Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Υγείας
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 5.460 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
18 Sep 2023
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
25 Sep 2023
* τιμή του πλήρους μεταπτυχιακού διπλώματος με εφάπαξ πληρωμή
Εισαγωγή
παρουσίαση
Ξεκινώντας από την προϋπόθεση ότι η τρέχουσα οικονομική, πολιτική και κοινωνική κατάσταση, η οποία είναι όλο και πιο περίπλοκη και παγκοσμιοποιημένη, εγείρει ένα πρόβλημα του οποίου η επίλυση απαιτεί βαθιά τεχνική και πρακτική γνώση, γνώση επαγγελματικών συστημάτων διαχείρισης, τα οποία καθιστούν δυνατή τη χρήση των πόρων κερδοφόρα Το όλο και πιο σπάνιο είναι διαβόητο και αντανακλάται στις τρεις πτυχές που εκφράζονται στην επιγραφή.
Παρακολουθώντας συνοπτικά την εξέλιξη που έχει καταγράψει η διοίκηση υγείας στα τρία κύρια επίπεδα (ακαδημαϊκό, επιστημονικό και επαγγελματικό) ως συνέπεια του μεγάλου αριθμού διαφορετικών διαδικασιών, αν και αλληλένδετες, με την τάση να εξετάζει και να αναλύει μια μεταβαλλόμενη πραγματικότητα για να δώσει εξηγήσεις για το ίδιο, θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι όλα αυτά έχουν παραχθεί ως απάντηση σε πολύ συγκεκριμένες ανάγκες που προέρχονται από εξειδικεύσεις του επιστημονικού και επαγγελματικού έργου των διευθυντών υγείας. Τα πιο σημαντικά παραδείγματα περιλαμβάνουν την οικονομία της εργασίας, την οικονομία της υγείας, την οικονομία της εκπαίδευσης, την οικονομία των μεταφορών κ.λπ.
Το Πανεπιστημιακό Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Υγείας είναι επίσημο πτυχίο του οποίου το πρόγραμμα σπουδών δημοσιεύεται στον αριθμό BOE 75 της 28ης Μαρτίου 2012.
απευθύνεται
Το Πανεπιστημιακό Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Υγείας απευθύνεται κατά προτίμηση σε πτυχιούχους, πτυχιούχους ή διπλώματα σε:
- Πτυχιούχοι Επιστημών Υγείας.
- Επιχειρηματικών σπουδών.
- Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Οικονομία.
Ωστόσο, εκείνοι οι φοιτητές που δεν είναι απόφοιτοι ή απόφοιτοι αυτών των πτυχίων ή δεν πιστοποιούν μια συγκεκριμένη εκπαίδευση στα οικονομικά και τις επιχειρήσεις, πρέπει να λάβουν μια σειρά από συμπληρώματα κατάρτισης που ονομάζονται "Ειδικά Συμπληρώματα στη Διαχείριση Υγείας" για να θέσουν τα θεμέλια της οικονομικής διαχείρισης. Για αυτούς τους μαθητές, αυτά τα συμπληρώματα εκπαίδευσης είναι υποχρεωτικά και μπορούν να γίνουν πριν από την έναρξη του Master ή ταυτόχρονα με αυτό (βλ. πίνακα συμπληρωμάτων εκπαίδευσης στην καρτέλα "Σχέδιο μελέτης").
Πρόκειται για την ανάπτυξη σε φοιτητές, των οποίων τα πανεπιστημιακά πτυχία είναι από τον κλάδο των Επιστημών Υγείας ή των Κοινωνικών και Νομικών Επιστημών (εκτός από αυτούς που έχουν κατάρτιση στον τομέα των οικονομικών ή των επιχειρήσεων), των θεμελιωδών γνώσεων της διοίκησης επιχειρήσεων που θα τους επιτρέψει στη συνέχεια να κατανοήσουν , να αποκτήσουν και να αναπτύξουν την εξειδικευμένη γνώση της Διαχείρισης Υγείας, με βάση μια προηγούμενη και βέλτιστη προετοιμασία που τους επιτρέπει να επιτύχουν κάθε μία από τις ικανότητες που καθορίζονται στο Master.
Κύριος στόχος του Master
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε ο φοιτητής να κατέχει όλες τις απαραίτητες γνώσεις που θα του επιτρέψουν να πραγματοποιήσει επαρκώς και με εγγύηση επιτυχίας ένα έργο διαχείρισης, συμβουλών και αξιολόγησης αυτού του τύπου ιδρυμάτων του Τομέα Υγείας, τόσο στον παγκόσμιο τομέα του ιδρύματος, όπως και σε οποιονδήποτε από τους λειτουργικούς του τομείς: τμήμα ή κλινική υπηρεσία, οικονομική-οικονομική διαχείριση, στρατηγική κατεύθυνση, ανθρώπινο δυναμικό, ποιότητα, logistics κ.λπ., διευκολύνοντας την ένταξή του σε μια ενιαία ευρωπαϊκή αγορά εργασίας.
