MS στο βιοφαρμακευτικό μάρκετινγκ
USC Alfred E. Mann School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Los Angeles, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 57.699
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το Master of Science στο Βιοφαρμακευτικό Μάρκετινγκ (BPMK) είναι ένα διεπιστημονικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών 27 θέσεων, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά σε καριέρες βιοφαρμακευτικής και πληρωμής. Το BPMK έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία βασικών γνώσεων και στρατηγικών δεξιοτήτων με στόχο τη βιοτεχνολογία
Η BPMK αντιπροσωπεύει ένα πρώτο πρόγραμμα για την αντιμετώπιση της ενσωμάτωσης του πλήρους "οικονομικού οικοσυστήματος για την υγεία", για τη βελτίωση και τη διευκόλυνση των πρακτικών εφαρμογών μάρκετινγκ βάσει δεδομένων, με αποτέλεσμα τη βελτιωμένη πρόσβαση, τον κατακερματισμό και την κατανόηση των πελατών και των ασθενών. Το αποτέλεσμα αυτής της βαθύτερης αναλυτικής βασιζόμενης στρατηγικής διαδικασίας είναι η σημαντική μείωση του κινδύνου αγοράς και της απώλειας ευκαιριών, χάρη στη βελτιωμένη κατανόηση και την αποτελεσματικότητα του σχεδιασμού.
Οι πτυχιούχοι του προγράμματος Βιοφαρμακευτικής Μάρκετινγκ εκπαιδεύονται επαγγελματικά με τις αρχές της επιτυχίας και της ηγεσίας που κυμαίνονται από την παραδοσιακή φαρμακευτική βιομηχανία μέσω της βιοτεχνολογίας, των ολοκληρωμένων συσκευών, της διάγνωσης 1ης και 2ης γενιάς και των προηγμένων ανοσοθεραπευτικών, μέσω μιας ευρείας σειράς νεοεμφανιζόμενων επιχειρήσεων υγειονομικής περίθαλψης και απαιτήσεων σταδιοδρομίας συμπεριλαμβανομένου:
- Επιχειρηματική ευφυΐα, τιμολόγηση
- Ανάπτυξη προϊόντων, εκτόξευση και σχεδιασμός αγοράς
- Στρατηγικές κάλυψης, επιστροφής χρημάτων και τοποθέτησης προϊόντων
- αξία
- Στοχοθετημένες πωλήσεις
- Επικοινωνία, διαφήμιση και πρόβλεψη ειδικά για τα βιοφαρμακευτικά προϊόντα
- Καταμερισμός πελατών και ασθενών και άμεση διαφήμιση των καταναλωτών
Αυτός ο νέος επιταχυνόμενος βαθμός - που απευθύνεται τόσο σε ενήλικες που εργάζονται όσο και σε φοιτητές πλήρους φοίτησης - έχει ρυθμιστεί ώστε να ολοκληρώνεται σε όσο το δυνατό μικρότερο χρονικό διάστημα
3 Εξάμηνα
Το πρόγραμμα σπουδών συνδυάζει επαγγελματικά διαδιδόμενες διδασκαλίες στην τάξη με την πρακτική εξ αποστάσεως μάθηση και τα μελετημένα έργα πραγματικού κόσμου, με έμφαση στην επίλυση προβλημάτων «πραγματικού κόσμου» και στη μάθηση βασισμένη σε σενάρια.
Οι τάξεις θα πραγματοποιηθούν σε επιλεγμένα Σαββατοκύριακα στο USC, που απαιτούν περιορισμένη παρακολούθηση πανεπιστημιουπόλεων ανά μάθημα.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Το πρόγραμμα σπουδών USC Biopharmaceutical Marketing σχεδιάστηκε για να προωθήσει την πρόσβαση στην αγορά από οποιοδήποτε σημείο του κύκλου ζωής ενός προϊόντος για βέλτιστη τοποθέτηση στην αγορά και χρήση του προϊόντος.
BPMK 500 Βιοφαρμακευτική Αγορά: Στρατηγική Αποδοχής
Αναλύστε την πηγή
BPMK 501 Πληρωτές Υγειονομικής περίθαλψης, Ασφάλειες
Ανασκόπηση της εξέλιξης, του σχεδιασμού, της καινοτομίας μεταξύ των προϊόντων υγείας και των πολιτικών κάλυψης. Κόστος αντίκτυπος και έλεγχος των ασφαλίστρων, τακτική τακτικής
BPMK 502 Ανάπτυξη και εμπορία βιοφαρμακευτικών προϊόντων
Εισαγωγή στους στρατηγικούς ρόλους των κλινικών δοκιμών, των ρυθμιστικών και κυβερνητικών υπηρεσιών στην ανάπτυξη προϊόντων. Προφίλ σχεδιασμού για το R
BPMK 503 Βιοφαρμακευτική Διαφήμιση και Επικοινωνία
Κατανοήστε την τοποθέτηση προϊόντων, το χρονοδιάγραμμα και τις ευκαιρίες αγοράς. Ανάπτυξη βασικών μηνυμάτων και επικοινωνία Pathways , προϋπολογισμοί, ποσοτικά μέτρα ανάπτυξης. Ολοκληρωμένη εκτόξευση
BPMK 504 Τόπος πληρωμής πληρωτή: Τιμές
Προφίλ ασφαλιστικές κατηγορίες, ελέγχους και δημόσιες απαιτήσεις. Ευθυγράμμιση των μέτρων για τα έντυπα και την αξία
BPMK 505 Οικονομική Υγεία Προϊόντων
Εφαρμοσμένα μικροοικονομικά εργαλεία υγειονομικής περίθαλψης, αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας, αποδοτικότητα κόστους
BPMK 506 Τιμολόγηση βιοφαρμακευτικών προϊόντων
Σχεδιασμός αναπτυξιακών χαρτών, μεθόδων
BPMK 510 Capstone 1: Έργο βιοφαρμακευτικής διαχείρισης
Το πρόγραμμα κατευθύνει τη βασική έρευνα και τα θέματα για την ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων των σπουδαστών γύρω από τον σχεδιασμό, την εκτέλεση, τον σχεδιασμό, την παρουσίαση και την άμυνα, σύμφωνα με τα πρότυπα της βιοφαρμακευτικής βιομηχανίας. (3 μονάδες)
BPMK 511 Capstone 2: Σχέδιο διαχείρισης
Προχωρημένη έρευνα σε θέματα σπουδών και θέματα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων των σπουδαστών γύρω από τον σχεδιασμό, την εκτέλεση, τον προγραμματισμό, την παρουσίαση και την άμυνα, σύμφωνα με τα πρότυπα βιοφαρμακευτικής βιομηχανίας. (3 μονάδες)
Απαιτήσεις
Απαιτήσεις επιλεξιμότητας για τις αιτήσεις
- Αποφοίτησε με πτυχίο Bachelor με συνολική ΣΔΣ 3,0 ή υψηλότερη
- Για την εφαρμογή απαιτείται GRE ή GMAT
- Μόνο διεθνείς φοιτητές: TOEFL (τουλάχιστον 90 με όχι λιγότερα από 20 σε κάθε τμήμα) ή IELTS (τουλάχιστον 6,5 με όχι λιγότερα από 6 σε κάθε βαθμολογία μπάντας)