Keystone logo
Universidad de Sonora

Universidad de Sonora

Universidad de Sonora

Εισαγωγή

Το Universidad de Sonora είναι ένας προνομιούχος χώρος για να υποστηρίξει την εκπλήρωση των στόχων και στόχων που περιλαμβάνονται στην Ατζέντα για την Αειφόρο Ανάπτυξη του 2030, που συμφωνήθηκε από τον ΟΗΕ. Από την πλήρη συμμόρφωση με όλες τις λειτουργίες της, έχει την ευκαιρία να συμβάλει στην επίλυση των κύριων προβλημάτων που πλήττουν την ανθρωπότητα, όπως η φτώχεια, η ανισότητα και τα περιβαλλοντικά προβλήματα.

Το Universidad de Sonora είναι αυτόνομο και δημόσιο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης το οποίο ιδρύθηκε το 1942. Είναι η πιο πολύτιμη κοινωνική κληρονομιά του κράτους Sonora λόγω του μεγέθους και της ποιότητας των ανθρώπινων και υλικών πόρων του, του αριθμού των σπουδαστών, της ποιότητας του την εκπαίδευση που προσφέρει, την παρουσία των αποφοίτων της και τις επιπτώσεις της στην ιστορία και την περιφερειακή πρόοδο.

Οι έξι πανεπιστημιουπόλεις που βρίσκονται σε στρατηγική γεωγραφική θέση, επιτρέπουν στο ίδρυμα να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο σε ένα ευρύ πεδίο επιρροής και να προωθήσει νέες και διαφοροποιημένες εκπαιδευτικές επιλογές, να δημιουργήσει και να εφαρμόσει νέες ανακαλύψεις στις προκλήσεις που παρουσιάζει η παγκόσμια ανάπτυξη στη σημερινή χιλιετία .

Ως φόρο τιμής στην εκπαιδευτική, πολιτιστική και επιστημονική κληρονομιά της alma mater, το όνομά της είναι γραμμένο σε χρυσά γράμματα στην έδρα του Κρατικού Κογκρέσου.

Universidad de Sonora : 75 χρόνια ανταλλαγής γνώσεων.

αποστολή

"Το Universidad de Sonora είναι ένα αυτόνομο δημόσιο ίδρυμα, του οποίου η αποστολή είναι να εκπαιδεύσει, σε εκπαιδευτικά προγράμματα ποιότητας και συνάφειας, ολοκληρωμένους και ικανούς επαγγελματίες σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, να διατυπώσει τη διδασκαλία με τη δημιουργία, εφαρμογή και μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας, καθώς και με τη σύνδεση με τον παραγωγικό και τον κοινωνικό τομέα, συμβάλλοντας στην αειφόρο ανάπτυξη της κοινωνίας ".

Το Universidad de Sonora , ως μέρος της κοινωνικής του ευθύνης, βρίσκεται σε προνομιακή θέση για να υποστηρίξει την εκπλήρωση των 17 στόχων που έχει θέσει ο ΟΗΕ στην ατζέντα για την αειφόρο ανάπτυξη του 2030. Έτσι, για να συμβάλει στην επίλυση των κυριότερων προβλημάτων που πλήττουν την ανθρωπότητα και ιδιαίτερα εκείνα του κρατικού και περιφερειακού περιβάλλοντος, ο σκοπός του Πανεπιστημίου είναι η εκπλήρωση των ακόλουθων λειτουργιών:

  • Να εκπαιδεύει ολοκληρωμένα επαγγελματίες και επιστήμονες σε όλους τους τομείς της γνώσης, με τις κατάλληλες αξίες και δεξιότητες για να αλληλεπιδρούν και να αναπτύσσονται, ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις διαφόρων τομέων της κοινωνίας.
  • Δημιουργία, εφαρμογή και μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας σε όλους τους τομείς της γνώσης, προσοχή στα κύρια περιβαλλοντικά προβλήματα και βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης του πληθυσμού.
  • Να ασκήσει τις λειτουργίες διδασκαλίας και έρευνας μέσω ενός αποτελεσματικού δεσμού με την κοινωνία, παρέχοντας υπηρεσίες στον κοινωνικό, παραγωγικό και κυβερνητικό τομέα ανταποκρινόμενο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους, εξάπτοντας τις διάφορες εκφάνσεις της τέχνης και του πολιτισμού προς τους κοινωνικούς χώρους και εδραιώνοντας ακαδημαϊκή συνεργασία με άλλα θεσμικά όργανα.

