Γιατρός Οδοντιατρικής
European University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tbilisi, Γεωργία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
5 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 4.000 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Aug 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Dental Medicine βασίζεται στη διεθνή εμπειρία και λαμβάνει υπόψη τις τρέχουσες τάσεις στον τομέα. Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε από έμπειρους ειδικούς, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι εκπρόσωποι των ομάδων διαχείρισης και πρωτοβουλίας των ενώσεων του κλάδου και συμμετέχουν ενεργά στην προώθηση της ανάπτυξης του τομέα της οδοντιατρικής, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ομάδες οδοντιατρικών θεμάτων, όπως: Παιδιατρική οδοντιατρική. Χειρουργική οδοντιατρική; Ορθοπαιδική οδοντιατρική; Ορθοδοντική.
Η αίθουσα σπουδών οδοντιατρικής ιδρύθηκε το 2018, η οποία είναι καλά εξοπλισμένη με σύγχρονες ιατρικές τεχνολογίες, μανεκέν, προσομοιωτές και οι μαθητές μπορούν να εξασκηθούν για να αποκτήσουν κλινικές δεξιότητες σε ένα κλινικό περιβάλλον προσομοίωσης.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Οδοντιατρική αποτελείται από:
- Στοιχεία του κύριου κλάδου σπουδών – 270 μονάδες, μεταξύ των οποίων:
- Υποχρεωτικά στοιχεία του κύριου πεδίου σπουδών – 258 μονάδες.
- Επιλογές του κύριου κλάδου σπουδών – 12 μονάδες.
- Δωρεάν εξαρτήματα – 30 μονάδες, μεταξύ των οποίων:
- Δωρεάν εξαρτήματα – 20 μονάδες, που προσανατολίζεται στην ανάπτυξη γενικών/μεταβιβάσιμων ικανοτήτων.
- Δωρεάν εξαρτήματα – 10 μονάδες, τις οποίες μπορεί να συγκεντρώσει ένας φοιτητής επιλέγοντας οποιοδήποτε πρόγραμμα σπουδών από πρόγραμμα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης του ίδιου επιπέδου, λαμβάνοντας υπόψη τις προϋποθέσεις εισαγωγής του μαθήματος σπουδών.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην οδοντιατρική μπορεί να χωριστεί σε τρία μέρη:
Μέρος I – Δομή και λειτουργία του ανθρώπινου σώματος (I-II έτη)
Τα βασικά της γενικής ιατρικής περιλαμβάνουν βασικές έννοιες για τη δομή και τη λειτουργία του ανθρώπινου σώματος και τις βιοϊατρικές επιστήμες. Κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ετών, οι μαθητές θα μάθουν για τη δομή του ανθρώπινου σώματος, τις βιοεπιστήμες και τις αρχές της έρευνας στον τομέα, τις κλινικές και επαγγελματικές δεξιότητες (επικοινωνιακές και διαδικαστικές δεξιότητες, ιατρική δεοντολογία) και τα βασικά στοιχεία της δημόσιας υγείας. Η διδασκαλία αυτών των ολοκληρωμένων ενοτήτων θα πραγματοποιηθεί με χρήση διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας (διαλέξεις, παιχνίδια ρόλων, πρακτική εργασία, εργασία σε εργαστήριο προσομοίωσης κ.λπ.). Οι μαθητές θα κατακτήσουν βασικές πρακτικές δεξιότητες (εργασία σε φαντάσματα) στην τάξη φάντασμα. Μέσω της διδασκαλίας προσομοίωσης, οι μαθητές θα αποκτήσουν εμπειρία βασισμένη στη γνώση. Οι μαθητές θα μελετήσουν επίσης την περιφερειακή ανατομία μέσω εικονικής ανατομής σε μανεκέν και συζήτησης συγκεκριμένων κλινικών περιπτώσεων. Άλλωστε, από το πρώτο κιόλας έτος, οι μαθητές θα συμμετέχουν σε ένα πρόγραμμα μάθησης με βάση το πρόβλημα (PBL) που θα είναι μακροχρόνιο. Στο τέλος των μαθημάτων ειδικότητας φάντασμα, οι μαθητές δίνουν μια ολοκληρωμένη εξέταση (MCQ και OSCE).
