PsyD στην Κλινική Ψυχολογία
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Los Angeles, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 1.900 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2025
* ανά μονάδα για συνολικά 82 μονάδες. Πληρώνετε ανά μονάδα
Εισαγωγή
- Όροι : Φθινόπωρο
- Διάρκεια : 4 χρόνια / 82 μονάδες
- Τοποθεσία(εις) : Δυτικό Λος Άντζελες
- Μορφή : Onground
Το πρόγραμμα Διδάκτωρ Ψυχολογίας στην Κλινική Ψυχολογία θα προετοιμάσει τους φοιτητές για σταδιοδρομία ως αδειούχοι ψυχολόγοι, εξυπηρετώντας τις κοινότητές τους μέσω εφαρμοσμένης κλινικής πρακτικής. Αυτό το πρόγραμμα είναι διαπιστευμένο από την Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία μέχρι το 2027.
Το Πανεπιστήμιο Pepperdine χρησιμοποιεί το μοντέλο της διδακτορικής εκπαίδευσης επαγγελματία-υπότροφο στο οποίο συνδυάζονται ακαδημαϊκοί, κλινική κατάρτιση και έρευνα. Αυτό το αυστηρό πρόγραμμα αποτελείται από τρία χρόνια κλινικά σχετικών μαθημάτων και εποπτευόμενη κλινική εκπαίδευση, που ακολουθείται από ένα έτος πρακτικής άσκησης και ολοκλήρωση κλινικής διατριβής. Μετά την ολοκλήρωση της μεταδιδακτορικής κλινικής εκπαίδευσης, οι απόφοιτοι θα είναι επιλέξιμοι να εξεταστούν για αδειοδότηση ως ψυχολόγοι σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.
Οφέλη προγράμματος
Αξιόπιστο πρόγραμμα
Το πρόγραμμα PsyD in Clinical Psychology και το Πανεπιστήμιο Pepperdine ως ίδρυμα είναι από τα υψηλότερα στην κατάταξη στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αξίες στο κέντρο
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να έχουν διαρκή αντίκτυπο μέσω των βασικών αξιών του GSEP για ακαδημαϊκή αριστεία, κοινωνικό σκοπό και ουσιαστική εξυπηρέτηση.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ένα πέμπτο έτος μπορεί να απαιτηθεί για φοιτητές που επιλέγουν διδακτορική πρακτική άσκηση διάρκειας δύο ετών, ημιχρόνου. Αυτοί οι μαθητές πρέπει να εγγραφούν σε μια επιπλέον ενότητα του ΨΥ 780.
Έτος 1
- Φθινόπωρο - PSY 701 ---- Μέθοδοι Έρευνας στην Κλινική Ψυχολογία ---- (2)
- Φθινόπωρο - PSY 705 ---- Κοινωνικοπολιτισμικά θεμέλια της συμπεριφοράς ---- (3)
- Φθινόπωρο - PSY 706 ---- Ηθικά, νομικά και επαγγελματικά ζητήματα ---- (3)
- Φθινόπωρο - PSY 707 ---- Συνέντευξη και αξιολόγηση πρόσληψης ---- (2)
- Φθινόπωρο - PSY 709 ---- Ψυχομετρία και Κατασκευή Μετρήσεων ---- (1)
- Φθινόπωρο - PSY 710 ---- Γνωστική Αξιολόγηση ---- (3)
- Φθινόπωρο - PSY 770 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Εντατικές Κλινικές Δεξιότητες A ---- (2)
- Φθινόπωρο - PSY 790 ---- Ανάπτυξη διατριβής ---- (0)
- Άνοιξη - PSY 704 ---- Γνωσιακά-Συναισθηματικά Θεμέλια Συμπεριφοράς ---- (3)
- Άνοιξη - PSY 708 ---- Θεμέλια Εννοιολόγησης και Ψυχοθεραπείας σε Πολυπολιτισμικό Πλαίσιο ---- (2)
- Άνοιξη - PSY 711 ---- Αξιολόγηση προσωπικότητας ---- (3)
- Άνοιξη - PSY 714 ---- Προηγμένη Κλινική Ψυχοπαθολογία ---- (3)
- Άνοιξη - PSY 716 ---- Αναπτυξιακά θεμέλια στην Κλινική Ψυχολογία ---- (3)
- Άνοιξη - ΨΥ 771 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Εντατικές Κλινικές Δεξιότητες Β ---- (2)