θέα

"Το Universidad de Sonora είναι ένας κορυφαίος θεσμός στη χώρα και με διεθνή αναγνώριση, λόγω της ικανότητας και της δημιουργικότητας των αποφοίτων του, καθώς και της συνάφειας και της συνάφειας των συμβολών του στην καινοτομία, την τέχνη, τον πολιτισμό και τη γνώση. επιστημονικό και τεχνολογικό και συμβάλλει αποφασιστικά στην αειφόρο ανάπτυξη του Μεξικού και ιδιαίτερα του κράτους Sonora ".

Το όραμα αυτό χαρακτηρίζεται από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  1. Υπάρχει ένα κανονιστικό πλαίσιο και μηχανισμοί για την ενθάρρυνση της συνταξιοδότησης, καθώς και για την εξάσκηση, την ενημέρωση, την είσοδο, την αξιολόγηση και την προώθηση του ακαδημαϊκού προσωπικού, γεγονός που συμβάλλει στην ισορροπημένη ανάπτυξη των λειτουργιών τους και στην αλλαγή γενιάς με κριτήρια ακαδημαϊκής αξίας. Ως εκ τούτου, όλα τα PTC έχουν μεταπτυχιακές σπουδές, περισσότερα από τέσσερα πέμπτα με βαθμό γιατρού και αναγνώριση επιθυμητού προφίλ PRODEP, ενώ περισσότερα από τα μισά αναγνωρίζονται στο πλαίσιο του Εθνικού Συστήματος Ερευνητών.
  2. Διαθέτει μηχανισμούς υποστήριξης, προσοχή και υποστήριξη των σπουδαστών που επιτρέπουν τη βελτίωση των σχολικών τροχιών, από τις οποίες υπάρχουν υψηλοί ρυθμοί τερματισμού της αποφοίτησης και αποφοίτησης. Οι εξετάσεις που διεξάγονται από τους εξωτερικούς φορείς αξιολόγησης εγγυώνται ότι έχουν εκπαιδευτεί επαρκώς, έτσι ώστε περισσότερα από τα δύο τρίτα από αυτά να έχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα.
  3. Τα εκπαιδευτικά και διδακτορικά μοντέλα έχουν εδραιωθεί, βασισμένα στην προσέγγιση που βασίζεται στις ικανότητες και με χαρακτηριστικά ευελιξίας και πολλαπλών και διεπιστημονικών, από τα οποία τα προγράμματα σπουδών ενημερώνονται συνεχώς, στα οποία ενσωματώνονται οι αξίες, η διεθνοποίηση και της διαπολιτισμικότητας. Ο ολοκληρωτικός σχηματισμός ενισχύθηκε με φυσικές, καλλιτεχνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες.
  4. Ένα ευρύ φάσμα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων προσφέρεται σε όλους τους τομείς της γνώσης, κοινωνικής σημασίας, υπόκεινται σε συνεχή αξιολόγηση. Όλα είναι ποιότητας, αναγνωρίζονται από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς.
  5. Έχει δημιουργηθεί μια νέα εκπαιδευτική προσφορά κοινωνικής σημασίας, όχι μόνο με παραδοσιακούς τρόπους, αλλά και με διοργανικά προγράμματα, προγράμματα κοινοπραξιών, μεταπτυχιακά προγράμματα στον κλάδο και αξιοποίηση της διαδικτυακής και μικτής μάθησης. Ομοίως, όλες οι περιφερειακές μονάδες διαθέτουν μεταπτυχιακές επιλογές είτε ως δικά τους προγράμματα είτε ως έδρα.
  6. Υπάρχει ένα σύνολο φυσικών χώρων, κατάλληλα εξοπλισμένο, καθώς και ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και υποδομών υποστήριξης, σε επαρκή ποσότητα και ποιότητα για την ορθή ανάπτυξη των επίθετων και ουσιαστικών λειτουργιών.
  7. Οι δραστηριότητες παραγωγής, διάδοσης, εφαρμογής και μεταφοράς γνώσεων και τεχνολογίας έχουν εδραιωθεί στο Ίδρυμα και έχουν αναπροσανατολισθεί προς την προσοχή των προβλημάτων προτεραιότητας του περιβάλλοντος, επιπλέον των οποίων έχουν συσχετιστεί με το σχηματισμό των φοιτητών και είναι συνδέονται με τον κοινωνικό, δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