Μέρος II - Μηχανισμοί Υγείας και Ασθένειας (μάθημα III-IV)
Δίνεται προσοχή στο κλινικό μέρος (προπαιδευτικές και κλινικές δεξιότητες). Αυτό το μέρος επικεντρώνεται κυρίως στα πιο κοινά συμπτώματα και σημεία της νόσου. Παράλληλα, οι μαθητές βελτιώνουν τις πρακτικές τους δεξιότητες. Κατά τη διάρκεια του III έτους, οι μαθητές μαθαίνουν διαγνωστική σκέψη συζητώντας περιπτώσεις σε διαφορετικούς ιατρικούς τομείς, η οποία με τη σειρά της βοηθά στην ενσωμάτωση της αποκτηθείσας γνώσης και προετοιμάζει τους μαθητές να κατανοήσουν πλήρως τα κλινικά θέματα, τα περισσότερα από τα οποία προσφέρονται στο πρόγραμμα από το IV έτος. Κατά τη διάρκεια του IV έτους, οι φοιτητές μελετούν τα κύρια οδοντιατρικά και κλινικά θέματα με τη μορφή κλινικών εναλλαγών - δερματολογία, παιδιατρική, ωτορινολαρυγγολογία, κ.λπ. Αυτές οι ενότητες διδάσκονται τόσο σε εξωτερικά ιατρεία όσο και σε κλινικά περιβάλλοντα. Το πιο σημαντικό μέρος είναι η συμπερίληψη κλινικών μαθημάτων του κύριου πεδίου σπουδών, κατά τη διάρκεια των οποίων οι φοιτητές συνεχίζουν να κατέχουν τις κλινικές δεξιότητες και τα συμπτώματα των οδοντικών παθήσεων. Στο τέλος των περισσότερων μαθημάτων σπουδών, οι μαθητές δίνουν μια ολοκληρωμένη εξέταση (MCQ και OSCE).
Μέρος ΙΙΙ - Κλινικά Μαθήματα Οδοντιατρικής (Μάθημα V)
Το τρίτο μέρος είναι η συνέχιση των κλινικών μαθημάτων στον κύριο κλάδο σπουδών (Συντηρητική, Χειρουργική και Ορθοπαιδική Οδοντιατρική, Παιδοδοντιατρική και Παιδοχειρουργική, Ορθοδοντική), κατά τη διάρκεια των οποίων οι φοιτητές συνεχίζουν να σπουδάζουν επαγγελματικές δεξιότητες. Κατά τη διάρκεια του V έτους, οι φοιτητές θα έχουν πρόσθετες κλινικές δραστηριότητες για να ενισχύσουν και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στον κύριο τομέα σπουδών. Στο τέλος ορισμένων περιστροφών, οι μαθητές δίνουν ένα ολοκληρωμένο τεστ. Εντός του ίδιου έτους δίνονται στους φοιτητές ποικίλες κλινικές εργασίες, η ολοκλήρωση των οποίων προετοιμάζει τους μεταπτυχιακούς φοιτητές για μελλοντικά προγράμματα εξειδίκευσης και μεταπτυχιακών σπουδών.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Περιγραφή των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
- Περιγράφει τα συστήματα του ανθρώπινου σώματος, τα βασικά του στοιχεία, τους ιστούς, τις διασυνδέσεις τους, τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες τους. Εξηγεί τα ανατομικά, φυσιολογικά χαρακτηριστικά του σώματος και τις βιοχημικές διεργασίες που λαμβάνουν χώρα στον ζωντανό οργανισμό. Συζητά τον οργανισμό ως ολοκληρωμένο σύστημα. Αναγνωρίζει και χαρακτηρίζει περιπτώσεις νόρμας και παθολογίας, εντοπίζει τις αιτίες των παθολογιών. Παραθέτει τα προληπτικά μέτρα και κατανοεί την αναγκαιότητα και τη σημασία της εφαρμογής τους.
- Προσδιορίζει την κατασκευή οδοντιατρικού εξοπλισμού, τους κανόνες λειτουργίας και τη διαχείριση. Παραθέτει τον σκοπό των οδοντιατρικών οργάνων και ιατρικών και οδοντιατρικών υλικών, μεθόδους εφαρμογής τους. Επιλέγει τις μεθόδους ασηπτικής και αντισηπτικής, εξηγεί τη σημασία τους στη διατήρηση των προτύπων υγιεινής και υγιεινής. Διενεργεί τις διαδικασίες διαχείρισης/αξιοποίησης απορριμμάτων.
- Εξηγεί την αιτιολογία και την παθογένεια των ασθενειών των μαλακών και σκληρών ιστών των δοντιών. Διατυπώνει μια διάγνωση, συμπεριλαμβανομένων των διαφορικών διαγνώσεων. Ως αποτέλεσμα επιλέγει και εφαρμόζει σύγχρονες και επαρκείς διαγνωστικές, προληπτικές και θεραπευτικές μεθόδους, ανάλογα με την ηλικία και τις ανάγκες του ασθενούς.
- Ερμηνεύει ασθένειες του περιοδοντικού ιστού και του στοματικού βλεννογόνου, καθορίζει τις διαγνώσεις τους, συμπεριλαμβανομένης της διαφορικής διάγνωσης. Αξιολογεί, επιλέγει και εφαρμόζει τις σύγχρονες μεθόδους διάγνωσης πρόληψης και θεραπείας.