Μέσα από τη μελέτη των διδακτικών ενοτήτων και την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων αξιολόγησης και μάθησης, ο μελλοντικός επαγγελματίας αποκτά τα απαραίτητα εργαλεία για να φέρει εις πέρας το έργο του εφαρμόζοντας τις γνώσεις του. Αυτό επιτρέπει την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων στην επαγγελματική ζωή, όπως η ομαδική εργασία, η ανάλυση προβλημάτων, η αναζήτηση και επικοινωνία λύσεων, η διαπραγμάτευση και η λήψη αποφάσεων.
Αυτός ο γενικός στόχος μπορεί να αναλυθεί στους ακόλουθους ειδικούς μαθησιακούς στόχους:
Να κατανοήσουν οι μαθητές και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με:
- Οι κύριες μέθοδοι, εργαλεία και τεχνικές που διευκολύνουν τη μάθηση και την εργασία σε διαδικτυακές καταστάσεις για επαγγελματίες του περιβάλλοντος υγείας στον 21ο αιώνα.
- Ο Οργανισμός του Εθνικού Συστήματος Υγείας, οι στόχοι του, οι ρυθμιστικοί του κανονισμοί και η διαχείριση κέντρων και υπηρεσιών υγείας, μαζί με τη γνώση των βασικών πτυχών της Στρατηγικής Διοίκησης Οργανισμών Υγείας, τόσο στον «μακροοικονομικό» (σχεδιασμό) όσο και στον «μεσο»( διαχειριστική) και ως «μικρο» (κλινική διαχείριση), τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
- Τα διαφορετικά μοντέλα, τεχνικές, μέθοδοι και εργαλεία οικονομικής ανάλυσης και κόστους-οφέλους ειδικά για την κλινική και νοσοκομειακή διαχείριση.
- Τα διαφορετικά μοντέλα, μέθοδοι, εργαλεία και δείκτες που καθιστούν δυνατή τη δημιουργία του συνδυασμού νοσοκομειακών περιπτώσεων για τη διενέργεια επαρκούς αναλυτικής διαχείρισης και τη δημιουργία μοντέλων αξιολόγησης των Κέντρων και Υπηρεσιών Υγείας και, ειδικότερα, των Κέντρων Υγείας στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα και Εξειδίκευση Φροντίδα.
- Αυτοί οι κλάδοι διαχείρισης, που δεν αφορούν ειδικά τον Τομέα Υγείας, έχουν στις μεθοδολογίες, τις τεχνικές, τα εργαλεία ή/και τους ισχύοντες κανονισμούς τους, μια διπλή διάσταση: αυτή του Τομέα Υγείας και την κοινή με άλλα συστήματα Οργανωτικής Διαχείρισης και Κατεύθυνσης σε άλλους περιοχές.
- Οι προσωπικές αξίες και συμπεριφορές που πρέπει να χαρακτηρίζουν το «πώς να» των επαγγελματιών υγείας στον 21ο αιώνα: Συναισθηματική Νοημοσύνη, Διαχείριση Χρόνου, Οργάνωση Συναντήσεων, Δημόσια Ομιλία, Τεχνικές Διαπραγμάτευσης, Δεοντολογία Διευθυντή, Ηγεσία και Κίνητρο, Ομαδική εργασία, Διαπροσωπική Επικοινωνία , Διαχείριση Γνώσης, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Συμμετοχή στην ανάπτυξη των διαδικασιών της Διαχείρισης Υγείας, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού, εφαρμογής και διατήρησης πολιτικών διαχείρισης υγείας (στρατηγική, κλινική-οικονομική διαχείριση, διαχείριση νοσοκομείων, διαχείριση διαδικασιών, HR, πρόληψη κινδύνου, logistics, διαχείριση ποιότητας, αγορές κ.λπ.) συνεπής με τα χαρακτηριστικά και τη δραστηριότητα του οργανισμού.
