Πτυχίο Πειραματικής και Βιομηχανικής Βιοϊατρικής
Linköping University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Linköping, Σουηδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SEK 532.100 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Aug 2024
* μόνο σε φοιτητές εκτός ΕΕ, ΕΟΧ και Ελβετίας
Εισαγωγή
Ενδιαφέρεστε να εφαρμόσετε τη θεωρία στη Βιοϊατρική σε έργα από τη βιομηχανία, την υγειονομική περίθαλψη ή τον ακαδημαϊκό χώρο; Εκμάθηση πώς να διαχειρίζεστε έργα με δεξιότητες επιχειρηματικότητας και επιχειρηματικής ανάπτυξης. Τότε το πρόγραμμα BSc στην Πειραματική και Βιομηχανική Βιοϊατρική θα σας χαρίσει συναρπαστικά χρόνια!
Παρακολουθήστε το διαδικτυακό σεμινάριο - Νοέμβριος 2019
- Έναρξη: Αύγουστος 2022
- Τόπος σπουδών: Linköping
- Επίπεδο: Πρώτος κύκλος
- Κωδικός αίτησης: LIU-51300 (Γύρος διεθνών εισαγωγών) | LIU-50307 (Εθνικός γύρος εισδοχών)
Το LiU θα προσφέρει το πρώτο διεθνές πρόγραμμα πτυχίου στη Σουηδία που συνδυάζει δεξιότητες διαχείρισης έργων με τεχνικές έρευνας πρακτικής εμπειρίας στον τομέα της βιοϊατρικής. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με κορυφαίες φαρμακευτικές και βιοτεχνολογικές εταιρείες παγκοσμίως για να διασφαλίσει ότι οι απόφοιτοί μας έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να εργαστούν στην πρώτη γραμμή της βιοϊατρικής έρευνας και καινοτομίας.
Αυτό το πρόγραμμα Bachelor θα παρέχει βαθιά θεωρητική γνώση και πρακτική εμπειρία των τεχνικών έρευνας αιχμής σε θεμελιώδεις βιοϊατρικούς τομείς. όπως η κυτταρική και μοριακή βιολογία, η ιατρική βιοχημεία, η φυσιολογία και η φαρμακολογία καθώς και νέοι τομείς ανακάλυψης φαρμάκων, βιολογία συστημάτων, βιοπληροφορική και ψηφιακή παθολογία. Καθ 'όλη τη διάρκεια του προγράμματος, θα εργαστείτε επίσης σε μαθήματα που βασίζονται σε έργα για να εφαρμόσετε τις γνώσεις σας. Για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να μεταφράσετε τις ανακαλύψεις της έρευνας σε κλινικά προϊόντα και υπηρεσίες, το πρόγραμμα εκπαιδεύει τους μαθητές στις πιο πρόσφατες προσεγγίσεις στη διαχείριση έργων, το σχεδιασμό κλινικών δοκιμών, τη βιοεπιχειρηματικότητα, τη ρύθμιση των φαρμάκων και την ιατρική δεοντολογία. Θα έχετε επίσης την ευκαιρία να περάσετε ένα ολόκληρο εξάμηνο πραγματοποιώντας έρευνα στο LiU ή σε έναν από τους βιομηχανικούς μας εταίρους, στη Σουηδία ή στο εξωτερικό. Εκπαιδεύοντας τους μαθητές μας στη θεωρία και την πρακτική της καινοτόμου βιοϊατρικής έρευνας καθώς και στη διαχείριση της έρευνας, το πρόγραμμά μας στοχεύει να αναπτύξει τους ηγέτες της βιοϊατρικής έρευνας του μέλλοντος.
