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
Συνεργασία
Η διεπαγγελματική εργασία είναι ένα σημαντικό μέρος του μαθήματος. Οι μαθητές μπορούν να συνεργαστούν για να αναπτύξουν τις γνώσεις και την κατανόησή τους και οι μαθητές μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ επαγγελματικών ομάδων συνομηλίκων και προσωπικού. Οι μαθητές θεωρούνται εταίροι στην παραγωγή και τη διάδοση της γνώσης.
Σύμπλεξη
Οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν την αυτοπεποίθηση και την ταυτότητά τους ως μέλος μιας επαγγελματικής κοινότητας. Οι μαθητές μπορούν να μεταφέρουν και να εφαρμόσουν τη μάθησή τους στη νοσηλευτική πρακτική, εμπλέκοντας πλήρως τον προβληματισμό και τον προληπτικό προσδιορισμό των δικών τους μαθησιακών αναγκών.
Παραγωγή
Το μάθημα επικεντρώνεται στην παραγωγή επαγγελματικά συναφών και καινοτόμων μαθησιακών αποτελεσμάτων που μπορούν να εφαρμοστούν και να εφαρμοστούν στη νοσηλευτική πρακτική, καθώς και στην επίτευξη ακαδημαϊκών μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Οι μαθητές αναλαμβάνουν μια σειρά από ενότητες στο μάθημα.
Ενότητες πρώτου έτους:
- Βασική διεπαγγελματική πρακτική
- Αξιολόγηση αναγκών, προγραμματισμός και συντονισμός φροντίδας
- Παροχή και αξιολόγηση φροντίδας
- Ηγεσία και επίβλεψη στη νοσηλευτική πρακτική
Ενότητες δεύτερης χρονιάς:
- Εφαρμοσμένη βελτίωση της υγείας
- Αξιολόγηση υπηρεσίας για κλινική πρακτική
- Μετασχηματισμός υπηρεσίας
- Όντας υπεύθυνος επαγγελματίας εγγεγραμμένος νοσοκόμα (Ενήλικας)
- Διαχείριση σύνθετης φροντίδας
Μέχρι το τέλος του προγράμματος, οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν την ικανότητά τους έναντι του Future νοσοκόμου: Πρότυπα επάρκειας για εγγεγραμμένες νοσοκόμες. Αυτά περιλαμβάνουν την ύπαρξη υπεύθυνου επαγγελματία, την προώθηση της υγείας και την πρόληψη της κακής υγείας, την αξιολόγηση των αναγκών και τον σχεδιασμό της φροντίδας, την παροχή και αξιολόγηση της περίθαλψης, την ηγεσία και τη διαχείριση της νοσηλευτικής περίθαλψης και την εργασία σε ομάδες, τη βελτίωση της ασφάλειας και της ποιότητας της περίθαλψης και, τον συντονισμό της φροντίδας.
Θέσεις εργασίας
Οι τοποθετήσεις εργασίας έχουν σχεδιαστεί για να προετοιμάσουν τους μαθητές να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις ενός ταχέως μεταβαλλόμενου κλινικού περιβάλλοντος, είτε πρόκειται για νοσοκομείο, ιατρείο GP είτε για κοινοτική υγειονομική περίθαλψη.
Σπουδάζω στο εξωτερικό
Στο δεύτερο έτος, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν μια προαιρετική τοποθέτηση είτε στο εξωτερικό είτε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τοποθετήσεις μπορούν να επιτρέψουν στους μαθητές να επικεντρωθούν σε ένα εναλλακτικό πλαίσιο υγειονομικής περίθαλψης και να προσφέρουν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώση και εμπειρία, δουλεύοντας μαζί με συναδέλφους από μια σειρά επιστημονικών κλάδων.
Λάβετε υπόψη ότι οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για το δικό τους ταξίδι, τη διαμονή και το γενικό κόστος διαμονής κατά την τοποθέτηση ή τη φοίτηση στο εξωτερικό.
Ενότητες
- Εφαρμοσμένη βελτίωση της υγείας (Core)
- Αξιολόγηση αναγκών, προγραμματισμός και συντονισμός φροντίδας (L7) (Core)
- Όντας υπεύθυνος επαγγελματίας εγγεγραμμένος νοσοκόμα (Ενήλικας) (L7) (Core)
- Βασική διεπαγγελματική πρακτική (Core)
- Ηγεσία και επίβλεψη στη νοσηλευτική πρακτική (πυρήνας)
- Διαχείριση σύνθετης φροντίδας (L7) (Core)
- Παροχή και αξιολόγηση φροντίδας (L7) (Core)
- Αξιολόγηση υπηρεσίας για κλινική πρακτική (Core)
- Μετασχηματισμός υπηρεσίας (Core)
Πώς εκτιμάτε
Οι μαθητές αξιολογούνται τυπικά και ανεπίσημα καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος για την ανάπτυξη της μάθησης και της αυτονομίας. Οι αξιολογήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν τόσο στο Πανεπιστήμιο όσο και στα πρακτικά περιβάλλοντα τοποθέτησης. Η πρακτική μάθηση θα αξιολογηθεί είτε ως επιτυχία ή ως αποτυχία. Η ακαδημαϊκή εργασία συμβάλλει στην τελική τους βαθμολογία.
Ορισμένες από τις αξιολογήσεις στο μάθημα καθοδηγούνται από καθηγητές, ωστόσο οι μαθητές ενθαρρύνονται να συμμετάσχουν σε ομότιμους και αυτοαξιολόγηση για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων προβληματισμού και αξιολόγησης που είναι απαραίτητες για τη δια βίου μάθηση και τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη, μετά την εγγραφή ως νοσοκόμα.
Ορισμένες από τις αξιολογήσεις επικεντρώνονται στη θεωρητική γνώση και την εφαρμογή της θεωρίας και άλλες στην πρακτική απόδοση των τεχνικών δεξιοτήτων και της διαχείρισης των ασθενών.
Οι αξιολογήσεις σε όλο το πρόγραμμα έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι σχετικές με τις επαγγελματικές πρακτικές εργασίας.
Πιστοποιήσεις
Αυτό το μάθημα είναι διαπιστευμένο από το Συμβούλιο Επαγγελμάτων Υγείας και Φροντίδας (HCPC) και το Royal College of Occupational Therapists (RCOT). Η επιτυχής ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος θα παρέχει στους αποφοίτους την επιλεξιμότητα να υποβάλουν αίτηση στο HCPC Register ως επαγγελματίας θεραπευτής και να είναι μέλος του Royal College of Occupational Therapists.