Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ιατρική και τη Χειρουργική - Επισκόπηση

Αυτό το νέο διεθνές μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ιατρική και τη Χειρουργική, που διδάσκεται στα αγγλικά, χρησιμοποιεί μια διεπιστημονική προσέγγιση για να εκπαιδεύσει τους σπουδαστές να γίνουν γιατροί που ασκούν ένα διαφορετικό βιοϊατρικό-κοινωνικό περιβάλλον με διεπιστημονικές και διαπολιτισμικές επαγγελματικές δεξιότητες. Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες αρχές του Πανεπιστημίου Campus Bio-Medico της Ρώμης, η διδασκαλία είναι εξ ολοκλήρου επικεντρωμένη στον ασθενή και επικεντρώνεται στην κοινότητα.

Η βαθιά γνώση δεοντολογικών ζητημάτων εφαρμόζεται στη χρήση προηγμένης ιατρικής τεχνολογίας για την προώθηση της υγειονομικής περίθαλψης μέσω μιας ανθρωπιστικής προσέγγισης. Παρέχοντας κατάρτιση με ισχυρή διεθνή πολιτιστική συνιστώσα, το πρόγραμμα λαμβάνει υπόψη τα χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν τη σημερινή πολυεθνική κοινωνία με τον τεράστιο μεταναστευτικό της πληθυσμό, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην ποικιλομορφία και την αξία του διαθρησκειακού διαλόγου, δημιουργώντας τη βάση για την κατανόηση των πολιτιστικών θεμάτων επιπτώσεις στους επαγγελματίες του τομέα της υγείας.

Ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα

Τα βασικά περιεχόμενα του προγράμματος ενσωματώνουν πλήρως τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές για παγκόσμια πρότυπα στην ιατρική εκπαίδευση που ορίζονται σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία για την Ιατρική Εκπαίδευση σχετικά με τα διεθνή βασικά πρότυπα και την ανάπτυξη της ποιότητας της βιοϊατρικής εκπαίδευσης (WFME Office, University of Copenhagen, 2007) Ιατρική Εκπαίδευση WFME Παγκόσμια Πρότυπα για Βελτίωση της Ποιότητας - 2015 Αναθεώρηση (Γραφείο WFME Ferney-Voltaire, Γαλλία Κοπεγχάγη, Δανία 2015).

Γιατί να σπουδάσετε στο UCBM

Η αποστολή μας: Η επιστήμη δεσμεύεται στην ανθρώπινη ζωή

Το Πανεπιστήμιο Bio-Medico της πανεπιστημιούπολης της Ρώμης προσφέρει στους φοιτητές μια δυναμική εμπειρία εκμάθησης που καλλιεργεί την πολιτιστική, επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη ενώ παράλληλα προωθεί την απόκτηση ικανοτήτων στο πνεύμα της υπηρεσίας.

Προσφέρει περιβάλλον κατάρτισης όπου η διδασκαλία, η έρευνα και η υγειονομική περίθαλψη πραγματοποιούνται σε ολοκληρωμένες δομές, όπου η ευημερία του ατόμου είναι ο απώτερος στόχος όλων των δραστηριοτήτων και όπου η μάθηση ενθαρρύνεται μέσω μιας διεπιστημονικής προσέγγισης των επιστημών και της έρευνας σε όλους τους τομείς σχετικά με την περίθαλψη των ασθενών.