Βιοεπιχειρηματικότητα, μαθήματα έργου
Κατά τη διάρκεια κάθε εξαμήνου θα ασχολείστε με πραγματικά έργα από την υγειονομική περίθαλψη, τη βιομηχανία ή τον ακαδημαϊκό χώρο. Γνωρίζοντας πιθανούς πελάτες με νέα έργα, θα ενσωματώσετε ένα ολοκληρωμένο σύνολο προσωπικών, διαπροσωπικών και επαγγελματικών βιοϊατρικών γνώσεων με εργαστηριακές δεξιότητες. Θα παρακολουθήσετε το έργο σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής της διαδικασίας εμπορευματοποίησης, υπηρεσιών ή προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων επικοινωνίας για να συναντήσετε άλλους ερευνητές ή πιθανούς πελάτες. Στόχος μας είναι να προετοιμάσουμε καινοτόμους και επιχειρηματίες φοιτητές για να αναπτύξουν μελλοντικές επιχειρηματικές ή υψηλού αντίκτυπου έρευνα στον βιοϊατρικό τομέα.
Βαθμός
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος με 180 πιστωτικές μονάδες, θα απονεμηθεί πιστοποιητικό πτυχίου μετά από αίτημα του φοιτητή με τον τίτλο Degree of Bachelor of Science in Medical Biology (Medicine Kandidatexamen i Medicinsk biologi).
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Γενικοί στόχοι
Στον νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (SFS 1992:1434 συμπεριλαμβανομένων των ενημερώσεων), έχουν καθοριστεί οι ακόλουθοι γενικοί στόχοι για την προπτυχιακή εκπαίδευση:
- Η εκπαίδευση προπτυχιακού επιπέδου θα πρέπει να βασίζεται κυρίως στη γνώση που λαμβάνουν οι μαθητές από εθνικά προγράμματα στο γυμνάσιο ή ισοδύναμο επίπεδο. Ωστόσο, η κυβέρνηση μπορεί να αποφασίσει για εξαιρέσεις που σχετίζονται με την καλλιτεχνική εκπαίδευση.
Η εκπαίδευση σε προπτυχιακό επίπεδο θα αναπτύξει τους μαθητές:
- Ικανότητα ανεξάρτητων και κριτικών αξιολογήσεων,
- Ικανότητα ανεξάρτητου εντοπισμού, διαμόρφωσης και επίλυσης προβλημάτων,
- Ετοιμότητα για την αντιμετώπιση αλλαγών στον εργασιακό βίο.
Στο συγκεκριμένο πεδίο εκπαίδευσης, οι μαθητές, εκτός από τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, θα αναπτύξουν την ικανότητα:
- Αναζήτηση και αξιολόγηση γνώσης σε επιστημονικό επίπεδο,
- Παρακολουθήστε την εξέλιξη του πεδίου,
- Ανταλλάξτε γνώσεις και με άτομα χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις στον τομέα.
Στόχοι πτυχίου
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα για πτυχίο Bachelor of Science σύμφωνα με τον νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (SFS 1993:100, παράρτημα 2 - το διάταγμα πτυχίου).
Γνώση και κατανόηση
Για πτυχίο Bachelor of Science (180 μονάδες), ο φοιτητής πρέπει:
- επίδειξη γνώσης και κατανόησης στον κύριο τομέα της εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένης της γνώσης της επιστημονικής βάσης της περιοχής, της γνώσης των σχετικών μεθόδων στο πεδίο, της εις βάθος γνώσης συγκεκριμένων θεμάτων του τομέα καθώς και της κατανόησης των τρεχόντων ερευνητικών θεμάτων.
Δεξιότητες και ικανότητες
Για πτυχίο Bachelor of Science (180 μονάδες) ο φοιτητής πρέπει:
- επιδεικνύουν την ικανότητα εύρεσης, συλλογής, αξιολόγησης και κριτικής ερμηνείας και συζήτησης σχετικών πληροφοριών σχετικά με ένα συγκεκριμένο πρόβλημα, γεγονότα, ζητήματα και καταστάσεις,
- επιδεικνύουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν, να διατυπώνουν και να επιλύουν ανεξάρτητα προβλήματα καθώς και να εκτελούν εργασίες εντός συγκεκριμένων χρονικών πλαισίων,
- επιδεικνύουν την ικανότητα να παρουσιάζουν και να συζητούν πληροφορίες, προβλήματα και λύσεις σε διάλογο με διαφορετικές ομάδες, τόσο προφορικά όσο και γραπτά, και
- επιδεικνύουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για να εργαστεί κανείς ανεξάρτητα στον τομέα της εκπαίδευσης.
