Keystone logo
Universidade Metodista de Piracicaba (UNIMEP)

Universidade Metodista de Piracicaba (UNIMEP)

Universidade Metodista de Piracicaba (UNIMEP)

Εισαγωγή

Σύντομη Ιστορία του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Piracicaba

Η Piracicaba Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Methodist Church (IEP) είναι ο φορέας διατηρεί το Κολλέγιο Piracicabano, το Methodist University του Piracicaba Piracicaba και Μουσικής Σχολής "Maestro Ernst Mahle». Είναι κληρονόμος του Κολλεγίου Piracicabano, που ιδρύθηκε στις 13 του Σεπτέμβρη του 1881, το ιεραποστολικό Μις Μάρθα Watts. Από την ίδρυσή της, το ΕΓΔΕ διατηρήσει μια διαφοροποιημένη εκπαιδευτική προσέγγιση καθοδηγείται από την αναζήτηση για βελτίωση, δεδομένων των προκλήσεων που παρουσιάζονται σε όλα τα στάδια της ανάπτυξης της χώρας.

Στα πρώτα χρόνια, αφιερώθηκε αποκλειστικά στη βασική εκπαίδευση και το λύκειο, το οποίο, εκτός από την κάλυψη της περιοχής, προσέλκυσε φοιτητές από άλλες χώρες που συμμετείχαν εδώ το παλιό γυμναστήριο και την επιστήμη σε αρσενικά και θηλυκά επιβίβασης. Το 1964, για να καλύψει τις ανάγκες της τοπικής κοινότητας και της περιοχής, η Τράπεζα εγκατέστησε το πρώτο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με τη Σχολή Οικονομικών Επιστημών, Λογιστικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Από τότε, τα νέα προγράμματα που υλοποιούνται μέχρι την 10η, Οκτωβρίου, 1975, η τότε Ομοσπονδιακή συμβούλιο της Παιδείας αναγνώρισε την Methodist University του Piracicaba. Αυτό έκανε η Unimep ο πρώτος Methodist πανεπιστήμιο στη Λατινική Αμερική.

Από τότε, το ίδρυμα συγκεντρώνει ιστορικές στιγμές που κάνουν αναφορά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μεταξύ των πιο σημαντικό είναι η δημιουργία πανεπιστημιουπόλεις: Taquaral άνοιξε το 1979? Σάντα Μπάρμπαρα d'Oeste, που δημιουργήθηκε το 1980 και η πανεπιστημιούπολη Lins, που χτίστηκε το 1996. Επιπλέον, τον Σεπτέμβριο του 1998, το ΕΓΔΕ ενσωματώνεται επίσης την Piracicaba School of Music (EMP), που ιδρύθηκε το 1953. Προς τιμήν του μαέστρος και συνθέτης Ernst Mahle, ο οποίος από το ίδρυμα κατείχε τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή, ο EMP ονομάστηκε Piracicaba Μουσική Σχολή Maestro Ernst Mahle (Empem). Οι διακεκριμένοι ηγέτες του ΕΓΔΕ, πιστοί στα ιδανικά του ιδρυτή της, τυπωμένο στο ίδρυμα ένα ασφαλές και Χριστιανικό προσανατολισμό, με βάση την εκπαιδευτική καθοδήγηση της Εκκλησίας των Μεθοδιστών, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την Ακαδημαϊκή Πολιτικής. Το έγγραφο διέπει τις ενέργειες του πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο αυτό, η Τράπεζα, η οποία άρχισε να λειτουργεί με έναν μαθητή του αιώνα \ 19, έχει σήμερα πάνω από 12.000 μαθητές κατανέμονται σε πολλά μαθήματα, από το νηπιαγωγείο μέχρι τα μεταπτυχιακά προγράμματα, γεγονός που καταδεικνύει την ανησυχία με την της εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ Συμβάλλουν αποτελεσματικά ως όργανο των Μεθοδιστών, μέσω της εκπαίδευσης, με την παραγωγή και την κοινωνικοποίηση της γνώσης, με σεβασμό στην πολιτισμική και θρησκευτική ποικιλομορφία του ανθρώπινου όντος και του περιβάλλοντος, με στόχο την ανάπτυξη της δίκαιης και αδελφικής κοινωνίας, που συμμετέχει στην κατασκευή της ιθαγένειας ως συλλογική κληρονομιά, με αναφορά στις αξίες της χριστιανικής πίστης και ηθικής προοπτικής ως δημόσια λογοδοσία, τη θεσμική και προσωπική.

ΟΡΑΜΑ Με οραματίζονται μια δίκαιη και αδελφική κοινωνία, τη βελτίωση στους τομείς της δραστηριότητας των θεσμικών οργάνων και των διαδικασιών της, συνήθως στην προώθηση της εκπαίδευσης, δράση-ποιότητας, διατηρώντας, σύμφωνα με την επιστημονική, τεχνολογική και επαγγελματική καινοτομία, σε ένα ευρύ διάλογο με όλους της κοινωνίας, προκειμένου να ανταποκριθεί με εναλλακτικές λύσεις, τα νόμιμα ανθρώπινων και κοινωνικών αναγκών, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της κοινότητας, όπως η κοινωνική ένταξη, η δικαιοσύνη και ισότητα, από την Ευαγγελική χριστιανική προοπτική.

ΑΞΙΕΣ

Η αποτίμηση της ζωής

Δέσμευση για την αξιοπρέπεια της ζωής και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Η κοινωνική ευθύνη με ένταξη Η αειφόρος ανάπτυξη και προστασία του περιβάλλοντος Η σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία

Η ποιοτική εκπαίδευση

Ολοκληρωμένη εκπαίδευση, συνδυάζοντας την τεχνική και διοικητική εμπειρογνωμοσύνη με την ικανότητα καινοτομίας, την κριτική και συμμετοχική και ιθαγένεια Το αδιαίρετο της διδασκαλίας, της έρευνας και της επέκτασης Πολιτιστική, επιστημονική και τεχνολογική ανάπτυξη

Διεργασίες Διαχείρισης

Με επίκεντρο τον άνθρωπο Με αυτονομία Με βάση τις πολιτικές Με την οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα Collegiate Σε συνεχή αξιολόγηση και βελτίωση

Τοποθεσίες

  • Campinas

    Rod. do Açúcar, s/n - Taquaral, Piracicaba - SP, 13423-170, Brésil, , Campinas

    Προγράμματα

    Το ίδρυμα προσφέρει επίσης:

    Ερωτήσεις