Εξαιρετικά χαρακτηριστικά του προγράμματος στην Ιατρική και τη Χειρουργική
  • Διαπανεπιστημιακή εκπαίδευση: προάγοντας την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι ιατρικές συνθήκες επηρεάζουν τους ασθενείς και το κοινωνικό και οικογενειακό τους περιβάλλον.
  • Στερεά προετοιμασία σε βασικές επιστήμες: παροχή ευρείας γνώσης βιολογικά πολύπλοκων δομών και λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού υπό κανονικές συνθήκες.
  • Στερεά προετοιμασία στις ανθρωπιστικές επιστήμες (ανθρωπολογία, ηθική και βιοηθική): παροχή γνώσεων για τους διαφορετικούς πολιτισμούς που συνθέτουν το κοινωνικό περιβάλλον, το οποίο είναι κρίσιμο για τους γιατρούς σε μια πολυεθνική κοινωνία που εξελίσσεται συνεχώς και ταχέως.
  • Ιδιαίτερη προσοχή στις κλινικές δεξιότητες: ανάπτυξη δεξιοτήτων ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων στην ιατρική πρακτική.
  • Ιδιαίτερη προσοχή στις «περιβαλλοντικές» δεξιότητες: ανάπτυξη της ικανότητας των φοιτητών να εκτιμούν τις περιβαλλοντικές, πολιτικές και επαγγελματικές επιπτώσεις της υγείας και των ασθενειών. να αξιολογήσει την υπηρεσία υγείας, την αποτελεσματικότητά της και τις επιπτώσεις της από οικονομική άποψη, ιδίως με τη μέτρηση της αξίας της ως αναλογία κόστους και αναμενόμενων οφελών.
  • Ιδιαίτερη προσοχή στις εγκάρσιες μαλακές δεξιότητες: ανάπτυξη και εδραίωση αυτοδεσμευμένων δεξιοτήτων μάθησης και αυτοαξιολόγησης, δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, προγραμματισμός και οργανωτικές δεξιότητες.
  • Συνεχιζόμενη επαγγελματική εξέλιξη: προάγοντας τη συνήθεια της συστηματικής ενημέρωσης των γνώσεων και των δεξιοτήτων.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Εκμάθηση βασισμένη στην επίλυση προβλημάτων

Η διδασκαλία πραγματοποιείται μέσω της Μάθησης βάσει Προβλημάτων (PBL). Αυτή η μέθοδος διδασκαλίας χρησιμοποιεί σύνθετα προβλήματα πραγματικού κόσμου ως μέσο για την τόνωση της εκμάθησης των μαθητών από θεωρητικές έννοιες και αρχές, σε αντίθεση με την άμεση παρουσίαση γεγονότων και εννοιών. Οι σπουδαστές αναπτύσσουν μια σειρά βασικών δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για τους γιατρούς, όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων και οι επικοινωνιακές δεξιότητες. Το PBL παρέχει ευκαιρίες για εργασία σε ομάδες, εύρεση και αξιολόγηση ερευνητικού υλικού και δια βίου μάθηση.

Η όλη διαδικασία κατάρτισης αυτού του εξαιρετικά ολοκληρωμένου ακαδημαϊκού προγράμματος, ξεκινώντας από τον προγραμματισμό μαθημάτων και την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών, είναι επικεντρωμένη στους μαθητές. Οι σπουδαστές ξεκινούν την επαγγελματική τους κατάρτιση στην αρχή του προγράμματος μέσω της συνεχούς επαφής με τους ασθενείς και τους συναδέλφους τους, με αποτέλεσμα όχι μόνο να οικοδομούν εμπιστοσύνη αλλά και να μαθαίνουν να εργάζονται αυτόνομα. Οι φοιτητές διαθέτουν ισχυρές βάσεις στην επιστημονική μεθοδολογία, στη στατιστική ανάλυση και στην πρακτική της Ιατρικής που βασίζεται στα στοιχεία (EBM). Οι μαθητές έχουν άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρονικούς πόρους μέσω κατάλληλα επιλεγμένων προγραμμάτων υπολογιστών. Η άμεση πρόσβαση αναπτύσσει την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν βασικά ερευνητικά εργαλεία και τα επιλεγμένα προγράμματα ενισχύουν την κατανόησή τους για τις κατάλληλες μεθόδους αντιμετώπισης ερευνητικών θεμάτων.

Πρόγραμμα

Ευρωπαϊκό πιστωτικό σύστημα

Το εξαετές πρόγραμμα παρέχει συνολικά 360 ECTS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστώσεων και Συσσώρευσης Πιστώσεων), εκ των οποίων πάνω από 60 αφιερώνεται σε δραστηριότητες κατάρτισης που αποσκοπούν στην ανάπτυξη συγκεκριμένων επαγγελματικών δεξιοτήτων.

Το πρόγραμμα, που οργανώνεται σε 12 εξάμηνα, προσφέρει 19 ολοκληρωμένα μαθήματα: βασικά στοιχεία της βασικής επιστήμης (5 μαθήματα)? Βασικά στοιχεία της ιατρικής (4 μαθήματα). ιατρικές στατιστικές και επιδημιολογία (1 σειρά μαθημάτων) · κλινική ιατρική (8 μαθήματα). καρδιαγγειακές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (1 σειρά μαθημάτων). Τα μαθήματα με βάση τις αρχές της κλινικής μεθοδολογίας δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη μοναδικότητα του κάθε ασθενή και των αναγκών του, με έντονη εστίαση στις εξατομικευμένες θεραπείες.