Ικανότητα κρίσης και προσέγγιση
Για πτυχίο Bachelor of Science (180 μονάδες) ο φοιτητής πρέπει:
- επιδεικνύουν την ικανότητα να κάνουν κρίσεις εντός του κύριου τομέα της εκπαίδευσης σε σχέση με σχετικές επιστημονικές, κοινωνικές και ηθικές πτυχές,
- επιδεικνύουν διορατικότητα για το ρόλο της γνώσης στην κοινωνία και την ευθύνη των ανθρώπων για τον τρόπο χρήσης της και
- επιδεικνύουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν την ανάγκη τους για περαιτέρω ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων
Εκτός από τους παραπάνω στόχους, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει τους τοπικούς στόχους του ανώτερου ιδρύματος καθώς και τους τοπικούς στόχους του προγράμματος.
Τοπικοί στόχοι για τη Σχολή Ιατρικής και Επιστημών Υγείας
Ο μαθητής μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος:
- έχουν την ικανότητα να αξιολογούν κριτικά καταστάσεις εντός του ακαδημαϊκού χώρου, της υγειονομικής περίθαλψης και της βιομηχανίας προκειμένου να παρακινήσουν και να αξιολογήσουν την επιλογή των ενεργειών ως επαγγελματίας
- επιδεικνύουν γνώση και κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν την υγεία από τοπική και παγκόσμια προοπτική
- έχουν την ικανότητα να αξιολογούν και να εφαρμόζουν τη γνώση στην ιατρική που βασίζεται σε στοιχεία και τη βελτίωση της ποιότητας στην υγειονομική περίθαλψη
- να είναι σε θέση να εργαστεί για τη βιώσιμη ανάπτυξη που προάγει την υγεία των σημερινών και των επόμενων γενεών
- έχουν αποκτήσει διεπαγγελματικές δεξιότητες που επιτρέπουν την εργασία σε ομάδες με άλλα επαγγέλματα
- επιδεικνύουν γνώση και κατανόηση της σημασίας της ισότητας και των ίσων ευκαιριών στην κοινωνία
Τοπικοί στόχοι για το Πρόγραμμα Bachelor στην Πειραματική και Βιομηχανική Βιοϊατρική
Γνώση και κατανόηση
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση:
- περιγράφουν τις ιατρικές και επιστημονικές γνώσεις που απαιτούνται για την εξήγηση των ανθρώπινων βιολογικών και ανθρώπινων παθοφυσιολογικών διεργασιών από μοριακή και κυτταρική προοπτική.
- περιγράφουν αναλυτικές και διαγνωστικές μεθόδους στην ιατρική βιολογία και βασικές στρατηγικές για ιατρική θεραπεία.
- αποδεικνύουν την κατανόηση διαφορετικών στατιστικών μεθόδων και την εφαρμογή τους στη βιοπληροφορική, τη βιολογία συστημάτων και τη βιοϊατρική έρευνα.
- περιγράφουν τις πληροφορίες και τις αναλύσεις που απαιτούνται για την αξιολόγηση μιας ιδέας για μια νέα δραστηριότητα, στον τομέα της βιοϊατρικής, και επιδεικνύουν την ικανότητα συλλογής και ανάλυσης σχετικών πληροφοριών για το σκοπό αυτό.
Δεξιότητες και ικανότητες
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση:
- αναθεωρήστε κριτικά τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη πρόκληση στην ιατρική βιολογία.