  8. Τα συλλογικά όργανα έρευνας έχουν ενισχυθεί. Σχεδόν όλοι οι Ακαδημαϊκοί Φορείς είναι Ενοποιημένοι ή Ενοποιημένοι, συμμετέχουν σε ακαδημαϊκά δίκτυα και είναι ενεργό μέρος των κοινοπραξιών ιδρυμάτων για την πραγματοποίηση έρευνας προσανατολισμένης σε θέματα προτεραιότητας για το κράτος.
  9. Έχει ενισχυθεί ο δεσμός με τον παραγωγικό και τον κοινωνικό τομέα, εκτός από τη βελτίωση των διαδικασιών κατάρτισης σπουδαστών και καθηγητών, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες εργαστηρίων, εργαστηρίων και δικηγορικών γραφείων, όπου οι δοκιμές και οι διαδικασίες πιστοποιούνται δεόντως. παρέχουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης · φροντίδα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τις ευάλωτες ομάδες · την κοινωνική υπηρεσία και τις επαγγελματικές πρακτικές · και για την προώθηση της καλλιτεχνικής και πολιτιστικής παραγωγής και διάδοσης.
  10. Έχει εδραιωθεί η ακαδημαϊκή συνεργασία μεταξύ του Πανεπιστημίου και άλλων εθνικών και διεθνών ιδρυμάτων, από τα οποία ενισχύθηκαν τα προγράμματά του, η εκπαίδευση των φοιτητών, των εκπαιδευτικών και των ερευνητών, μέσω ερευνητικών και αναπτυξιακών έργων, τεχνολογικής καινοτομίας, κοινωνική παρέμβαση και κινητικότητα, μεταξύ άλλων.
  11. Το Πανεπιστήμιο έχει απλοποιήσει στο μέγιστο τις διαδικασίες και τις διαδικασίες που υποστηρίζουν την ανάπτυξη των ουσιαστικών λειτουργιών. Έχει βελτιώσει, επεκτείνει και πιστοποιήσει τις στρατηγικές της διαδικασίες. Η λειτουργία θεσμικής διοίκησης και διαχείρισης είναι διαπιστευμένη από το CIEES. Οι κανονισμοί επικαιροποιούνται και υπάρχουν μηχανισμοί για την εξασφάλιση της εφαρμογής και της παρακολούθησής τους. Έχει υγιή οικονομικά μέσα από την τακτοποίηση των τακτικών πόρων και τη διαφοροποίηση των πηγών χρηματοδότησής του, καθώς και την καλή εκμετάλλευση των πόρων.
  12. Στο Πανεπιστήμιο αναπτύχθηκαν αποτελεσματικοί δίαυλοι επικοινωνίας, οι οποίοι, σε συνδυασμό με την αποτελεσματική διαπραγμάτευση με τα συνδικάτα, την προθυμία για διάλογο, την αναζήτηση συναίνεσης και συλλογικών αποφάσεων, δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα σταθερότητας και αρμονίας.
  13. Ο σχεδιασμός και η αξιολόγηση έχουν ενοποιηθεί ως μόνιμη και συστηματική διαδικασία παρακολούθησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων όλων των προγραμμάτων και δραστηριοτήτων του Ιδρύματος. Η διαφάνεια θεωρείται ως αρχή σύμφωνη με τις αξίες της ειλικρίνειας και της κοινωνικής ευθύνης, η οποία ισχύει για όλες τις πανεπιστημιακές εργασίες. Η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης ενσωματώνεται σε όλες τις ουσιαστικές και επίθετες λειτουργίες του θεσμικού οργάνου. Η ισότητα των φύλων ενσωματώνεται εγκάρσια σε θεσμικές λειτουργίες και δομές. Η προώθηση της κουλτούρας της υγείας, του αθλητισμού και της σωματικής άσκησης έχει εδραιωθεί, γεγονός που έχει βελτιώσει την ποιότητα ζωής της πανεπιστημιακής κοινότητας. Το Ίδρυμα έχει γίνει ευφυές Πανεπιστήμιο, υποστηριζόμενο από την εφαρμογή τεχνολογίας, συστημάτων, εργαλείων και συσκευών.