- Άνοιξη - ΨΥ 791 ---- Εντατική Διατριβή Α ---- (1)
- Καλοκαίρι - PSY 715 ---- Βάσεις συμπεριφοράς στην Κλινική Ψυχολογία: Αξιολόγηση και Παρέμβαση ---- (3)
- Καλοκαίρι - ΨΥ 717 ---- Ιστορία και Συστήματα Κλινικής Ψυχολογίας ---- (2)
- Καλοκαίρι - ΨΥ 772 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Κλινικές Δεξιότητες Εντατικής Γ ---- (1)
- Καλοκαίρι - ΨΥ 792 ---- Διατριβή Εντατική Β ---- (1)
Έτος 2
- Φθινόπωρο - PSY 713 ---- Προηγμένη Ψυχολογική Αξιολόγηση ---- (3)
- Φθινόπωρο - PSY 718 ---- Παρεμβάσεις με παιδιά και εφήβους ---- (3)
- Φθινόπωρο - PSY 730, 732, 734, 736, 738 ---- Theories and Techniques ---- (3)
- Φθινόπωρο - PSY 773 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Εννοιολόγηση περιπτώσεων, Αξιολόγηση και Σχεδιασμός Θεραπείας ---- (1)
- Φθινόπωρο - ΨΥ 793 ---- Διατριβή Εντατική Γ ---- (1)
- Spring - PSY 702 ---- Ανάλυση Δεδομένων στην Εμπειρική Έρευνα ---- (2)
- Άνοιξη - PSY 703 ---- Κοινωνικά θεμέλια συμπεριφοράς ---- (2)
- Spring - PSY 731, 733, 735, 737, 739 ---- Theories and Techniques ---- (3)
- Άνοιξη - PSY 774 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Εννοιολόγηση περιπτώσεων, Αξιολόγηση και Σχεδιασμός Θεραπείας ---- (1)
- Άνοιξη - ΨΥ 794 ---- Διατριβή Έργο Α ---- (1)
- Καλοκαίρι - PSY 743 ---- Ομαδικές παρεμβάσεις ---- (1)
- Καλοκαίρι - PSY 750–755 ---- Επιλεκτικά ---- (2)
- Καλοκαίρι - PSY 775 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Εννοιολόγηση περιπτώσεων, Αξιολόγηση και Σχεδιασμός Θεραπείας ---- (1)
- Καλοκαίρι - ΨΥ 795 ---- Διατριβή Β' ---- (1)
Έτος 3
- Φθινόπωρο - PSY 712 ---- Βιολογικά θεμέλια της συμπεριφοράς ---- (3)
- Φθινόπωρο - PSY 730, 732, 734, 736, 738 ---- Theories and Techniques ---- (3)
- Φθινόπωρο - ΨΥ 776 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Κλινική Επίβλεψη και Διαβούλευση ---- (1,5)
- Φθινόπωρο - PSY 796 ---- Διατριβή C ---- (1)
- Spring - PSY 731, 733, 735, 737, 739 ---- Theories and Techniques ---- (3)
- Spring - PSY 756 ---- Proseminar in Professional Development ---- (1,5)
- Άνοιξη - ΨΥ 777 ---- Διδακτορικό Πρακτικό: Κλινική Επίβλεψη και Διαβούλευση ---- (1)
- Άνοιξη - ΨΥ 797 ---- Συγγραφή Διατριβής Α ---- (1)
- Καλοκαίρι - ΨΥ 798 ---- Συγγραφή Διατριβής Β* ---- (1)
Έτος 4
- Φθινόπωρο - ΨΥ 780 ---- Διδακτορική Πρακτική Άσκηση ---- (0,5)
- Φθινόπωρο - ΨΥ 799 ---- Ολοκλήρωση διατριβής (αν χρειάζεται) ---- (2)
- Άνοιξη - ΨΥ 780 ---- Διδακτορική Πρακτική Άσκηση ---- (0,5)
- Άνοιξη - ΨΥ 799 ---- Ολοκλήρωση διατριβής (αν χρειάζεται) ---- (2)
- Καλοκαίρι - ΨΥ 780 ---- Διδακτορική Πρακτική Άσκηση** ---- (0)
- Καλοκαίρι - ΨΥ 799 ---- Ολοκλήρωση διατριβής (αν χρειάζεται) ---- (2)
Αποτέλεσμα προγράμματος
- PLO 1: Ικανότητα στην εφαρμογή της ψυχολογικής θεωρίας και της επιστημονικής γνώσης για την κατανόηση της ψυχολογικής δυσλειτουργίας, της κακής προσαρμογής και της ψυχοπαθολογίας.
- PLO 2: Ικανότητα στην ψυχολογική αξιολόγηση και διάγνωση.
- PLO 3: Ικανότητα στην ψυχολογική παρέμβαση, θεραπεία και διαβούλευση.