- σχεδιάζουν και επιλύουν θεωρητικές και εργαστηριακές προκλήσεις και διορθώνουν επιστημονικές και στατιστικές προσεγγίσεις σε νέες και άγνωστες καταστάσεις υπό επίβλεψη.
- συζητούν πληροφορίες, ιδέες, προβλήματα και λύσεις στον τομέα της ιατρικής βιολογίας τόσο προφορικά όσο και γραπτά σε μια διεπιστημονική προσέγγιση.
- εφαρμόζουν προηγμένη ιατρο-βιολογική εργαστηριακή μεθοδολογία που απαιτείται για να εργαστείτε ανεξάρτητα στον βιοϊατρικό τομέα.
- εφαρμόζουν ενεργά μοντέλα διαχείρισης έργων σε έργα όπου τα βιοϊατρικά ζητήματα μεταφράζονται σε υπηρεσίες ή προϊόντα.
Ικανότητα κρίσης και προσέγγιση
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση:
- προβληματιστούν σχετικά με τις επιστημονικές και ηθικές πτυχές της ιατρικής βιολογίας και τη σημασία της βιοϊατρικής γνώσης για την ανάπτυξη της κοινωνίας.
- αξιολογήσει κριτικά τις ανάγκες και τις ιδέες της βιοϊατρικής από κοινωνική και εμπορική άποψη.
- χρησιμοποιούν μια επιχειρηματική προσέγγιση για την ανάπτυξη και την αξιολόγηση της βιοϊατρικής επιστήμης.
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 180 μονάδες. Η κύρια θεματική περιοχή του Προγράμματος Bachelor στην Πειραματική και Βιομηχανική Βιοϊατρική είναι η ιατρική βιολογία. Η κατανομή του περιεχομένου του μαθήματος αναφέρεται σε κάθε αναλυτικό πρόγραμμα μαθήματος αντίστοιχα. Το πρόγραμμα δίνεται με ρυθμό πλήρους φοίτησης.
Τα παρακάτω μαθήματα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα:
Εξάμηνο 1 | Εξάμηνο 2 | Εξάμηνο 3 |
|
|
|
Εξάμηνο 4 | Εξάμηνο 5 | Εξάμηνο 6 |
|
|
|
Προχώρηση
Η πρόοδος εντός της κύριας θεματικής περιοχής φαίνεται μέσω των μαθησιακών στόχων στο αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων για κάθε μάθημα του προγράμματος καθώς και από την προτεινόμενη βιβλιογραφία μαθημάτων στις λίστες πόρων. Το πρόγραμμα έχει ολοκληρωμένα προγράμματα σε έργα με συνεχή ανάπτυξη στη διαχείριση έργων στον ιατρικό τομέα. Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων τμημάτων του προγράμματος, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην απόκτηση βασικών θεωρητικών και εργαστηριακών γνώσεων, ενώ τα τελευταία μέρη του προγράμματος επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στο να μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιούν, να ερμηνεύουν και να αναπτύσσουν γνώσεις σε διαφορετικούς τομείς. Αυτό θα επιτρέψει στους μαθητές να εξηγήσουν τις ανθρώπινες φυσιολογικές και βιοϊατρικές διαδικασίες και σε βαθύτερο επίπεδο, να κατανοήσουν πώς η βιοϊατρική γνώση μπορεί να εφαρμοστεί σε ζητήματα της υγειονομικής περίθαλψης, της βιομηχανίας και του ακαδημαϊκού χώρου από εμπορική και κοινωνική προοπτική.