- Συγκρίνει την οδοντογενή και τη μη οδοντογενή φλεγμονή της γναθοπροσωπικής περιοχής, τις νεοπλασματικές αλλαγές και τους τραυματικούς τραυματισμούς. Δικαιολογεί τις ανάγκες συντηρητικής, χειρουργικής, επανορθωτικής ή επανορθωτικής θεραπείας.
- Ταξινομεί τις παθήσεις της στοματικής χειρουργικής. Προσδιορίζει τραυματικές κακώσεις της στοματικής κοιλότητας. Επιλέγει κατάλληλες μεθόδους θεραπείας ανάλογα με την αιτιολογία και την παθογένεια, τις διαγνώσεις και τη διαφορική διάγνωση.
- Ερμηνεύει και περιγράφει ανωμαλίες των γνάθων, καθορίζει αιτιολογικούς παράγοντες, τους διαφοροποιεί και κάνει τις διαγνώσεις. Με βάση τα αποκτηθέντα δεδομένα επιλέγει τη σωστή τακτική ορθοδοντικής θεραπείας και τις κατάλληλες συσκευές.
- Συγκρίνει και διαφοροποιεί διάφορες ορθοπεδικές παθήσεις ανάλογα με την αιτιολογία, την παθογένεια, το βαθμό και το είδος της βλάβης. Επιδεικνύει διαγνωστικές διαδικασίες και κατά συνέπεια επιλέγει κατάλληλες μεθόδους θεραπείας.
- Επιλέγει τα είδη και τις μεθόδους εφαρμογής τοπικής και γενικής αναισθησίας. Εξηγεί πιθανά προβλήματα και μπορεί να αντιμετωπίσει τις επιπλοκές της τοπικής αναισθησίας.
- Μπορεί να συγκεντρώσει το ιστορικό, να συμπληρώσει ιατρική κάρτα. Εξετάζει τον ασθενή. Καταγράψτε τα δεδομένα της εξέτασης και κρατήστε την καταγραφή. Επιλέξτε τις απαραίτητες πρόσθετες εξετάσεις. Αναλύει και ερμηνεύει τα δεδομένα της εξέτασης, διεξάγει διαφορική διάγνωση και καθορίζει τη διάγνωση. Επιδεικνύει βασικές κλινικές δεξιότητες.
- Καθορίζει και εξηγεί τη σημασία της εφαρμογής ηθικών κανόνων και νομικών κανονισμών στην ιατρική πρακτική. Επιδεικνύει δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας σε θέματα που σχετίζονται με το πεδίο, ικανότητα σχεδιασμού έρευνας, λεπτομερούς σχεδιασμού, επεξεργασίας αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων. Συζητά τη μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας.
- Εκτιμά και τεκμηριώνει την ανάγκη για περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη και την ανάγκη να ενημερώνεται για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο.
Ευκαιρίες καριέρας
Τομείς απασχόλησης και προοπτικές περαιτέρω εκπαίδευσης
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Γεωργίας, ένας απόφοιτος ενός κύκλου εκπαιδευτικού προγράμματος στην οδοντιατρική επιτρέπεται να ασκεί το ανεξάρτητο ιατρείο αφού λάβει κρατικό πιστοποιητικό που του/της παρέχει το δικαίωμα που αναφέρεται παραπάνω (Νόμος της Γεωργίας για την Ιατρική πρακτική, άρθρο 7).
Σύμφωνα με τον προαναφερθέντα νόμο (άρθρο 17), ο απόφοιτος που έχει ανώτερη ιατρική εκπαίδευση έχει δικαίωμα:
- Ολοκλήρωση μεταπτυχιακού προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης για την απόκτηση του δικαιώματος άσκησης ανεξάρτητης ιατρικής πρακτικής μετά την επιτυχία σε κρατικές εξετάσεις πιστοποίησης.
- Διεξαγωγή ερευνητικών και διδακτικών δραστηριοτήτων στα θεωρητικά πεδία της ιατρικής ή σε άλλους τομείς της υγειονομικής περίθαλψης που δεν συνεπάγονται ανεξάρτητη ιατρική πρακτική·
- Εργασία ως κατώτερος γιατρός (ασκούμενος).
Απόφοιτος ενός κύκλου εκπαιδευτικού προγράμματος στην οδοντιατρική έχει το δικαίωμα να συνεχίσει την περαιτέρω εκπαίδευση στο επόμενο επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master in Dentistry (MDDr)
- Pilsen, Τσεχία
Master in Odontology
- Kaunas, Λιθουανία
Πρόγραμμα Πτυχίου Οδοντολογίας (Οδοντιατρική)
- Kaunas, Λιθουανία