Σύστημα διδασκαλίας
UDIMA εκπαιδευτικό μοντέλο UDIMA βασίζεται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κάνοντας εντατική χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για τη διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
UDIMA σύστημα αξιολόγησης μάθησης UDIMA προβλέπει τη διεξαγωγή και, όπου χρειάζεται, την υπέρβαση διαφορετικών τύπων δραστηριοτήτων. Τα ποσοστά στάθμισης που καθορίζονται για την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων κάθε θέματος θα περιγράφονται λεπτομερώς στο αρχείο κάθε ενότητας ή θέματος που περιέχεται στον προγραμματισμό διδασκαλίας και θα καθοριστούν από το μέγιστο και το ελάχιστο που καθορίζεται στον ακόλουθο πίνακα:
Συμμετοχή σε μαθησιακές δραστηριότητες | ≥ 10% |
Έλεγχοι | ≥ 10% |
Δραστηριότητες συνεχούς αξιολόγησης (AEC): | ≥ 20% |
Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο | ≤ 60% |
ΣΥΝΟΛΟ | 100% |
Σε όλα τα μαθήματα, ο φοιτητής παρακολουθείται ακαδημαϊκά μέσω της κατάρτισης διδακτικών δραστηριοτήτων με βάση τα χαρακτηριστικά του Ευρωπαϊκού Χώρου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
μεθοδολογία
Η UDIMA βασίζεται σε ένα σύστημα εξ αποστάσεως μάθησης που προωθεί τη συνεχή αξιολόγηση και τη «μάθηση μέσω πράξης» σε ένα περιβάλλον εγγύτητας, προσβασιμότητας και αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο μεταξύ δασκάλου και μαθητή, μέσω τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας.
Η διδακτική-μαθησιακή διαδικασία αναπτύσσεται μέσα από Εικονικές Αίθουσες διδασκαλίας στις οποίες οι μαθητές έχουν στη διάθεσή τους Διδακτικό Οδηγό με τον προγραμματισμό του μαθήματος. Η μεθοδολογία διδασκαλίας διασφαλίζει την απόκτηση γνώσεων και επαγγελματικών και προσωπικών δεξιοτήτων μέσω ενός συστήματος συνεχούς αξιολόγησης που ενσωματώνεται σε διδακτικές δραστηριότητες, ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης και τελική εξέταση αυτοπροσώπως.
Για την προώθηση της μελέτης και της κατάρτισης του μαθητή, αναπτύσσονται οι ακόλουθες δράσεις κατάρτισης:
- Μελετήστε τις Διδακτικές Ενότητες μέσω του διδακτικού υλικού που διατίθεται στον μαθητή και έχει σχεδιαστεί για διαδικτυακή μελέτη: εγχειρίδια, βιβλία, άρθρα και άλλη βιβλιογραφία που σχετίζεται με τα υπό μελέτη θέματα.
- Αναπτύξτε εκπαιδευτικές δραστηριότητες μέσω υποθέσεων, πρακτικών περιπτώσεων και ερωτηματολογίων, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία διαδικτυακών πλατφορμών διδασκαλίας.
- Πραγματοποιήστε δραστηριότητες που περιλαμβάνουν αναζήτηση και διαχείριση πληροφοριών.
- Προετοιμάστε μελέτες, εκθέσεις, έργα που εκτοξεύουν επαγγελματικές δεξιότητες.
- Προσφέρετε μια εκπαιδευτική δράση στη μόνιμη διάθεση του μαθητή που επιτρέπει μια σωστή διαδικασία διδασκαλίας-μάθησης, χρησιμοποιώντας στρατηγικές παρακολούθησης, όπως διαδικτυακά ή τηλεφωνικά σεμινάρια.
- Αναπτύξτε μια διαδικασία αξιολόγησης σε συνεχή δράση που επιτρέπει τον επαναπροσανατολισμό της μαθησιακής διαδικασίας.
- Πραγματοποιήστε διδακτικές και εξωσχολικές πρακτικές σε εξειδικευμένα κέντρα για την επίτευξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων του πτυχίου.
- Προώθηση των ερευνητικών ικανοτήτων μέσω διδακτικών στρατηγικών όπως η διατύπωση έργου, η ανάλυση δεδομένων, η μελέτη των αποτελεσμάτων, η εξαγωγή συμπερασμάτων και ο χειρισμός της βιβλιογραφίας.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων προφορικής παρουσίασης και υπεράσπισης ακαδημαϊκών εργασιών χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες εργαλείων διδασκαλίας αυτοματισμού γραφείου.
Επαγγελματικές προοπτικές
- Συντονισμός ομάδων και σχεδιασμός υπηρεσιών.
- Διαχείριση του προϋπολογισμού
- Logistics και οργάνωση αγορών.
- Ποιοτικές αξιολογήσεις.
- Διαχείριση και διεύθυνση κάθε είδους υγειονομικού και κοινωνικού φορέα υγείας.
- Σχεδιάστε και διαχειριστείτε κέντρα και υπηρεσίες υγείας.
- Διεύθυνση και προετοιμασία αναπτυξιακών έργων υγείας.