Μέθοδοι διδασκαλίας και εργασίας
Στη Σχολή Ιατρικής και Επιστημών Υγείας, η μάθηση με επίκεντρο τον μαθητή και το πρόβλημα αποτελούν τη βάση της διδασκαλίας. Ο φοιτητής αναλαμβάνει την ευθύνη, μελετά και ερευνά το τρέχον περιεχόμενο των μαθημάτων και του προγράμματος σπουδών. Οι μέθοδοι εργασίας του μαθήματος προκαλούν τους μαθητές να διατυπώσουν ανεξάρτητα ερωτήματα για μάθηση, να αναζητήσουν τη γνώση και σε διάλογο με άλλους να κρίνουν και να αξιολογήσουν την αποκτηθείσα γνώση. Οι μαθητές εργάζονται μαζί σε ομάδες που βασίζονται σε καταστάσεις που βασίζονται στην πραγματικότητα για να αναπτύξουν τη δική τους μάθηση, να συμβάλουν στη μάθηση των συμμαθητών και να εξασκήσουν τη συνεργασία. Ο ρόλος του δασκάλου είναι να υποστηρίζει τους μαθητές σε αυτόν τον τρόπο μάθησης. Τα προγράμματα αποτελούνται από θεματικά ολοκληρωμένα θέματα, θεωρητικές και πρακτικές ενότητες που ενσωματώνονται σε όλο το πρόγραμμα σπουδών. Τα προγράμματα σπουδών στη Σχολή Ιατρικής και Επιστημών Υγείας συνεργάζονται σε ορισμένες ενότητες ενσωμάτωσης όπου η διεπαγγελματική μάθηση λαμβάνει χώρα μέσω της συμμετοχής φοιτητών από διάφορα επαγγέλματα που μαθαίνουν μεταξύ τους, σχετικά και μεταξύ τους. Οι μέθοδοι μαθημάτων και οι ενότητες ενσωμάτωσης διεγείρουν και υποστηρίζουν την ανάπτυξη επαγγελματικών και διεπαγγελματικών ικανοτήτων του μαθητή καθώς και προετοιμάζουν τον φοιτητή για συνεργασία στο επόμενο επάγγελμα.
Το Πρόγραμμα Bachelor στην Πειραματική και Βιομηχανική Βιοϊατρική συνεργάζεται με την τεχνική σχολή σε όλο το πρόγραμμα, καθώς και με άλλους φορείς στον ακαδημαϊκό χώρο, την υγειονομική περίθαλψη και τις επιχειρήσεις μέσω μαθημάτων ολοκληρωμένων έργων. Οι μαθητές μαθαίνουν να εντοπίζουν μια ανάγκη ή μια ιδέα όπου μπορούν να εφαρμόσουν τις βασικές βιοϊατρικές τους γνώσεις. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε ομάδες για να αναπτύξουν ιατρικές ιδέες σε προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι μαθητές είναι καλά προετοιμασμένοι να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών, να εφαρμόσουν βιοϊατρική γνώση και να διαχειριστούν έργα με επιχειρηματική προσέγγιση. Οι μαθητές είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις διαχείρισης έργων και επικοινωνίας στα μελλοντικά τους επαγγέλματα στον ακαδημαϊκό χώρο, την υγειονομική περίθαλψη και τη βιομηχανία.
Απαιτήσεις κατωφλίου
Το περιεχόμενο κάθε εξαμήνου βασίζεται στα προηγούμενα εξάμηνα και θα διεξάγεται με σειρά από το 1ο έως το 4ο εξάμηνο. Για την εισαγωγή στη διατριβή του μαθήματος (εξάμηνο 5), απαιτούνται τουλάχιστον 90 μονάδες από τα εξάμηνα 1 έως 4 στο Bachelor's Πρόγραμμα Πειραματικής και Βιομηχανικής Βιοϊατρικής.
Τα μαθήματα του 6ου εξαμήνου μπορούν να ολοκληρωθούν πριν από την εξέταση του μαθήματος στο 5ο εξάμηνο για όσους φοιτητές είχαν διαλείμματα σπουδών κατά το 5ο εξάμηνο.
Πτυχιακή εργασία
Για την απονομή πτυχίου, ο φοιτητής πρέπει να έχει ολοκληρώσει μια ανεξάρτητη εργασία (πτυχιακό έργο) τουλάχιστον 30 πιστωτικών μονάδων στον κύριο τομέα της εκπαίδευσης, την ιατρική βιολογία.