Διδάκτωρ Φιλοσοφίας στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Chulalongkorn University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Bangkok, Ταϊλάνδη
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
THB 35.000 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Ταϊλανδοί αιτούντες: 35.000 μπατ για κάθε εξάμηνο. διεθνείς υποψήφιοι: 97.700 μπατ για κάθε εξάμηνο
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Philosophy Program in Nursing Science (διεθνές πρόγραμμα) είναι ένα πρόγραμμα που επικεντρώνεται στους αποφοίτους να είναι κορυφαίοι ερευνητές στη νοσηλευτική, οι οποίοι είναι γνώστες και μπορούν να ενσωματώσουν γνώσεις στη νοσηλευτική επιστήμη, την έρευνα και τις ολιστικές έννοιες προσωπικής φροντίδας που εστιάζουν στην υγεία και ζωντανές γνώσεις και στοχεύουν στην οικοδόμηση γνώσεων στη νοσηλευτική για τη βελτίωση της δημόσιας υγείας σε σύνθετες υπηρεσίες υγείας. καθώς και τη δυνατότητα συνεργασίας ως συνεργάτη δικτύου με τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Επιπλέον, αυτό το πρόγραμμα στοχεύει στους αποφοίτους να συμμετάσχουν στον καθορισμό της επαγγελματικής πρακτικής επαγγελματικής πολιτικής και πολιτικής υγείας με βάση την ηθική των ακαδημαϊκών. και τη νοσηλευτική επαγγελματική δεοντολογία, η οποία αποτελεί απάντηση στην ανάγκη αύξησης των δυνατοτήτων της Ταϊλάνδης στη βελτίωση της ευημερίας των ανθρώπων ώστε να είναι ίσες με τις πολιτισμένες χώρες.
Αυτό το πρόγραμμα παρέχει εκπαίδευση πλήρους απασχόλησης παρέχοντας ένα υβριδικό μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης στην τάξη και μάθηση μέσω Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για τη μελλοντική κοινωνία. Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές απαιτούν αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση για να είναι δια βίου μαθητές μέσω της διαδικασίας εκμάθησης και διδασκαλίας της διαδραστικής μάθησης μέσω τεχνολογίας πληροφοριών και συστημάτων κοινωνικών μέσων/δικτύων. Αυτή η μέθοδος θα δημιουργήσει μια σύνδεση μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών μοιράζοντας τις δεξιότητες στη μάθηση και την ανταλλαγή γνώσεων. Ο εκπαιδευτικός έχει το ρόλο του διαμεσολαβητή στη διαχείριση της γνώσης, ώστε οι μαθητές να αναπτυχθούν επαρκώς και βιώσιμα, ώστε να κατευθύνουν τη γνώση ή να δημιουργούν αλλαγές στο σύστημα υπηρεσιών υγείας.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Highlight της μελέτης
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master of Science in Nursing Leadership: Health Systems Management
- Online USA
Master of Science in Nursing: Administrative Leadership
- Online USA
Συνεργάτης Εφαρμοσμένης Επιστήμης, Νοσηλευτικής (NURS)
- Philadelphia, Ηνωμένες Πολιτείες