Πτυχίο Μεταπτυχιακού Πανεπιστημίου σε Γενετικούς, Διατροφικούς και Περιβαλλοντικούς Προσδιοριστές Ανάπτυξης και Ανάπτυξης Παράγοντες NUTRENVIGEN G + D
Universidade Santiago de Compostela
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Santiago de Compostela, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά, Γαλικιανός
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 1.089
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το μεταπτυχιακό παρέχει προηγμένη εκπαίδευση, με διεπιστημονικό προσανατολισμό, για την ακαδημαϊκή, επαγγελματική και ερευνητική εξειδίκευση αποφοίτων που ενδιαφέρονται για διάφορους τομείς της Παιδιατρικής έρευνας. Είναι ένα διαπανεπιστημιακό μεταπτυχιακό με τα πανεπιστήμια της Κανταβρίας, της Γρανάδας, του Rovira i Virgili και της Σαραγόσα.
Το κοινό διαπανεπιστημιακό μεταπτυχιακό πρόγραμμα NUTRENVIGEN-G+D Factors είναι ένα ενιαίο επίσημο πτυχίο που οργανώνεται από κοινού από 4 Πανεπιστήμια ή «Κοινό Πρόγραμμα», μεγάλου επιστημονικού και ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος.
Ο διεθνής χαρακτήρας αυτού του Master οδήγησε στη συμφωνία που δημιουργήθηκε με την Early Nutrition Academy (ENA), μέσω της οποίας, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων, όλοι οι φοιτητές του NUTRENVIGEN-G+D Factors Master καλούνται να συμμετάσχουν στα Μεταπτυχιακά Μαθήματα που ετησίως είναι που πραγματοποιήθηκε σε ένα από τα πανεπιστήμια που συμμετέχουν στην κοινοπραξία.
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε 5 θεματικά θέματα και 2 ενότητες, εκ των οποίων ο φοιτητής πρέπει να λάβει συνολικά 60 ECTS:
- Υποχρεωτικό: 15
- Μαθήματα επιλογής: 21
- Εξωτερική πρακτική άσκηση: 9
- Τελικό έργο Master: 15
Η εκμάθηση ικανοτήτων θα επιτευχθεί μέσω μιας λογικής οργάνωσης των απαραίτητων πληροφοριών. Αυτό αναπτύσσεται με δύο διαδικασίες, μια εννοιολογική, την «Πολυεπιστημονική σκέψη», που μας επιτρέπει να προσφέρουμε το πλαίσιο και μια άλλη οργανική, την «Πληροφορία και τεκμηρίωση», που δίνει αυτονομία στον μαθητή. Αυτή η μέθοδος συνδυάζει την εμπειρία με την εννοιολογική μάθηση, τη συστηματική παρατήρηση και τον πειραματισμό και την καινοτομία που επιτρέπει την προσαρμογή των επαγγελματικών θεωριών και πρακτικών στις ανάγκες του πληθυσμού του 21ου αιώνα.
Η προσέγγιση από πολυεπιστημονική σκοπιά στη δημιουργία και ανάπτυξη του Μοντέλου Υγείας στην Ισπανία θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε συγκεκριμένες λύσεις λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη ασθενειών από την πρώιμη ζωή. Η σύλληψη και η μεθοδολογία που χρησιμοποιούνται στο NUTRENVIGEN-G+D Factors Master θα συμβάλουν στην ενθάρρυνση της δημιουργίας νέων, πιο εξατομικευμένων προγραμμάτων υγείας, τα οποία μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν από επαγγελματίες, καθώς και άλλα που απευθύνονται σε καταναλωτές, και θα ευνοήσουν τη δημιουργία συστάσεων και στρατηγικές πολιτικής για πιο υγιεινή διαβίωση καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής.
Η εικονική εκπαίδευση περιλαμβάνει έναν τρόπο της διαδικασίας διδασκαλίας-μάθησης όπου η σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή εμφανίζεται σε ένα εικονικό περιβάλλον μάθησης μέσω μιας πλατφόρμας τηλεκατάρτισης. Αυτό συνεπάγεται ότι αυτές οι νέες τεχνολογικές διαδικασίες θα ληφθούν υπόψη σε διαδικασίες μη πρόσωπο με πρόσωπο.