τιμές

Για να επιτύχει τους βασικούς του στόχους, το Πανεπιστήμιο υποστηρίζει το έργο του σε δώδεκα θεμελιώδεις αξίες:

Ειλικρίνεια και ακεραιότητα

Δέσμευση των πανεπιστημιακών φοιτητών να συμπεριφέρονται στις ιδέες και τις εκφράσεις τους με βάση την αλήθεια και να ενεργούν με ακεραιότητα και ακεραιότητα στην άσκηση των καθηκόντων τους, η οποία εκφράζεται επίσης στην ορθή χρήση και φροντίδα των πόρων του Ιδρύματος.

Σεβασμός και ανοχή

Αναγνώριση και αποδοχή της ύπαρξης ποικιλομορφίας στους τρόπους σκέψης και εκμάθησης των πανεπιστημιακών σπουδαστών και της διαθεσιμότητας για την εξεύρεση και ανάπτυξη των συμπτώσεων που επιτρέπουν την επίτευξη θεσμικών στόχων.

Ευθύνη

Οι φοιτητές του Πανεπιστημίου αναλαμβάνουν την υποχρέωση να εκπληρώσουν τις δεσμεύσεις και τα καθήκοντά τους και να απαντήσουν για τα αποτελέσματα και τα αποτελέσματά τους και, ενδεχομένως, να τα διορθώσουν.

Ηθική

Παροχή ενός συνόλου ηθικών προτύπων, αρχών και αξιών που καθοδηγούν την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου και καθοδηγούν τις ιδέες και τις ενέργειες των μελών του στην άσκηση των καθηκόντων τους, με τον κοινό στόχο ως τελικό στόχο.

Αλληλεγγύη

Είναι η δέσμευση όλων των φοιτητών να υιοθετήσουν τα αίτια, τα προβλήματα και τις προκλήσεις άλλων ατόμων και κοινωνικών ομάδων, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων, καθώς και τη συμμετοχή στην προσοχή και την επίλυσή τους.

κοινωνική ευθύνη

Η άσκηση ουσιαστικών λειτουργιών από τους πανεπιστημιακούς σπουδαστές, η οποία διεξάγεται με τη συμμετοχή κοινωνικών φορέων, ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας και έχει θετικές επιπτώσεις σε αυτήν.

Ιδιότητα

Το Πανεπιστήμιο προσφέρει ίσες ευκαιρίες στους σπουδαστές στην πρόσβαση στην ποιοτική εκπαίδευση και εκτελεί δράσεις που περιορίζουν τις καταστάσεις κοινωνικού αποκλεισμού.

Δικαιοσύνη

Στην καθημερινή εξέλιξη του Πανεπιστημίου, οι διάφορες αποφάσεις που γίνονται παράγονται πάντα λαμβάνοντας υπόψη την κανονικότητα, τη λογική και την ισότητα.

Βιωσιμότητα

Το Πανεπιστήμιο είναι αποφασισμένο να βελτιώσει το περιβάλλον του και να φροντίσει τη φύση, διαμορφώνοντας την οικολογική συνείδηση και συμβάλλοντας προτείνοντας λύσεις σε περιβαλλοντικά προβλήματα για να επιτρέψει και να προωθήσει την αειφόρο ανάπτυξη.

Αυτονομία

Η ικανότητα του Πανεπιστημίου να αυτοδιοικήσει και να καθορίσει τον ακαδημαϊκό προσανατολισμό που πρέπει να ακολουθηθεί, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα της κοινωνίας Sonoran, στην οποία αποδίδονται οι λογαριασμοί, τόσο από οικονομική άποψη όσο και από τα αποτελέσματα του θεσμικού έργου.

Διαφάνεια

Το ενδιαφέρον του Πανεπιστημίου για τη διάθεση στο κοινό όλων των διαθέσιμων πληροφοριών σχετικά με τις δραστηριότητές του, την άσκηση των πόρων, την ανάπτυξη των λειτουργιών του και τα αποτελέσματά του, περιορίζοντας μόνο τις διατάξεις των ισχυόντων κανονισμών.

Πρόεδρος και ερευνητική ελευθερία

Ελευθερία στη διδασκαλία και στη δημιουργία και εφαρμογή της γνώσης, που ασκείται στο θεσμικό πλαίσιο κατά τρόπο συνεπή με τους στόχους, τα πρότυπα και τα προγράμματα που έχει θεσπίσει το Πανεπιστήμιο.

Τοποθεσίες

  • Hermosillo

    Calle Avenida Rosales,&, 83000, Hermosillo

Ερωτήσεις