Τα μαθήματα παθολογίας, φαρμακολογίας και διαγνωστικής απεικόνισης διδάσκονται ταυτόχρονα καθ 'όλη τη διάρκεια του 3ου, 4ου και 5ου έτους για την ενσωμάτωση της μελέτης διαφόρων ασθενειών σε ένα ενσωματωμένο μοντέλο εφαρμόζοντας γνώση των κατάλληλων διαγνωστικών και θεραπευτικών πρακτικών. Μέσα από αυτά τα ολοκληρωμένα μαθήματα, οι μαθητές εξοικειώνονται σταδιακά με τις έννοιες της διεπιστημονικής προσέγγισης, του επαγγελματισμού, της οικονομίας της υγείας, της κοινωνικής ευθύνης του γιατρού και της εκπαίδευσης του ασθενούς, ιδίως σε σχέση με την πρόληψη των ασθενειών.

Το 6ο έτος είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στην εκπαίδευση σε νοσοκομείο και σε άλλες δομές υγειονομικής περίθαλψης στην περιοχή Lazio. Το πρόγραμμα τελειώνει με μια διατριβή για ένα θέμα που επιλέγεται από τον φοιτητή και το οποίο παρουσιάζεται σε μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων.

Εισαγωγή: Ιατρική και Χειρουργική - ακαδημαϊκό έτος 2019/2020

Δοκιμή εισδοχής

MD Πρόγραμμα στην Ιατρική και τη Χειρουργική

(για τους ευρωπαίους πολίτες της ΕΕ. Η ποσόστωση αυτή περιλαμβάνει: πολίτες της ΕΕ, μη ευρωπαίους πολίτες που διαμένουν ήδη στην Ιταλία, πολίτες από τη Νορβηγία, την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, την Ελβετία και τη Δημοκρατία του Αγίου Μαρίνου)

Δοκιμή εισδοχής
  • Η εγγραφή ανοίγει: 2 Ιουλίου 2019
  • Ημερομηνία λήξης: 26 Ιουλίου 2019, ώρα 13:00 (GMT 2)
  • Δοκιμή εισαγωγής: 30 Αυγούστου 2019, 10:00 (GMT 2)
  • Κέντρα δοκιμών: χώρα, πόλη και ώρα
    • Ιταλία, Ρώμη, 10 π.μ.
  • Κατάλογος των υποψηφίων που γίνονται δεκτοί στη δοκιμασία: Μέχρι τις 23 Αυγούστου 2019
  • Αποτελέσματα (έως 9 Σεπτεμβρίου 2019)
Εγγραφή
  • Από τις 9 Σεπτεμβρίου έως τις 13 Σεπτεμβρίου 2019 (στις 1.00 μ.μ.) οι υποψήφιοι πρέπει να επιβεβαιώσουν τη θέση τους.
  • Οι υποψήφιοι που δεν ολοκληρώνουν τις διαδικασίες εγγραφής εντός των προθεσμιών (μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου 2019, στις 1.00 μ.μ.) χάνουν τον καθορισμένο τόπο και δεν θα τους επιτρέπεται να εγγραφούν.
  • Όσον αφορά την 16η Σεπτεμβρίου 2019, στους επιλέξιμους υποψηφίους μπορούν να ανατεθούν οι διαθέσιμοι τόποι σύμφωνα με την εντολή κατάταξης.
  • Οι επιλέξιμοι υποψήφιοι θα ενημερωθούν με email σχετικά με τη διαθεσιμότητα θέσεων από το Γραφείο Φοιτητών.
  • Οι υποψήφιοι είναι υπεύθυνοι για την επαλήθευση ότι έχουν λάβει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείται στη διαδικασία εγγραφής την επικοινωνία σχετικά με τους διαθέσιμους χώρους.
  • Οι επιλέξιμοι υποψήφιοι που δεν συμμορφώνονται με τη διαδικασία και τις προθεσμίες θα χάσουν το δικαίωμα εγγραφής.
  • Οι οδηγίες εγγραφής διατίθενται μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου.
Αποτελέσματα δοκιμών
  • Όσο για την 10η Σεπτεμβρίου 2019, οι υποψήφιοι μπορούν να δουν το σκορ τους, μεταβαίνοντας στην προσωπική τους σελίδα στην πύλη με τα διαπιστευτήρια (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης) που χρησιμοποιούνται για εγγραφή.