Τα πανεπιστήμια που συμμετέχουν στο Μεταπτυχιακό στις «Γενετικές, Διατροφικές και Περιβαλλοντικές Συνθήκες Ανάπτυξης και Ανάπτυξης» που παρουσιάζεται, διαθέτουν επαρκές υλικό και ανθρώπινο δυναμικό για να εξασφαλίσουν την εφαρμογή διαδικτυακής διδασκαλίας, η οποία διευκολύνει την αυτόνομη μάθηση των φοιτητών. Υπό αυτή την έννοια, η ύπαρξη στα συμμετέχοντα πανεπιστήμια του κοινού εικονικού περιβάλλοντος διδασκαλίας, και συντονισμένου από το UGR, εγγυάται τη σωστή ανάπτυξη του Master.
Στην αρχή του μαθήματος θα πραγματοποιηθεί υποχρεωτική «Εικονική Συνάντηση» με τους νέους φοιτητές όπου θα ενημερωθούν για τη διαχείριση της πλατφόρμας διδασκαλίας, τους υπεύθυνους καθηγητές, τη συνολική αξιολόγηση, τα έκτακτα μαθήματα, την κινητικότητα κ.λπ. Αυτή η πρώτη εμπειρία είναι πολύ σημαντική για να φέρει τον μαθητή πιο κοντά στην εικονική πλατφόρμα διδασκαλίας και να αποφύγει μεταγενέστερα προβλήματα.
Με τη σειρά του, καθένα από τα Θεματικά Θέματα κάθε Διδακτικής Ενότητας θα έχει έναν Διδακτικό Οδηγό (ως ηλεκτρονική πηγή – ιστοσελίδα Master), στον οποίο οι μαθητές θα έχουν πληροφορίες για: ECTS, περίληψη, ικανότητες, στόχους, περιεχόμενα, μεθοδολογία, μαθησιακές δραστηριότητες, χρόνος αξιολόγησης και μελέτης, ημερομηνίες παρουσίασης εργασιών, διδακτικό προσωπικό και ημερολόγιο συνεδριών πρόσωπο με πρόσωπο.
Όλες αυτές οι πληροφορίες θα υποστηρίζονται από το έργο της εικονικής διδασκαλίας των εκπαιδευτικών και την υποστήριξη μέσω διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας, είτε αυτοπροσώπως είτε εξ αποστάσεως μέσω εργαλείων ηλεκτρονικής μάθησης.
Όλο το διδακτικό υλικό θα είναι διαθέσιμο στους φοιτητές και στο συντονιστικό διδακτικό προσωπικό κάθε θεματικού μαθήματος καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος στην πλατφόρμα διδασκαλίας του UGR Master.
Η χρήση των ΤΠΕ θα είναι πολύ εκτεταμένη σε αυτό το πρόγραμμα, έτσι ώστε, παρόλο που στον μαθητή προσφέρονται και προτείνονται μαθήματα, σεμινάρια, συνέδρια, διεθνή μαθήματα πρόσωπο με πρόσωπο, σε εθελοντική βάση, όλα τα περιεχόμενα αυτών των επιστημονικών εκδηλώσεων θα είναι επίσης εκτίθεται εικονικά στον ιστότοπο του Master, μαζί με το υπόλοιπο διδακτικό υλικό.
- Κάθε μαθητής θα οργανώσει ένα σχέδιο εργασίας για εικονικές συνεδρίες (φόρουμ) και προσωπική μελέτη και μάθηση. Οι ώρες προσωπικής αφοσίωσης του μαθητή θα κυμαίνονται από 20 ώρες έως 30 ώρες την εβδομάδα ανά μάθημα.
- Ο «on-line» προγραμματισμός του Master είναι συνεχής καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, και ως εκ τούτου, πολλά μαθήματα μπορούν να συμπέσουν ταυτόχρονα. Ωστόσο, το ημερολόγιο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους, επιτρέπει στον μαθητή να οργανώσει τις ώρες σπουδών του για να ολοκληρώσει τις δραστηριότητες.
- Η εικονική διδασκαλία με τον προγραμματισμό ομαδικής εργασίας επιτρέπει την αλληλεπίδραση μαθητών, ακόμη και με διαφορετικούς τίτλους σπουδών και από διαφορετικές χώρες.
