Περιγραφή προγράμματος
Βελτίωση της δημόσιας υγείας μέσω της έρευνας
Αυτό το μη παραδοσιακό πρόγραμμα απευθύνεται στον επαγγελματία που θέλει να διευρύνει το ρόλο του στη βελτίωση της υγείας της κοινότητας, ειδικά σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον υγείας. Το πρόγραμμα παρέχει στους πτυχιούχους θεμέλια δεξιοτήτων και γνώσεων στον τομέα της δημόσιας υγείας, συμπεριλαμβανομένων των αναλυτικών δεξιοτήτων, των ερευνητικών στρατηγικών, των κοινοτικών μεθόδων αξιολόγησης, της εφαρμογής του προγράμματος, της αξιολόγησης και της ανάπτυξης πολιτικής σε μια δεοντολογική και πολιτισμικά ευαίσθητη προοπτική.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Υγείας
Οι φοιτητές λαμβάνουν έξι βασικά μαθήματα, τρία μαθήματα γενικής επιστήμης, πρόγραμμα capstone και μαθήματα επιλογής. Ο συνολικός βαθμός είναι 42 μονάδες εξάμηνο. Τα πτυχία για φοιτητές που εγγράφονται στο NEOMED χορηγούνται από το νοτιοανατολικό Ohio Medical University. Το πρόγραμμα Consortium of Eastern Ohio Master of Public Health είναι διαπιστευμένο από το Συμβούλιο για την Εκπαίδευση για τη Δημόσια Υγεία.
Μαθήματα
Οι φοιτητές του CEOMPH υποχρεούνται να παρακολουθήσουν έξι βασικά μαθήματα (δύο βασικά μαθήματα το Σάββατο για τρία εξάμηνα, εναλλακτικά προγράμματα διαθέσιμα):
Βασικά μαθήματα
18 μονάδες σε:
Έννοιες δημόσιας υγείας
Βιοστατιστική στη Δημόσια Υγεία
Επιδημιολογία στη Δημόσια Υγεία
Κοινωνικές και συμπεριφορικές επιστήμες στη δημόσια υγεία
Υπηρεσία Υγείας στη Δημόσια Υγεία
Περιβαλλοντικές Επιστήμες Υγείας στη Δημόσια Υγεία
Γενικά μαθήματα παρακολούθησης
Εννέα μονάδες σε:
Γράφοντας για τη Δημόσια Υγεία
Πρακτική και Θέματα Δημόσιας Υγείας
Έρευνα και αξιολόγηση της δημόσιας υγείας
Τα μαθήματα παρέχονται μέσω ενός υβριδικού τρόπου διδασκαλίας: διαδραστικές βιντεοδιάσκεψης, διαδικτυακές ασύγχρονες διαλέξεις και πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία. Επιλογής μαθήματα μπορούν να ληφθούν σε οποιοδήποτε από τα πανεπιστήμια εταίρους. Βασικά μαθήματα διδάσκονται τα Σάββατα για να φιλοξενήσουν τους σπουδαστές που εργάζονται.
Capstone
Επιπλέον, ο φοιτητής υποχρεούται να ολοκληρώσει ένα έργο capstone και μαθήματα επιλογής. Το πρόγραμμα Capstone φέρνει σε επαφή έναν φοιτητή με πρόκριτη και πρόκριτη της κοινότητας για την παραγωγή ενός προϊόντος χρήσιμου για τη δημόσια υγεία (π.χ. χαρτί, αξιολόγηση, επιχορήγηση κ.λπ.). Στο τέλος του προγράμματος, ο φοιτητής αναμένεται να παρουσιάσει το έργο "capstone", μια σύνοψη των μαθημάτων και πώς εκπληρώθηκαν οι ικανότητες δημόσιας υγείας και ένα "χαρτοφυλάκιο" (μια συλλογή ολοκληρωμένων στόχων) σε μια ομάδα καθηγητών. Ο φοιτητής υποχρεούται να λάβει συνολικά 42 εξάμηνες πιστώσεις.
Θέματα του έργου Post-Capstone
"Ικανοποίηση των ιατρών πρωτοβάθμιας περίθαλψης με την πρόσβαση στις οδηγίες για την απαλλαγή ασθενών κατά την ώρα της απαλλαγής από το νοσοκομείο: Πρωτοβουλία για τη βελτίωση της ποιότητας" - Ira Bhargava
"Εμπόδια στις προβολές μαστογραφίας μεταξύ γυναικών χαμηλού εισοδήματος με πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη στο Akron" - Bolanle Balogun-Adepoju
"Η εκτίμηση της ανάγκης για την υγεία των θυμάτων εμπορίας σεξουαλικής κακοποίησης στο Οχάιο" - Kristin Hom
"Εμπόδια στον εμβολιασμό της εποχικής γρίπης και της πνευμονίας στους ηλικιωμένους που λαμβάνουν οικιακή φροντίδα" - Dipika Sharma
«Επίδραση της αξιολόγησης από ομοτίμους και της εκπαίδευσης στην επίδοση και παρακολούθηση της ιατρικής συμμόρφωσης με τις κατευθυντήριες γραμμές διαχείρισης ADA του 2009» - Andrea Koerber Dixon
"Αντιμετώπιση της κατάθλιψης και της δυσφορίας στους ασθενείς με διαβήτη" - Μπέντζαμιν Ρόουζ
"Ο αντίκτυπος του ιατρικού σπιτιού που βασίζεται στον ασθενή για την κατάσταση υγείας των παιδιών της οικογενειακής φροντίδας" - Jennifer Fitch
«Η διαχείριση του παιδικού υπερβολικού βάρους / παχυσαρκίας στη ρύθμιση του γραφείου: Μια έρευνα των παιδιατρικών φορέων πρωτοβάθμιας φροντίδας - είναι καιρός για μια κλινική εναλλακτική λύση;» - Carrie Rubin
«Διαταραχές ύπνου σε άτομα με μεταμόσχευση πνευμόνων» - Vishal Sawhney
Επαφές
Phil Jenkinson
330.325.6501 | pjenkinson@neomed.edu