- PLO 4: Ικανότητα σε ερευνητικές μεθόδους κατάλληλες για τον εφαρμοσμένο κλινικό ιατρό. και
- PLO 5: Ικανότητα στην κατανόηση και εφαρμογή της ηθικής, του δικαίου και των επαγγελματικών προτύπων στη συμπεριφορά.
Ευκαιρίες καριέρας
C-Level Executive (π.χ. Διευθύνων Σύμβουλος)
Τα στελέχη C-level είναι επαγγελματίες του κλάδου στην κορυφαία ιεραρχία ενός οργανισμού. Αυτοί οι ρόλοι συχνά κατέχουν διοικητικές θέσεις και είναι υπεύθυνοι για μεγάλες αποφάσεις που επηρεάζουν την ανάπτυξη, την ανάπτυξη και τη στρατηγική του οργανισμού.
Σχολή Πανεπιστημίου
Οι θέσεις εργασίας διδακτικού προσωπικού των πανεπιστημίων περιλαμβάνουν προπτυχιακά κολέγια και πανεπιστήμια 2 ετών και 4 ετών, καθώς και προγράμματα μεταπτυχιακού και διδακτορικού επιπέδου. Η σχολή του πανεπιστημίου είναι υπεύθυνη για την παροχή μαθημάτων στους φοιτητές του τμήματός τους και συχνά διεξάγει έρευνα στον τομέα τους.
Διαχειριστής Πανεπιστημίου (π.χ. ακαδημαϊκός κοσμήτορας, επικεφαλής ακαδημαϊκός διευθυντής)
Οι διαχειριστές πανεπιστημίου μπορούν να κατέχουν πολλές διαφορετικές θέσεις σε διάφορα τμήματα ενός ακαδημαϊκού ιδρύματος, όπως εισαγωγή, γραμματεία, οικονομική βοήθεια, μάρκετινγκ, φοιτητική ζωή και πολλά άλλα. Αυτοί οι ρόλοι συχνά επιβλέπουν τις υπηρεσίες φοιτητών, τους καθηγητές και τους ακαδημαϊκούς και διατηρούν υψηλό επίπεδο ακαδημαϊκής αριστείας.
Μη κερδοσκοπικός διευθυντής
Οι μη κερδοσκοπικοί διευθυντές είναι υπεύθυνοι για την επίβλεψη πολλών πτυχών ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού. Αυτός ο ρόλος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία, την εφαρμογή και την αξιολόγηση προγραμμάτων και οδηγιών, τη διαχείριση της χρηματοδότησης και των πόρων και τις σχέσεις μάρκετινγκ και κοινότητας. Η συγκέντρωση χρημάτων είναι επίσης μια μεγάλη πτυχή αυτής της θέσης, καθώς αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της χρηματικής υποστήριξης του οργανισμού.
Ηγεσία/Εκτελεστικός Προπονητής
Οι εκτελεστικοί προπονητές αξιολογούν τις ομαδικές και ατομικές προκλήσεις, είτε εξ αποστάσεως είτε ως μέρος ενός οργανισμού, δημιουργούν σχέδια δράσης και συγκεντρώνουν πόρους για να βοηθήσουν τον πελάτη να επιτύχει μεγαλύτερη επιτυχία, ανάπτυξη και ανάπτυξη. Ως μέρος αυτού του ρόλου, οι ευθύνες περιλαμβάνουν την παροχή υποστήριξης, καθοδήγησης, συμβουλών και εξατομικευμένης καθοδήγησης με βάση την τεχνογνωσία. Οι εκτελεστικοί προπονητές συχνά συνεργάζονται με διευθυντές, διευθυντές και άλλα στελέχη τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς οργανισμούς.
Ηγέτης Μάθησης & Ανάπτυξης
Ένας ηγέτης μάθησης και ανάπτυξης είναι υπεύθυνος για την πρόσληψη, την εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη της ομάδας ενός οργανισμού. Αυτή η θέση γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ εταιρείας και υπαλλήλου για να βοηθήσει και τις δύο πτυχές να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν μια ισχυρή αρμονική ομάδα. Αυτός ο ρόλος δίνει επίσης έμφαση στον εντοπισμό και την ανάπτυξη ατομικών δυνατοτήτων στους υπαλλήλους για την ενίσχυση της συνολικής ομάδας στο σύνολό της. Αυτός ο ρόλος μπορεί να έχει το τμήμα μάθησης και ανάπτυξης σε μεγαλύτερες εταιρείες ή να είναι μέλος της ομάδας HR σε μικρότερους οργανισμούς.