- Κάθε θεματικό μάθημα έχει ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιολόγησης προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες ικανότητες και τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Η αξιολόγηση θα είναι συνεχής διαδικτυακή, με χρήση φόρουμ, κριτική ανάγνωση εγγράφων και διεξαγωγή διαφορετικών δραστηριοτήτων και εργασιών. Οι ασκήσεις και οι γραπτές δοκιμασίες θα είναι καθαρά εννοιολογικές ή εφαρμογή της γνώσης μέσα από πρακτικές περιπτώσεις. Γενικά θα υπάρχουν ατομικές και ομαδικές εργασίες που θα αξιολογούνται εξίσου σε σταθμισμένη βάση. - Η εικονική διδασκαλία με τον προγραμματισμό της ομαδικής εργασίας επιτρέπει την αλληλεπίδραση μαθητών, ακόμη και με διαφορετικούς τίτλους σπουδών και από διαφορετικές χώρες.
- Κάθε θεματικό μάθημα έχει ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιολόγησης προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες ικανότητες και τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Η αξιολόγηση θα είναι συνεχής διαδικτυακή, με χρήση φόρουμ, κριτική ανάγνωση εγγράφων και διεξαγωγή διαφορετικών δραστηριοτήτων και εργασιών. Οι ασκήσεις και οι γραπτές δοκιμασίες θα είναι καθαρά εννοιολογικές ή εφαρμογή της γνώσης μέσα από πρακτικές περιπτώσεις. Γενικά θα υπάρχουν ατομικές και ομαδικές εργασίες που θα αξιολογούνται εξίσου σε σταθμισμένη βάση.
Αποτέλεσμα προγράμματος
- Εκπαιδεύστε τους μαθητές στις επιδράσεις των διατροφικών, περιβαλλοντικών παραγόντων και του τρόπου ζωής στο ατομικό γενετικό φορτίο και στην υγεία του οργανισμού.
- Παροχή στον μαθητή γνώσεων σχετικά με την επιστημονική και βιοηθική μεθοδολογία της έρευνας στα διάφορα στάδια ανάπτυξης και ανάπτυξης.
- Προώθηση της συνεργασίας και της κινητικότητας μεταξύ των συμμετεχόντων κέντρων.
- Ενσωμάτωση εμπειρογνωμόνων από διαφορετικούς τομείς (πολυεπιστημονικός προσανατολισμός).
- Προώθηση της συμμετοχής μαθητών από διαφορετικούς τομείς γνώσης των Επιστημών Υγείας.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι μπορούν να ενταχθούν:
- Εταιρείες του κλάδου γενικών τροφίμων και παιδικών τροφών
- Εταιρείες με προγράμματα γενετικών μελετών και εταιρείες που σχετίζονται με το περιβάλλον
- Τμήματα Παιδιατρικής, Διατροφής και Βρωματολογίας, Διαιτολογίας και Διατροφής, Βιοχημείας, Ανοσολογίας, Φαρμακολογίας, Γενετικής, Ιατρικής Αγωγής, Αγωγής Υγείας...
- Προγράμματα πρόληψης και υγείας
- Νευροαναπτυξιακά προγράμματα
- Προγράμματα προσωπικότητας, ψυχολογική αξιολόγηση και θεραπεία, εξελικτική και εκπαιδευτική ψυχολογία, πειραματική ψυχολογία, φυσιολογία συμπεριφοράς, διδακτική των πειραματικών επιστημών, κοινωνική ανθρωπολογία..., και με διδακτικές και ερευνητικές λειτουργίες.
Ταυτόχρονα, το μεταπτυχιακό δίπλωμα θα εκπαιδεύσει επαγγελματίες υψηλής ειδίκευσης σε:
- Βελτιώστε την υγεία του παιδιού για να βελτιώσετε την υγεία του ενήλικα.
- Συμμετοχή και σχεδιασμός δράσεων πρόληψης ασθενειών, εφαρμογή διατροφικών συμβουλών και υγιεινών τρόπων ζωής για εγκύους, παιδιά και εφήβους.
- Διερευνήστε παράγοντες που ρυθμίζουν την έκφραση των γονιδίων, βελτιώνουν το περιβάλλον που περιβάλλει το παιδί με επαρκείς γνώσεις για την αποφυγή, την αναγνώριση και τη θεραπεία των επιβλαβών επιπτώσεων της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην ανάπτυξη και την ανάπτυξη.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Microbiology BSc (Hons)
- Dundee, Ηνωμένο Βασίλειο
Molecular Genetics BSc (Hons)
- Dundee, Ηνωμένο Βασίλειο
M.Sc. στα Γονίδια στη Συμπεριφορά και την Υγεία (Έρευνα)
- Amsterdam, Κάτω Χώρες