Εισαγωγή: Ιατρική και Χειρουργική - για τους πολίτες εκτός ΕΕ - ακαδημαϊκό έτος 2019/2020

Δοκιμή εισδοχής

MD Πρόγραμμα στην Ιατρική και τη Χειρουργική

(για μη ευρωπαίους πολίτες που δεν διαμένουν στην Ιταλία)

Δοκιμή εισδοχής
  • Η εγγραφή ανοίγει: 2 Ιουλίου 2019
  • Ημερομηνία λήξης: 26 Ιουλίου 2019, ώρα 13:00 (GMT 2)
  • Δοκιμή εισαγωγής: 2 Σεπτεμβρίου 2019, 2:00 (GMT 2)
  • Κέντρα δοκιμών: χώρα, πόλη και ώρα
    • Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ντουμπάι, 4.00 μ.μ.
    • Ισραήλ, Τελ Αβίβ, 3.00 μ.μ.
    • Ιταλία, Ρώμη, 2.00 μ.μ.
    • Ιταλία, Μιλάνο, 2.00 μ.μ.
  • Κατάλογος των υποψηφίων που γίνονται δεκτοί στη δοκιμασία: Μέχρι τις 23 Αυγούστου 2019
  • Αποτελέσματα (έως 9 Σεπτεμβρίου 2019)
Εγγραφή
  • Από τις 9 Σεπτεμβρίου έως τις 13 Σεπτεμβρίου 2019 (στις 1.00 μ.μ.) οι υποψήφιοι πρέπει να επιβεβαιώσουν τη θέση τους.
  • Οι υποψήφιοι που δεν ολοκληρώνουν τις διαδικασίες εγγραφής εντός των προθεσμιών (μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου 2019, στις 1.00 μ.μ.) χάνουν τον καθορισμένο τόπο και δεν θα τους επιτρέπεται να εγγραφούν.
  • Όσον αφορά την 17η Σεπτεμβρίου 2019, οι επιλέξιμοι υποψήφιοι μπορούν να τοποθετηθούν διαθέσιμοι τόποι σύμφωνα με την εντολή κατάταξης.
  • Οι επιλέξιμοι υποψήφιοι θα ενημερωθούν με email σχετικά με τη διαθεσιμότητα θέσεων από το Γραφείο Φοιτητών.
  • Οι υποψήφιοι είναι υπεύθυνοι για την επαλήθευση ότι έχουν λάβει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείται στη διαδικασία εγγραφής την επικοινωνία σχετικά με τους διαθέσιμους χώρους.
  • Οι επιλέξιμοι υποψήφιοι που δεν συμμορφώνονται με τη διαδικασία και τις προθεσμίες θα χάσουν το δικαίωμα εγγραφής.
  • Οι οδηγίες εγγραφής διατίθενται μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου.
Αποτελέσματα δοκιμών
  • Όσο για την 10η Σεπτεμβρίου 2019, οι υποψήφιοι μπορούν να δουν το σκορ τους, μεταβαίνοντας στην προσωπική τους σελίδα στην πύλη με τα διαπιστευτήρια (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης) που χρησιμοποιούνται για εγγραφή.

Φοιτητική ζωή

Μια περιεκτική πανεπιστημιακή εμπειρία

Μια από τις βασικές αξίες της Πανεπιστημιούπολης Bio-Medico του Πανεπιστημίου της Ρώμης είναι η κεντρική θέση του ανθρώπινου προσώπου, που θεωρείται ως σύνολο: ακαδημαϊκή αριστεία, ηθικό προφίλ και ανθρώπινες αξίες. Για το λόγο αυτό, το Πανεπιστήμιο προσφέρει πάντα πολλές πολιτιστικές, αθλητικές και κοινωνικές δραστηριότητες ως μέσο για την ενίσχυση της προσωπικής γνώσης, την ενίσχυση των εσωτερικών σχέσεων και της πανεπιστημιακής ζωής, τη συζήτηση των σημερινών θεμάτων και την καλλιέργεια νέων συμφερόντων.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά
Τελευταία ενημέρωση July 10, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
6 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Deadline
Ιούλιος 26, 2019
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ιούλιος 26, 2019

Σεπτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ιούλιος 26, 2019
Ημερομηνία λήξης
Άλλη