Οργανωτικός Σύμβουλος
Οι οργανωτικοί σύμβουλοι είναι υπεύθυνοι για τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος με βάση την ψυχολογική έρευνα. Αυτός ο ρόλος μπορεί να ενσωματωθεί σε έναν οργανισμό για να βοηθήσει σε εσωτερικά ζητήματα ή διαφωνίες στο χώρο εργασίας. Επιπλέον, οι οργανωτικοί σύμβουλοι συχνά συνεργάζονται στενά με τη διοίκηση για να εξετάσουν και να εκπαιδεύσουν νέους αιτούντες και να επανεκπαιδεύσουν τη διοίκηση ή τις υψηλές θέσεις όταν προκύψει σύγκρουση.
Διευθυντής Ερευνών
Η σταδιοδρομία στη διαχείριση έρευνας περιλαμβάνει την επίβλεψη της έρευνας στον προγραμματισμό και την παρακολούθηση ερευνητικών έργων. Αυτός ο ρόλος είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη προτάσεων, τη διασφάλιση της χρηματοδότησης, την πρόσληψη και εκπαίδευση του ερευνητικού προσωπικού και την παρουσίαση των ερευνητικών ευρημάτων. Οι διευθυντές έρευνας εργάζονται σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως εκπαιδευτικά, κρατικά, μη κερδοσκοπικά και ιατρικά, μεταξύ άλλων.
Διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού
Ένας διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού συνήθως εργάζεται σε ένα εταιρικό περιβάλλον του οποίου η δουλειά είναι να επιβλέπει όλες τις πτυχές των ανθρώπινων πόρων στην εταιρεία. Αυτή η επαγγελματική πορεία είναι συχνά υπεύθυνη για τις σχέσεις εντός του κλάδου και την εφαρμογή και επίβλεψη των πρακτικών, των πολιτικών και των λειτουργιών της εταιρείας.
Στρατιωτική Ηγεσία
Η καριέρα στη στρατιωτική ηγεσία είναι εκτεταμένη. Αυτός ο ρόλος, ανάλογα με το τμήμα και τον τομέα εξειδίκευσης, είναι υπεύθυνος για τη λήψη κρίσιμων αποφάσεων και την κατοχή διευθυντικών θέσεων σε περιβάλλοντα υψηλής πίεσης και υψηλής πίεσης. Αυτή η εργασία είναι επίσης υπεύθυνη για την επιλογή και την εκπαίδευση των ατόμων που θα αναφερθούν σε αυτή τη θέση, καθώς και για τη διατήρηση ενός ασφαλούς, ευνοϊκού περιβάλλοντος ανεξάρτητα από τις εξωτερικές πιέσεις.
Διευθυντής Πολιτικής
Η καριέρα ως διευθυντής πολιτικής ποικίλλει ανάλογα με τον τομέα πολιτικής και το τμήμα. Αυτή η θέση είναι συχνά υπεύθυνη για την επιρροή και τη συμμετοχή στη δημιουργία κανονισμών και νόμων, καθώς και για την εφαρμογή στρατηγικών για οργανωτικές ατζέντες. Επιπλέον, οι ευθύνες περιλαμβάνουν τη διατήρηση σε βάθος κατανόησης όλων των τοπικών, πολιτειακών και ομοσπονδιακών νόμων και διαταγμάτων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να επηρεάσουν τον οργανισμό/συστατικά τους. Αυτός ο ρόλος χρησιμοποιεί επίσης τη γνώση του υπάρχοντος πολιτικού τοπίου και τη διεξαγωγή περαιτέρω έρευνας για τη διατύπωση συστάσεων για βασικές αποφάσεις. Αυτή η θέση συχνά συνεργάζεται στενά με τη διοίκηση, τους βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς και τους κοινοτικούς αξιωματούχους.
Δυναμικό απασχόλησης
- Ο αριθμός των θέσεων εργασίας για τους γιατρούς ψυχολογίας αναμένεται να αυξηθεί κατά 21% στην Καλιφόρνια*
- Ο μέσος ετήσιος μισθός για κλινικούς, συμβουλευτικούς και σχολικούς ψυχολόγους στην Καλιφόρνια είναι 94,910 $ **
- Ο μέσος ετήσιος μισθός για τους καθηγητές μεταδευτεροβάθμιας ψυχολογίας στην Καλιφόρνια είναι $ 105,740 **
- Η Καλιφόρνια έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση απασχόλησης για αποφοίτους διδακτορικών προγραμμάτων Psychυχολογίας της χώρας*
*2017-2018 Burning Glass Report σχετικά με τις δυνατότητες απασχόλησης για επιλεγμένα προγράμματα
** Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ, Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, 2017
Εκθεσιακός χώρος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.